Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen??

Cynthia
Cynthia dec 15 '11
Goedemorgen iedereen!

Ik zou graag mijn foto willen laten lezen. Ik heb niet echt een speficieke vraag, maar als jullie dat eruit kunnen halen, zou ik heel graag willen weten wat de liefde voor mij in petto heeft.

Ben al een tijd single en ben benieuwd of de ware ooit op mijn pad komt. Ben reuze benieuwd naar jullie bevindingen! Je moet op de foto klikken om een vergrote versie te kunnen zien.


Groetjes Cynthia
Delen:
Cynthia
Cynthia dec 16 '11
Niemand? Ben ik dan echt te nieuw hier?
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 16 '11
Je zal toch echt met een duidelijkere (grotere) foto moeten komen, denk ik!
waarop je ogen iets beter te zien zijn...

groetjes moonflowertje wink
Cynthia
Cynthia dec 16 '11
Als je op de foto klikt dan wordt die groter.. Of zijn mijn ogen dan nog steeds niet goed zichtbaar.
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 16 '11
Oh, wat stom van me tongue
hihi laugh

Allereerst zie ik een beetje een onzekerheid...
In een mooi, en vriendelijk meisje!
Je hebt een paar mensen verloren in je leven die heel dicht bij je stonden, hier heb je een hoop verdriet van gehad...
Je bent een familie meisje, ik weet niet waarom ik het zeg, maar het komt in me op ( vaak niet voor niets)
Je bent zachtaardig, en heb ook een hoop lieve mensen om je heen...
Toch vind je het belangrijk om je soms terug te trekken...
eventjes alleen zijn...
Je hebt in je leven wat dingen mee-gemaakt waardoor je met volle overtuiging kan zeggen: Er is meer tussen hemel en aarde...
Je hebt het zelf gezien, zegmaar...
Je bent onzeker, maar niet verlegen...
Behalve naar jongens die je leuk vind...
Op de 1 of andere manier kun je hier nog niet zo goed mee omgaan?
Zijn het je ouders, of 1 van je ouders die heel streng is?
als het gaat om een vriendje hebben?
Of? tja ik zeg altijd maar: de tijd zal het leren!
Alles komt op tijd...
Misschien zal je eerst jezelf moeten kunnen doorgronden,
over hoe je de toekomst wil zien...
Ieder zijn eigen ding, toch...
Uiteindelijk blijf je toch jezelf...
Ook dat is iets wat precies de bedoeling is wink

ik hoop dat je er iets mee kunt, Cynthia?

Groetjes moonflowertje
Cynthia
Cynthia dec 16 '11
Allereerst zie ik een beetje een onzekerheid...
In een mooi, en vriendelijk meisje!
Ja klopt, ben altijd een beetje onzeker geweest. Niet over wie ik ben als persoon, maar wel als het op mijn liefdesleven aankomt. Ik ben inmiddels 27 en heb nooit echt een vaste relatie gehad. Dus ik ben af en toe bang geweest dat ik de ware nooit meer tegen zou komen.

Je hebt een paar mensen verloren in je leven die heel dicht bij je stonden, hier heb je een hoop verdriet van gehad...
Deze kan ik niet plaatsen.. Wel is er een man geweest, die behoorlijk misbruik van me heeft gemaakt. Waar ik een hoop verdriet van heb gehad en waar ik een tijd geleden het contact mee heb verbroken.

Je bent een familie meisje, ik weet niet waarom ik het zeg, maar het komt in me op ( vaak niet voor niets)
Jaaaaaaaaaa, ben echt een familie mens! Ik hou van ze, zie ze elke week om eventjes gezellig te eten met elkaar en heb een tweelingzus waar ik veel mee optrek.

Je bent zachtaardig, en heb ook een hoop lieve mensen om je heen...
Toch vind je het belangrijk om je soms terug te trekken...
eventjes alleen zijn...
Klopt helemaal..

Je hebt in je leven wat dingen mee-gemaakt waardoor je met volle overtuiging kan zeggen: Er is meer tussen hemel en aarde...
Je hebt het zelf gezien, zegmaar...
Dit kan ik niet plaatsen, moet ik eerlijk zeggen.

Je bent onzeker, maar niet verlegen...
Behalve naar jongens die je leuk vind...
Op de 1 of andere manier kun je hier nog niet zo goed mee omgaan?
Als ik een jongen leuk vind, weet ik inderdaad niet hoe ik me moet gedragen. Ook omdat er maar weinig mannen in mijn leven zijn geweest.

Zijn het je ouders, of 1 van je ouders die heel streng is?
als het gaat om een vriendje hebben?
Mijn vader is ontzettend streng. Vooral met vriendjes. Zelfs toen mijn zus op haar 25e vertelde dat ze een vriend had, ging mijn vader uit zijn plaat. Soms lijkt het net alsof hij wil dat we alleen blijven.


Bedankt voor je reading! Ik kan hier heel veel mee, dank je wel! En bedankt voor de snelle reactie :-)
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 18 '11
Graag gedaan hoor wink

Ben nog een beetje onzeker, over het foto lezen...
bij sommige dingen ging ik bij twijfelen, toch schrijf ik het dan toch maar op wink

bedankt voor je feedback smile

groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki