Ik heb vannacht een best wel bijzondere droom gehad. Het was namelijk een meisje, ik denk van een jaar of 8 met half lang licht bruin haar, die mij een heel verhaal heeft verteld. IK krijg wel eens boodschappen via mijn droom, maar dat zijn of bekende overledenen, of een man van een jaar of 30.
Ik weet niet het hele verhaal meer, maar het was in ieder geval in het engels en het meisje zat ook op een Engelstalige school, volgens mij in het buitenland en ze voelde zich daar alleen. Ze begreep niet dat ze naar die school toe moest, omdat ze daar geen vriendjes had en dat ze liever weer terug wilde naar toen ze nog klein was. Er was 1 jongen op de school en die was ook Nederlands, net als zij en ze had niet veel contact met hem, maar zijn aanwezigheid maakte haar zekerder en blijer. Maar op een dag besloten zijn ouders terug te keren naar Nederland en was zij weer alleen op school.
Ze vertelde ook over de vakken die ze kreeg en dat het allemaal best wel weinig en stom was en dat ze blij was als de school weer uit was en dat ze zich afvroeg waarom haar ouders haar iedere dag weer naar school stuurde, omdat ze het er helemaal leuk vind. Ze vond alleen gymmen leuk, maar dat was maar 1 keer per week.
en nouja hierna volgde nog een heel verhaal, ik heb werkelijk haar hele leven te horen gekregen.
Het leven wat zij aan mij vertelde loopt que gevoelens in grove lijnen wel parallel met mijn vroege jeugd, maar ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben.
Heeft iemand enig idee, waarom ik via mijn droom een heel levensverhaal te horen heb gekregen?