Loading...
nl

Inuitie, Channeling of helderziendheid?

Lily
Lily nov 16 '11
Hi allemaal,

Ik ben de laatste tijd enorm aan mijn intuitie aan het sleutelen. 4 jaar geleden stond mijn intuitie als een huis. Ik wist wat mensen van tevoren gingen zeggen, wist wanneer iets wel en niet goed voelde, waar ik wel en niet heen kon gaan etc. Vervolgens is mijn hele systeem 4 jaar ontregeld geweest door invloeden van buitenaf en de anticonceptiepil. Nu ik rust heb en gestopt ben met de pil die toch een bedwelmend effect heeft op je lichaam en geest krijg ik alles langzaam weer terug. Zo kan ik bijvoorbeeld lampen aan laten staan in mijn kamer, omdat ik al 3 uur van tevoren weet dat mijn vriend toch eerder naar mijn huis gaat om er alvast te zitten en krijg daarna inderdaad een telefoontje, lily ik ga alvast naar je huis tv kijken. Ik kan ook mensen ontmoeten als ik ze wil ontmoeten op basis van mijn intuitie.
Laatst wilde ik heel graag meer contact met mijn vriend zijn familie. Ik liep naar de trein op weg naar mijn ouders en ben binnen door 2 coupes vol lege stoelen gelopen en pas bij de derde coupe naar binnen gegaan om te gaan zitten. Bleek de zus van mijn vriend daar te zitten.
Ook wilde ik mijn opa en oma waarmee mijn ouders geen of amper contact meer mee hebben omdat mijn oma veel schade heeft aangebracht aan het gezin graag zien, maar niet bij hen thuis. Toen ik naar het winkelcentrum ging met de auto, wilde ik koste wat het kost alleen parkeren bij 1 ingang (terwijl er 4 ingangen waren en mijn moeder ergens anders wilde staan). We liepen het winkelcentrum in en kwamen instant mijn opa en oma tegen die ons tegemoet liepen.
Is dit intuitie, channeling of zou je dit helderziend kunnen noemen? Hoe kan ik dit nog verder bevorderen en hoe kan ik me ervoor afsluiten?

Xje Lily
Delen:
Serenity
Serenity nov 16 '11
Toeval! ^^ laugh
En ik heb weleens gelezen dat je het toeval kan buigen althans diegene was daarvan overtuigd, wel een mooi gedachtengang vond ik.

Zelf kan ik weinig goeds vinden over het toeval dus als je wat vind op internet dan hoor ik het graag van je. wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 16 '11
waarom zou je je hiervoor willen afsluiten?
vroeg of laat komt het toch!
Persoonlijk geloof ik niet zo erg in toeval...
alles gebeurt om een reden...
alleen welke reden?

http://www.freewebs.com/paranormaal-web/helderziend.htm
je zou het dus van te voren weten dat je je opa en pma tegen zou komen ^^
helderweten is het als ik het stukje lees van dat je weet dat je vriend eerder thuis komt...
http://www.freewebs.com/paranormaal-web/helderwetend.htm
Vaak weet je dingen van te voren, al is het een raadsel, hoe je het weet?
het komt in je gedachten binnen, en het blijkt te kloppen
(ik heb het ook)
maar waar het precies vandaan komt?
in denk uit mijn onderbewuste shocked

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 16 '11
oja... en soms wens je dingen die uitkomen...
al vrij snel nadat je ze gewenst had!
in dat geval word je gestuurt als het ware wink
groetjes smile
Lily
Lily nov 16 '11
Hii!!

Heel veel thnx voor de reacties! Ik geloof er wel enigszins in dat je toeval kan buigen.. maar het blijft toch apart!
Moonflowerje, je zegt dat het vroeg of laat toch komt. Ik heb me er een tijd voor afgesloten, omdat er ook veel dingen zijn gebeurt die ik liever niet dan wel had. Bijv. geesten die s avonds aan mijn stalen bed kwamen rammelen, slepende voetstappen buiten snachts, soort vurige lichtbollen die rondjes draaiden om lantaarnpalen 's avonds langs een sloot, rammelende vaat in mijn kast, kaarsen die van tafel schoven toen ik ernaar keek, een grote blauwe G op de muur van de voornaam van een vriendin van mij savonds die verscheen boven haar laptop terwijl het licht uit was, dingen die constant vielen als ik in de buurt was, lampen die aangingen boven mijn hoofd etc.
Daarnaast kon ik in die tijd bijna alles voorspellen wat mensen gingen zeggen, waar ik het over moest hebben, wie er zou bellen. Ik ben zelfs een keer bij de waarzegster geweest en toen heb ik haar gelezen ipv zij mij. Wat ik nu probeer, nu ik merk dat het weer terugkomt, is het enigszins in banen te leiden, maar ik weet niet precies hoe dit moet en vind het allemaal een beetje eng..!

Liefs Lily
Marjanne
Marjanne nov 16 '11
Je bent 'gewoon' heldervoelend en helderwetend. Ook heb je een directe verbinding met lichtwezens uit andere dimensies; je wordt geleid. En ja, ook een sterke intuïtie.
Ik heb hetzelfde en inmiddels weet ik hoe ik me min of meer voor af kan sluiten. En dat is door een kolom van wit licht om mij heen te visualiseren en om grondingsoefeningen te doen.
Ik heb er jaren mee geworsteld, nu heb ik er voor een groot deel evenwicht in en werk ik ermee. Het zijn hele mooie gaves, die iedereen heeft.. alleen je moet er klaar voor zijn om die gaves te gaan inzetten. Een tip: een cursus Intuitieve ontwikkeling heeft mij enorm geholpen, je krijgt dan een goede basis en weet beter om te gaan in de alledaagse praktijk met je gaves.
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 18 '11
lol :D:D
kijk dat vind ik wel grappig, als je bij een waarzegger komt...
en dat dan de rollen in 1 x zijn omgedraaid!
ik zou ook gewoon het tarief hebben gevraagt wat zij vroeg tongue
groetjes
Lily
Lily nov 18 '11
Hahaha, jaa de volgende keer wil ik korting! het was ook echt heel grappig! Ik ging voor de grap daarna zeggen waar ze vandaan kwam en welke stad etc.
Een vriendin die mee was en overigens zelf heel hooggevoelig is, voelde toen ik de reading had een enorme krachtmeting waarbij mijn energie botste met die van de waarneemster..
Ik heb inmiddels een manier gevonden om me beter af te sluiten! Ik moet er alleen nog aan werken om dit schild sterker te maken.
Trouwens over waarzegsters.. mogen zij slechte toekomst voor iemand voorspellen? Hoorde via via dat slechte toekomst voorspellen over iemand hetzelfde is als een vloek over iemand uitspreken.. Is dit waar? De waarzegster heeft ook een reiki behandeling gedaan bij mijn vriendin, maar zij heeft het gevoel nog open te staan, dat ze niet goed is afgesloten na de reiki behandeling. Ze kwam namelijk laatst een man tegen die een reiki oefening op iemand uitvoerde en toen moest ze zo snel mogelijk de kamer uit, omdat ze het te erg voelde.. Wat is hieraan te doen..?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki