Het spijt me voor mijn "doorgelinkte antwoord"
ergens wist ik wel dat jij het was...
Omdat ik je 1st online zag staan, en daarna ineens een berichtje... waar ook nog eens staat
naja,.. je hebt het zelf geschreven
De kerk staat inderdaad voor jou persoonlijke heilige schuilplaatsje...
Jou basis, waarop je vertrouwd, waarin je geloofd, waar je je kan terug trekken als het nodig is...
In je droom ben je in de kerk, omdat je het hier veilig acht...
Deze droom is waarschijnlijk geen voorbode voor wat er gaat gebeuren hoor...
Het geeft meer aan dat je bent beschadigd in je gevoel, en in je vertrouwen...
Door de dreigementen van jou ex, voel je je niet meer op je gemak, in je eigen huisje...
De angst die je voelt in je droom staat letterlijk voor de dreiging die je voelt in je dagelijkse leven...
Je ziet in jou droom een "duivels monster" omringt door vuur voorbij vliegt...
dit zou kunnen duiden op de woede van jou ex ...die overwaait?
Hij gaat over in ieder geval voorbij...
misschien wel omdat je steun krijgt van een lotgenoot, en/of collega
Dit heb ik naar aanleiding van je "achterliggende" verhaal nog voor je gevonden...
Want het kan niet dat Nederland zo'n krom rechtsysteem heeft, dat er niet kan/ mag worden ingegrepen...
Maarja... Nederland heeft wel meer van zulke kromme wetten weet ik uit ervaring...
Een stalker gebruikt als wapen emotioneel geweld om anderen zijn wil op te leggen. Hij werkt slim op het veiligheidsgevoel van mensen in.
Veiligheid en vrijheid zijn immers voor ieder mens een eerste en zeer elementaire levensbehoefte.
Het gevoel van veiligheid kwijtraken is dan ook zo’n beetje het ergste wat je als mens kan overkomen.
Als u stelselmatig lastig gevallen wordt door een persoon noemen we dat stalking.
De wet hanteert de volgende definitie:
Wetboek van Strafrecht, Artikel 285b
Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer
met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen
of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging,
gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
Bron:
https://www.stichtingzijweg.nl/infostalking/
Ik hoop dat dit je kan helpen...
Moet erbij zeggen, ook dit is maar een richtlijn...
het is goed bedoelt iig
groetjes moonflowertje