Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen

Tiny
Tiny nov 18 '11
hallo,

Wie van jullie heeft er tijd en zin in om mijn foto te lezen.

Alvast een dank je.

[img:right]http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1967[/img]
Delen:
Marjanne
Marjanne nov 20 '11
Levenswijsheid is het eerste wat in me opkomt.. Je hebt de gave om van de dingen die je hebt meegemaakt om te zetten in levenslessen die je door je eigen kracht en inzet hebt overwonnen. Strijd met of om kinderen komt er ook in me op, je voelt of voelde je niet begrepen terwijl je zoveel liefde in je hebt. Je sluit mensen gemakkelijk in je grote hart die jouw vertrouwen weten te winnen. Vergeving.. na strijd heb je geleerd te vergeven omdat je dat voor jezelf doet. Ik krijg de vraag van mijn Gidsen: Wanneer kom jij eens uit die kast, uit de schaduw? Je hebt zoveel talenten en gaven, die mag je laten zien, het is veilig om die te tonen en ermee te gaan werken. De wereld heeft jou nodig lieve Tiny, een lichtend voorbeeld kun jij zijn voor velen. Neem liefdevol afstand van die 'ja-maar stemmetjes' in je hoofd en volg je hart en intuïtie die bovenmatig sterk is. Je bent veilig en geliefd en krachtig. Maak daar eventueel een affirmatie van: Ik ben veilig, geliefd en krachtig. Pak die uitgestoken hand smile
Wat ik ook nog hoor is: 'ruim die papieren op en verbrand wat jou niet meer dient.' Misschien kun je hier wat mee.

Lieve groetjes, Marjanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki