Loading...
nl

Foto lezen :D

Richie Richard
Richie Richard dec 5 '11
Leek mij wel weer een keer leuk. Ik ben altijd benieuwd naar de vindingen van anderen. En aangezien mijn vorige echt een super lange tijd geleden is en veel op mijn pad is gekomen, vraag ik me af hoe ik er nu in sta.



Uploaded with ImageShack.us
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 6 '11
Misschien is dit een flauwe opmerking, maar
Het valt me op dat je je niet helemaal wilt laten zien, aangezien je haar voor de helft van je gezicht valt;-)

Kun je een foto plaatsen waarop beide ogen goed zichtbaar zijn;)
Richie Richard
Richie Richard dec 6 '11
Dan heb ik hier een nieuwe foto voor je. Meest recent, net een minuut geleden gemaakt.


Uploaded with ImageShack.us

En ja, mijn haar is echt blauw. blauw-blauw wel te verstaan smilevandaag bij de kapper geweest :3
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 7 '11
Interessant dat je je haar 'blauw' hebt geverfd. Wist je dat de kleur blauw staat voor je 'keelchakra' (je keel) en de behoefte om je te 'uiten'/'jezelf te laten horen'. Als ik ook zo op de achtergrond van je kamer kijk, valt de kleur 'blauw' mij erg op. Herken je dat in jezelf?

Ik herken in jou ook wel een ‘playerskant’ op vrouwengebied hihi. Wel smooth met de woorden volgens mij, dat zit wel in je.

Wat ik hoor is: ‘ik ben meer tot rust gekomen’/meer rust gevonden.

Je hebt behoefte aan de kleur ‘geel’ op dit moment; de kleur van je ‘derde chakra’; deze chakra is jouw eigen kracht centrum, vanuit je eigen kracht in de wereld staan.

Ik voel ook nog wat boosheid zitten ergens in je lichaam. Wat nog vastzit.Ik zie namelijk een plaatje waarin je je vuisten gespannen houdt. Zegt dat je iets?

Ik voel iets geks wat ik eigenlijk nog nooit bij een fotolezing gevoeld heb. Ik zal het proberen te omschrijven; ik voel een wisselwerking, in de zin dat mijn energie gemakkelijk in jou kan gaan, maar jij duwt het ook heel snel weer terug. En dat gaat als het ware ‘heen en weer’. Heb jij moeite om mensen dichtbij te laten komen? En duw je hun (energie) ook snel weer van je af? Terwijl de behoefte om lief te hebben en lief gehad te worden er wel zit? Vooral in het gebied van mijn hart voel ik dit gebeuren namelijk.

Verders, volgens mij leef jij een beetje van ‘moment tot moment’.

Een vuilkuil is dat je je soms kan ‘vergelijken’ met andere om je heen. Laat dat los en kies vooral voor de ‘weg naar binnen, naar jezelf’.

Ben benieuwd wat je herkent!

Groetjes, L'arbe de vie


Richie Richard
Richie Richard dec 7 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Interessant dat je je haar 'blauw' hebt geverfd. Wist je dat de kleur blauw staat voor je 'keelchakra' (je keel) en de behoefte om je te 'uiten'/'jezelf te laten horen'. Als ik ook zo op de achtergrond van je kamer kijk, valt de kleur 'blauw' mij erg op. Herken je dat in jezelf?
Blauw is ook gewoon mijn lievelings kleur. Maar het klopt wel. Ik vind het belangrijk dat mensen zich eigen uiten en laten zien wie ze zijn. De waarheid laten zien. Zelf heb ik er ook behoefte aan, want helaas kan het niet altijd

Ik herken in jou ook wel een ‘playerskant’ op vrouwengebied hihi. Wel smooth met de woorden volgens mij, dat zit wel in je.
Ik moet zeggen dat ik niet bepaald moeite heb om een vriendinnetje te krijgen. Player ben ik weer niet. Ik ben heel erg kieskeurig en helaas heb ik wel moeite met de JUISTE vriendin te vinden

Wat ik hoor is: ‘ik ben meer tot rust gekomen’/meer rust gevonden.
Ik ben inderdaad een stuk rustiger dan de laatste keer dat ik op merudi kwam. Daarbij zijn er wat dingen gaande geweest die voor mij rust momenten geven.

Je hebt behoefte aan de kleur ‘geel’ op dit moment; de kleur van je ‘derde chakra’; deze chakra is jouw eigen kracht centrum, vanuit je eigen kracht in de wereld staan.
Geel staat bij mij ook op de 2e plaats. Naast blauw is geel mijn lievelings kleur. En ik wil inderdaad op mijn eigen benen staan. Al te graag zelfs.

Ik voel ook nog wat boosheid zitten ergens in je lichaam. Wat nog vastzit.Ik zie namelijk een plaatje waarin je je vuisten gespannen houdt. Zegt dat je iets?
Ja, klopt helemaal. Paar maanden geleden (2 ongeveer) heeft mijn "beste vriend" mij belazerd. Dit is echter niet de eerste keer. Ik ben nu zelfs bereid om hem iets aan te doen mocht hij ooit nog bij mij in de buurt komen. Natuurlijk wel met een waarschuwing vooraf.

Ik voel iets geks wat ik eigenlijk nog nooit bij een fotolezing gevoeld heb. Ik zal het proberen te omschrijven; ik voel een wisselwerking, in de zin dat mijn energie gemakkelijk in jou kan gaan, maar jij duwt het ook heel snel weer terug. En dat gaat als het ware ‘heen en weer’. Heb jij moeite om mensen dichtbij te laten komen? En duw je hun (energie) ook snel weer van je af? Terwijl de behoefte om lief te hebben en lief gehad te worden er wel zit? Vooral in het gebied van mijn hart voel ik dit gebeuren namelijk.
Prachtig hoe je het zeg, want ik kan het niet beter verwoorden. Mijn algemene vertrouwen in de mensheid ben ik kwijt. Met name door de eerder genoemde "vriend". Ik heb moeite met het vertrouwen van mensen, daar in tegen wil ik dol graag een persoon voor mij zelf.

Verders, volgens mij leef jij een beetje van ‘moment tot moment’.
Ik blijf nooit lang stil staan bij iets. Ik vind het belangrijk om je over dingen heen te zetten en dan gewoon verder te gaan. Vallen en opstaan, dat maakt men sterk. Ik lach daarom meer dan dat ik boos ben o.i.d.

Een vuilkuil is dat je je soms kan ‘vergelijken’ met andere om je heen. Laat dat los en kies vooral voor de ‘weg naar binnen, naar jezelf’.
Ik vergelijk mijzelf wel eens met anderen. Met name om dat ik ASS heb (Autistisch Spectrum Syndroom) in de vorm van Klassiek Autisme. Dus soms kijk ik tegen mensen op omdat het hen wel lukt om bepaalde dingen te doen of te behalen.

Ben benieuwd wat je herkent!

Groetjes, L'arbe de vie




Bedankt voor je fotolezing! Het was erg ophelderend. Mocht je nog meer zien, dan zal ik dat graag lezen smile.
Bedankt!
Serenity
Serenity dec 7 '11
Jij ben een groete jonge jongeman geworden, leuk om te zien Rich! ^^
Richie Richard
Richie Richard dec 7 '11
Origineel bericht van: Serenity
Jij ben een groete jonge jongeman geworden, leuk om te zien Rich! ^^
Vind je? tongue
gast
gast dec 7 '11
Man je lijkt de nieuwe rasti rostelli wel!
Richie Richard
Richie Richard dec 7 '11
Origineel bericht van: gast
Man je lijkt de nieuwe rasti rostelli wel!

Ja ik moet mezelf scheren.. Ik ben daar alleen een beetje laks in geworden.
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 9 '11
Graag gedaan;-)
Petra
Petra dec 11 '11
Mooi dat je van je creativiteit je kracht hebt gemaakt, origineel en anders dúrft te zijn. Je bent een oprechte en zorgzame jongeman, een parel voor de partner die jou ooit treft, maar met ook nog wel wat donkere gevoelens hier en daar (oude frustraties) die er nog uit mogen. Omdat jij een doener bent, kan een ander daar van schrikken, terwijl er voor jou niet zo veel aan de hand is. Probeer je daar bewust van te zijn. Voor jou is het dan ook belangrijk een partner te hebben/vinden die rustig blijft en je ruimte geeft. Pas wel een beetje op voor diepe dalen en hoge pieken. Nu zijn die pieken niet zo erg natuurlijk, maar als jij je down voelt dan voel jij je ook echt down. Zorg dan dat je mensen om je heen hebt die er voor je zijn, mensen waar je op kunt bouwen en geen twijfelachtige uitspraken naar je doen of niet thuis geven als jij ze echt even nodig hebt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki