Loading...
nl

meisje verteld heel verhaal in mijn droom

amor
amor dec 18 '11
Ik heb vannacht een best wel bijzondere droom gehad. Het was namelijk een meisje, ik denk van een jaar of 8 met half lang licht bruin haar, die mij een heel verhaal heeft verteld. IK krijg wel eens boodschappen via mijn droom, maar dat zijn of bekende overledenen, of een man van een jaar of 30.

Ik weet niet het hele verhaal meer, maar het was in ieder geval in het engels en het meisje zat ook op een Engelstalige school, volgens mij in het buitenland en ze voelde zich daar alleen. Ze begreep niet dat ze naar die school toe moest, omdat ze daar geen vriendjes had en dat ze liever weer terug wilde naar toen ze nog klein was. Er was 1 jongen op de school en die was ook Nederlands, net als zij en ze had niet veel contact met hem, maar zijn aanwezigheid maakte haar zekerder en blijer. Maar op een dag besloten zijn ouders terug te keren naar Nederland en was zij weer alleen op school.
Ze vertelde ook over de vakken die ze kreeg en dat het allemaal best wel weinig en stom was en dat ze blij was als de school weer uit was en dat ze zich afvroeg waarom haar ouders haar iedere dag weer naar school stuurde, omdat ze het er helemaal leuk vind. Ze vond alleen gymmen leuk, maar dat was maar 1 keer per week.
en nouja hierna volgde nog een heel verhaal, ik heb werkelijk haar hele leven te horen gekregen.
Het leven wat zij aan mij vertelde loopt que gevoelens in grove lijnen wel parallel met mijn vroege jeugd, maar ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben.

Heeft iemand enig idee, waarom ik via mijn droom een heel levensverhaal te horen heb gekregen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '11
Omdat het verhaal resoneert met jouw verhaal. Ze is alleen en zoekt iemand om mee te praten en zichzelf te leren kennen. Ze vindt bij jou aansluiting. Probeer haar te vinden via internet of via energetisch contact en verbindt haar weer met haar sterrengroep. Jij kent tenslotte de weg.
mnq
mnq dec 18 '11
Wat bijzonder zeg.. Ik denk ook dat ze via jou een opening heeft gevonden, iemand die haar kan "horen" Zou ook nog kunnen zijn dat dit meisje de aspecten aangeeft die jou misschien onbewust bezig houden? voel je je niet prettig in je omgeving, werk, relatie etc?
Misschien wil ze je iets laten zien, duidelijk maken? Vraag haar erna en wellicht zul je antwoorden vinden, zowel van haar als van je zelf.. succes

Liefs mnq
amor
amor dec 18 '11
Ik weet niet hoe ik weer met haar in contact kan komen, ze kwam in mijn slaap en toen heb ik met haar gesproken en voornamelijk heel veel geluisterd. Ik denk niet dat het mijn onderbewuste is, ook omdat het duidelijk nog een jong meisje was. Haar gevoel was alleen heel herkenbaar. Het leek alsof ze niet een geest is, maar nog echt leeft, ver van hier denk ik. Ik snap het niet zo goed, ik heb dit nooit eerder gehad. IK weet ook niet echt wat ik ermee moet.
mnq
mnq dec 18 '11
lastig he zulke dingen.. Misschien dat je haar kan vragen om (eens) terug te keren in je dromen, en dan maar afwachten. Je hebt er ook geen naam bij, of een naam die te binnen schiet? Ik zou het ook niet weten, en moet je het misschien eerst maar laten voor wat het is, en dan kan het zo maar zijn dat ze eens terug komt .. of niet.. Ben benieuwd..
amor
amor dec 18 '11
nee geen naam helaas, ik weet ook niet in welk land ze woont, alleen dat ze Nederlands is, maar Engels tegen mij sprak en op een Engels school zit. Nouja ik sta voor haar open, als ze terug wil komen mag dat en als ze het niet wil, hoop ik dat ze wat aan me heeft gehad vannacht smile
Morgana
Morgana dec 22 '11
Ik denk dat jij jouw jeugd herbeleefd in jouw dromen en op deze manier probeert ze contact te maken. Wees wel voorzichtig dat je haar niet al te dichtbij laat komen dus probeer jezelf wat af te schermen als je gaat slapen.
amor
amor dec 22 '11
Maar wat het meisje verteld is niet mijn jeugd. Niets ervan. Behalve het gevoel. Waarom moet ik mij afschermen, mocht het wel mijn jeugd zijn is het toch goed te verwerken? Groetjes, Amor
Petra
Petra dec 23 '11
Kun je een plek visualiseren waar je haar nog eens wilt ontmoeten in je dromen? Een plek waar je misschien als kind graag al kwam, in dromen moet reizen geen probleem zijn. Je zou haar dan eens kunnen vragen welk jaar het is en in welke plaats ze woont? Ik ben benieuwd of ze ook weet waardoor ze zich zo eenzaam voelt? Het antwoord dat jij daarop weer geeft zal jullie allebei misschien wel meer duidelijk maken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki