Loading...
nl

Hallokes

aramat1980
aramat1980 nov 30 '11
Ik ben tamara, ben al heel lang geintresseerd in het paramormale en alles wat erbij hoort, maar sinds mijn vader een half jaar is overleden nog meer, enkel weken geleden heb ik zijn hulp gevraagd en heb die ook gekregen, ook heb ik hem vorige week gezien ineens midden in mijn droom, hoewel ik 100% zeker ben dat ik dit niet gedroomd heb ;-) heeft hij mij antwoord gegeven op een vraag die ik hem gesteld heb, toe ik ff wou googlen wat zijn gelige, orange aura wilde zeggen, kwam ik deze leuke site tegen , en heb me dan ook direct geregisteerd, weet ondertussen nog wel niet wat zijn aura wil zeggen

groetjes
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 30 '11
Welkom op Merudi, Tamara!

Geel/ oranje is de kleur van de zonnevlecht- chakra
of terwijl, voor de emoties die je voelt...
Een overleden persoon heeft geen emoties, alleen een bewustzijn...
Ik weet helaas niet goed te zeggen wat het betekend als een overleden persoon zich laat zien in een gelige/oranje aura...
Een jaar geleden heb ik ook een maatje van me mogen zien, niet in een droom, maar gewoon overdags...
Eerst zag ik een gele waas, daarin verscheen langzaam zijn gezicht...
Misschien omdat ik heel erg sterk aan hem dacht, en er verdriet van had?
Ik heb me eigenlijk nog niet afgevraagt wat de gele kleur betekende, maar ik weet dat hij toen hij nog leefde ook de kleur geel bij zich had...
de les die ik eruit gehaald heb, is dat als je heel sterk aan een overleden persoon denkt, je hem/haar als het ware roept...
dan komt diegene kijken wink
groetjes moonflowertje
aramat1980
aramat1980 nov 30 '11
het heeft me heel hard geholpen bij mijn rouwproces, ik heb me nu berust dat mijn vader er niet meer is , maar toch over mij waakt en er nog ergens is , vind dit een grote geruststelling en dat ik hem dan later wanneer ik sterf zeker nog terug ga zien vind ik een leuke gedachte

groetjes
Eruan
Eruan nov 30 '11
Van harte welkom hier!
Nog gecondoleerd met het verlies van je vader. Wel heel fijn dat hij nog bij je is. smile
Beschermengel
Beschermengel dec 2 '11

Welkom Tamara smile
SjerZ
SjerZ dec 3 '11
Welkom!

Ik hoop dat je net als ik, zal vinden wat je zoekt.

XxX Sharon
Marjanne
Marjanne dec 3 '11
..vanuit mijn medium zijn heb ik de ervaring dat overgegane zielen zich bijv. kunnen uitdrukken in kleuren in hun aura. Oranje/geel kan dan bijv. zeggen dat het goed is, er is rust gevonden. Een overgegane ziel heeft nog zo zijn/haar emoties en ervaringen die verwerkt mogen worden in het bewustzijn van de overgegane. Oranje/geel is positief, warm.. voel maar hoe die kleuren bij jou voelen smileWelkom op dit forum!
aramat1980
aramat1980 dec 3 '11
dank je marjanne, ik had een zeer aangenaam gevoel bij het zien van mijn vader,en hoop natuurlijk dat hij zijn rust heeft gevonden,

en dank je allemaal, vind dit een heel leuk en gezellig forum, voel me hier goed

groetjes
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 3 '11
Hoi!
Welkom hier!
Groetjes,
L'arbe de vie
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '11
Ook van mij nog een warm welkom!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki