Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen, ben vreselijk benieuwd!

Tabii2
Tabii2 dec 2 '11
Hoi allemaal,

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn foto vinden, niet qua uiterlijk haha maar wat jullie verder 'zien'!

Wat voor toekomst eventueel en welke hindernissen.

Laat maar weten en hartelijk bedankt.

Delen:
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 2 '11
Ik doe een gokje:

Je bent zeker niet op je mond gevallen als je iets te zeggen hebt. Maar je twijfelt wel aan jezelf er bij, om het te zeggen.

Je hebt een vriendin, die een korte neus heeft

En je krijgt niks op je pad wat je niet aankan hoor;) Maar nog voldoende lessen, net als iedereen.
Petra
Petra dec 11 '11
Je bent tot nu toe nogal beschermd opgegroeid met vast omlijnde ideéen. Enerzijds ben je daar aan gewend en voel jij je daar prettig bij, maar soms zou je er wel eens uit willen breken. heb je zin om eens niet beleefd en braaf te zijn. Normale gevoelens hoor, niet van schrikken en gewoon een keer doen. Veel mensen (ja hoor ook ouders) hebben dat op een moment in hun leven wel eens nodig. Door een moment niet te doen wat verwacht wordt, leer je ook je eigen gevoelens en behoeften weer eens wat beter of opnieuw kennen. Ik zie ballerina schoenen bij jou, maar alleen dat plaatje, verder niets, dus dat kan ook symbolisch zijn. Ben je eens gevallen en heb je daar nog last van soms? Goed drinken he, is belangrijk voor je huis en blaas/nieren. Ik zie steeds een vol glas water staan dat nog opgedronken mag worden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki