Loading...
nl

Mijzelf even voorstellen

Lovlywoman
Lovlywoman dec 5 '11
Hallo iedereen,

Ik heb de naam lovlynaam gekozen omdat het een naam is die iederen die mij een beetje kent wel zal aanspreken. Als je het direct vertaald heb je zoveel woorden om te omschrijven maar he eerste wat bij mij opkomt als ik een nederlandse vertaling voor lovely mag geven is lief en vriendelijk wat ik voor omschrijving zou geven. Dat is toch wat ik probeer te zijn voor de mensen in mijn omgeving. blushIk weet niet of het een woord is maar liefelijk is ook een woord dat bij lovely vaak door mijn gedachten gaat voor vertaling. Maar goed daarmee heb ik mijn eigen nog niet echt helemaal voorgesteld.

Ik woon in België, ben 24 jaar. Ik woon nog bij m'n ouders en heb 1 broer. Mijn hobby's zijn paardrijden
en ik voel mij nog het best vooral begrepen door m'n broer z'n hond en m'n eigen pony. Hoe raar het ook mag klinken.

Euhm, Ik ben hier op deze website terechtgekomen omdat ik op zoek ben naar antwoorden voor bepaalde zaken over m'n eigen.
Ook heb ik groot vermoeden dat ik indigo ben maar ik ben het niet zeker. Ik heb ook al paar keer testen gedaan die in de richting van indogo wijzen. Omdat ik er thuis enkel met m'n ma over kan praten ben ik ook op zoek naar mensen die er in geloven en waar ik kan meepraten , waar ik mij begrepen voel.

Enkele voorbeelden van vragen waar ik geen antwoord opvindt zijn deze 2:
Zo vraag ik mij steeds af waarom ik steeds zo'n onverdragelijke hitte op m'n handpalmen heb die niet overgaat met koud water op te doen. Enkel iets vasthouden maakt het dragelijk en mijn handen gaan niet eens zweten door deze hitte.

Ook heb ik al hele tijd dat er maar 2 mensen zijn die m'n rug kunnen en mogen aanraken bij mij (dat is m'n vriend en mijn ma). ik weet niet waarom anderen mijn rug niet mogen aanraken maar als ze het proberen dan wordt ik gelijk direct boos of gefrustreerd, onbewust. Ik moet er wel bij zeggen dat ik energie van entiteiten of geesten voel enkel en alleen via m'n rug. IK weet niet of het daar iets mee te maken heeft maar ik wordt er verdrietig van als ik zie hoe spijtig mijn pa het vindt dat hij mij niet mag aanraken.
Weet iemand hier een antwoord op.

Hopelijk weten jullie nu wat meer over mij. Wie vragen heeft, stel ze gerust ;-) ik bijt niet hé :-p

Groetjes Lovlywoman
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 5 '11
Hoi Lovlywoman,

Welkom op dit forum;-). Ik weet zeker dat je hier zeker antwoorden zult vinden:D

Over je handpalmen, ja dat gevoel herken ik. De hitte geeft aan dat je veel 'energie' waarschijnlijk in je handen hebt. Je kunt proberen of je die hitte met een 'visualisatie' via je handen, je armen, je borst, je benen, de aarde in kunt sturen. Het voelt een beetje, alsof je nu namelijk een 'ophoping', een 'concentratie' van energie in je handen hebt, die je niet kwijtraakt. Probeer het maar eens te visualiseren, zoals jij dat goed voor jou voelt.

Jouw vraag over jouw rug. Als je kijkt naar de mens zijn voor en achterkant. Dan staat de 'voorkant' voor de ruimte naar anderen toe (ik en de ander). En jouw 'achterkant' voor jouw 'eigen ruimte' naar jezelf toe. Waar precies voel jij de energie van 'entiteiten' op je rug? Kennelijk kunnen die alleen dan via je rug jouw bereiken, en dit wil volgens mij zeggen, dat jij 'jouw achterkant' niet heel goed beschermd, als die entiteiten daar zomaar bij jouw binnen komen.
>>>Kortom, thema waar je naar mag gaan kijken is volgens mij; jouw eigen grenzen voor en achter. Zet jouw beschermingsgrens goed neer, elke dag bewust. Dit kun je doen door te visualiseren of door met je handen letterlijk de grens neer te zetten, alles bewust. Normaal zijn die op armlengte, als je naar iemand zijn aura kijkt. Daar kun je mee spelen, dichter bij halen of verder neerzetten. Ga experimenteren!

Succes!
L' arbe de vie
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '11
Welkom!
Lovlywoman
Lovlywoman dec 6 '11
Bedankt voor je goede raad l'arbe de vie. kga er zeker mee aan de slag.

Met vriendelijke groeten
Lovlywoman
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 6 '11
Graag gedaan. Veel oefenen baart kunst:D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki