Loading...
nl

Ik ben een engel en heb een andere engel ontmoet

Luca
Luca dec 10 '11
Ik heb onlangs een (zeer emotioneel) telefonisch gesprek gehad met een andere engel. Tijdens het gesprek zaten we beiden te beven, sindsdien komt dat gevoel regelmatig terug (gemis, houden van, vreugde, verdriet .... Het zijn zoveel emoties) of is het een verhoogde trilling ? Heeft iemand hier ervaring mee ? Wij hebben elkaar nog niet in levende lijve ontmoet, enerzijds verlang ik er naar en anderzijds heb ik een beetje schrik.
Delen:
Luca
Luca dec 19 '11
Bedankt voor uw reactie lieve L
Kon gewoon het tempo niet meer aan. Kan nu alles veel duidelijker plaatsen. Er zijn ondertussen nog andere wonderbaarlijke ontmoetingen geweest. Het is allemaal zo mooi en liefdevol. Ik kan er alleen maar heel diep dankbaar voor zijn.
Ik stuur U veel liefde en licht.
Luca
Witte_lelie
Witte_lelie dec 31 '11
Wat mooi dat je zulke bijzondere ontmoetingen hebt!!
Ik wens je nog vele van die bijzondere ontmoetingen toe...

Een half jaar gelden heb ik -denk ik- een vergelijkbare ontmoeting gehad. De persoon heb ik niet aan durven spreken.. blushmaar dat bleek niet nodig grinEr gebeurde zo veel in mijn energie veld dat woorden onnodig bleken.

Ik hoop via via weer ik contact te komen met deze persoon.
Het was voor mij in elk geval een ontmoeting om NOOIT te vergeten!
Marije22
Marije22 jan 8 '12
Hallo iedereen,

Ik heb kort geleden een prachtige maar ook verwarrende gebeurtenis meegemaakt. Hoewel ik van tevoren duidelijke tekenen heb ontvangen, heb ik dat toen maar achter me gelaten. Via mijn werk waarvoor ik tijdelijk op een aantal rechtbanken in Nederland moest zijn, kwam ik in contact met een bijzondere jongen. Deze ontmoeting heeft geleid tot een overweldigend inzicht in mijn eigen leven, en een diepere bewustwording van het leven om mij heen. Drie dagen na een 'ontwakenend' gesprek met deze jongen heb ik mijn relatie na drieënhalf beëindigd, omdat ik ben gaan inzien dat ik me er niet gelukkig bij voelde. Ook voelde ik meer dan ooit een kloof tussen mijn partner en ik, omdat hij erg 'nuchter' is, en het gevoelsmens dat ik altijd al ben geweest weer meer dan ooit naar voren was gekomen. Bovendien voelde ik me meer dan ooit deel geworden van een hoger geheel, wat ineens het allerbelangrijkste voor me werd. Ineens leek mijn relatie niet meer zo belangrijk, waardoor ik voor mijn gevoel onmogelijk bij hem zou kunnen blijven.

De jongen van mijn werk heeft me verteld dat hij in een bijzonder krachtig moment doorkreeg dat ik en hij 100 procent hetzelfde zijn: we zijn beide engelen. Hoewel hij zich, in tegenstelling tot mij, in een stadium bevindt dat hij zonder ziel leeft. Sinds het gesprek, dat eind november 2011 plaatsvond, kan ik nergens anders meer aan denken. Ik heb geen contact meer met deze jongen, ik denk omdat hij zijn aandacht op andere engelen moet richten, of omdat het niet goed is voor me om teveel met hem bezig te zijn. Het feit dat ik niet met hem kan praten, en ik bang ben dat de mensen in mijn omgeving me niet begrijpen, geeft me ergens een eenzaam gevoel. Vandaar dat ik via dit forum toch graag mijn verhaal wil delen.

Ik vind het erg mooi, maar toch ook erg moeilijk om om te gaan met de informatie die ik heb mogen ontvangen. Wat staat me te wachten? Hoe kan ik mijn taak uitvoeren? Ik probeer er zoveel mogelijk boeken over te lezen, maar ik weet nooit zeker welke informatie ik moet geloven. Behalve de tekenen die ik heb gehad (voornamelijk veertjes die voor mijn neus waren neergelegd of die voor me bleven stilhangen in de lucht), heb ik nog geen direct contact gehad met andere entiteiten. Ik verlang daar echter wel naar en sta er voor de volle honderd procent voor open. Ik voel wel een tinteling door mijn lichaam, vergelijkbaar met kippenvel, iedere keer als ik contact probeer te zoeken met het spirituele. Ook kan ik mijn gedachten heel helder horen, vaak bijna alsof ik hardop spreek.

Ik zou heel graag van jullie horen hoe ik hiermee verder zou kunnen; ik wil zo graag verder leren. Het zou ook heel fijn zijn verhalen te horen van anderen die ook zulke bijzondere ervaringen hebben gehad.

Veel liefs,

Marije

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki