Loading...
nl

Merudi App nu beschikbaar

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '11
Sinds vandaag staat er ook een Merudi app, op de Market van Android. Nu kun je helemaal gratis vanaf je telefoon, ook op Merudi komen.

Graag verwijs ik je naar:
https://market.android.com/details?id=appinventor.ai_wensbeer.Merudi
Delen:
Ariel
Ariel dec 18 '11
De app werkt geweldig op mijn htc desire s.
Thanks
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '11
Cool! Op mijn samsung galaxy s2 doet ie het ook prima :-)
Ariel
Ariel dec 19 '11
Wat me wel opvalt is dat de emoticons niet bewegen.
Klopt dit? zoals deze winkblijft als een knipoog staan maar animeert niet.
Solaria
Solaria feb 21 '12
jammer, ik het niet op mijn nokia x6 krijgen frown. wordt blijkbaar niet ondersteund door.
Ariel
Ariel feb 21 '12
Misschien omdat het besturings systeem anders is?
Volgens mij de app voor android en voor zover ik weet draait nokia niet op android.
Marije22
Marije22 feb 21 '12
Hebben jullie ook dat de Merudi-app vaak 'misbehave' aangeeft (via het programma Watchdog Lite) en dat ie gestopt moet worden? Dat heb ik van al mijn apps alleen bij die van Merudi!
Solaria
Solaria feb 21 '12
weet het niet, maar vind het wel jammer. nokia is blijkbaar dan geen andriod, weet het niet.
Ariel
Ariel feb 22 '12
Origineel bericht van: Marije22
Hebben jullie ook dat de Merudi-app vaak 'misbehave' aangeeft (via het programma Watchdog Lite) en dat ie gestopt moet worden? Dat heb ik van al mijn apps alleen bij die van Merudi!


Nee nog niet mee gemaakt.
Ariel
Ariel feb 22 '12
Origineel bericht van: Solaria
weet het niet, maar vind het wel jammer. nokia is blijkbaar dan geen andriod, weet het niet.


Ik ben even de laptop aan het opstarten.
Er moet toch ergens info over je telefoon te vinden zijn.
Ariel
Ariel feb 22 '12
http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/Nokia/X6-32GB/specificaties
Besturings systeem is Symbian 9.4, Series 60 versie 5
Ik kon me herinneren dat het niet android was en daarom heb ik de telefoon toen niet genomen.
Deze site is altijd heel uitgebreid met telefoon specificaties.
Een hele goede site als je een keuze maken wil voor een telefoon
Ariel
Ariel feb 22 '12
@Marije kun je dat niet van je telefoon halen die watchdog?
Lijkt me super irritant als die steeds onnodig ingrijpt.
Merudi is geen kwaadaardige app.
Natalie1986
Natalie1986 feb 22 '12
Oh dat is wel beter!! Kan ik vanaf nu weer vaker online zijn hier!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '12
Origineel bericht van: Marije22
Hebben jullie ook dat de Merudi-app vaak 'misbehave' aangeeft (via het programma Watchdog Lite) en dat ie gestopt moet worden? Dat heb ik van al mijn apps alleen bij die van Merudi!
Nee dat heb ik niet. Waar let watchdog lite op, dat hij misbehave geeft?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '12
Origineel bericht van: Solaria
weet het niet, maar vind het wel jammer. nokia is blijkbaar dan geen andriod, weet het niet.
Klopt, nokia is geen android. Ook iphone is geen android.
Marije22
Marije22 feb 22 '12
Originally Posted By: NiMS
Originally Posted By: Marije22
Hebben jullie ook dat de Merudi-app vaak 'misbehave' aangeeft (via het programma Watchdog Lite) en dat ie gestopt moet worden? Dat heb ik van al mijn apps alleen bij die van Merudi!
Nee dat heb ik niet. Waar let watchdog lite op, dat hij misbehave geeft?


Ik heb even op internet gezocht, dit is de algemene beschrijving:

You don't need a task killer. But you do need a way to make sure a background app doesn't lose control and eat up all your CPU. Watchdog monitors your apps and alerts when one loses control, allowing you to kill just that single app. Killing apps blindly can cause them to stop working as designed, and most app developers won't even take a bug report from you if you are using a task killer!


Ik heb geen idee wat CPU inhoudt, maar blijkbaar is de Merudi app bij mij altijd de enige die de 'controle verliest'.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 23 '12
Hoe sluit je hem af? Als je gewoon op de terugknop drukt, draait ie nog door. Een nette manier om af te sluiten is via de menu-knop en dan op "Stop application" te klikken.

Probeer dat eens smile.
Marije22
Marije22 feb 23 '12
Ok, ik snap het!

Dan doe ik het voortaan zo, dankjewel smile
Novi
Novi apr 16 '12
Tjonge leuk een app, eens kijken of ik hem kan instaleren.


Hej Marije, Het betekend dat je Processor , dat chipje dat ook in je computer zit, veel te hard moet werken. Zo hard dat er ie geen tijd meer overheeft om andere dingen op je telefoon te doen.
Ik gewone mensen taal loopt ie dan vast. Daarom wil de watchdog het afsluiten.

Wat ik je wel kan zeggen is dat ik het met andere applicaties heb gehad op mijn telefoon. Toen werd ie langzamer en langzamer, zelf afsluiten werkte niet meer. Tot hij op een bepaald moment gewoon niet meer aan wilde. Fabrieksinstellingen terugzetten was de enige mogelijkheid. Goed opletten en braaf afsluiten heb ik geleerd.
Marije22
Marije22 apr 16 '12
Ah dus dat was het smile

Sinds NiMS zijn tip om de App af te sluiten, doe ik dit altijd netjes winkHet is al een automatisme geworden.. ik wist gewoon niet dat ik m moest afsluiten, dat doe ik bij de andere Apps ook niet en blijkbaar gaat daarbij niks mis?
Mijn telefoon wordt altijd wel wat langzamer na verloop van tijd maar volgens mij komt dat omdat ik alles wel goed zou geupdate zou moeten houden.
Het is wat met die smartphones tongue
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki