Loading...
nl

Alweer een tijdje geleden Wie wil mijn foto lezen

Moon_adamanta
Moon_adamanta nov 12 '11
Lieve mensen,

Het is alweer een tijdje geleden dat mijn foto is gelezen.

Als iemand er tijd voor heeft ben ik benieuwd wat jullie nu in mijn foto zien

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1964

Liefs Moontje
Delen:
Serenity
Serenity nov 13 '11
Hoi hoi ik heb even gespiekt naar je foto om te kijken met wie ik het aangenamen plezier had om mee te forumen! ^^

Ik heb niet gelezen maar ik zag wel dat er wat licht op je glazen viel waardoor ik niet goed je ogen kan zien.
En het lijkt alsof je boos kijkt hihi krijg je dit vaker te horen?
Knuffie .
XXXX
Marenubium
Marenubium nov 14 '11
Waarvoor verberg jij je, lieve Moon?
Ik zie hier een hele sterke persoonlijkheid, af en toe een beetje eigenwijs, maar toch heel krachtig en iemand die weet wat ze wilt. Maar er ergens niet voor uit durft te komen.

Als ik jouw nickname zo bekijk staat adamantium voor onbreekbaar. Het metaal wat Wolverine in zijn botten geïnjecteerd heeft gekregen. De maan staat voor verduistering of niet-onthullen. Ik krijg bij jou sterk het idee dat je heel goed weet wat je wilt, maar dit nog niet volledig uitdraagt naar de buitenwereld toe.
Hup, moon! Borst en kin vooruit, recht je schouders en laat die maffe buitenwereld nu maar eens zien wie JIJ bent en wat je te bieden hebt! Wat dat betreft heb je net als Koning Pentakels een schop onder je kont nodig om af te maken waar je mee begonnen bent wink

Internet is wel lekker veilig he? Daar is ook helemaal niks mis mee. Iedereen heeft een gebied nodig om binnen te experimenteren, af te tasten en te leren. Maar zoals ik het zie ben jij klaar met experimenteren. Je bent leerling af. De eeuwige student wezen is ook niet echt efficient te noemen. Uiteindelijk mag en kun je in het diepe springen.
De wereld ligt aan je voeten nu, klaar om jouw inzichten te ontvangen.
Jouw intuïtie en scherpzinnigheid zijn wel degelijk heel doeltreffend, en die mag je dan ook beschouwen als daadwerkelijke gaven waar je gerust gebruik van kunt maken.

Ga jezelf mooi vinden en accepteren. Met jou is echt helemaal niks mis. Het enige wat jou af en toe ontbreekt is het zelfvertrouwen. Soms (vaak?) zoek je bevestiging van buitenaf, maar weet dat mensen jou niet de bevestiging kunnen geven die je zoekt. Die bevestiging dient van uit jouzelf te komen.
Draag jouzelf uit, en dan komt de bevestiging van buitenaf vanzelf wel. De wet van aantrekkingskracht.

Bij jou ervaar ik erg veel vermoeidheid, onbegrip, verdriet en eenzaamheid.
Vermoeidheid omdat je jezelf teveel weggeeft. De energie dient in balans te komen bij jou; wat je geeft zou je moeten terug ontvangen. Een teveel aan geven zorgt uiteindelijk voor een burnout. In dit geval zou je heel erg moeten letten op jouw eigen grenzen; wat voel je, voelt dat goed of niet, wat wil je, wil je dit wel of niet...etc.
Gun jezelf rust, en ga bij jezelf te rade waar jouw grenzen liggen. Als je deze weet kun je dit ook makkelijker communiceren naar jouw omgeving toe: aangeven wanneer het je teveel is en wanneer mensen jouw grenzen met voeten treden. Dat is een leerproces en gebeurt niet van de 1 op de andere dag. Maar daar ben je je ook van bewust vermoed ik.
Door het aan kunnen geven van jouw grenzen, en je gevoel in woorden te kunnen omschrijven, zorgt ervoor dat jouw omgeving jou beter kan begrijpen.
Mensen zijn heus in staat zich aan jou aan te passen, mits je maar het 1 en ander weet aan te geven. Anderen kunnen namelijk niet ruiken wat er in jou omgaat.
Zolang jijzelf niet goed weet te communiceren zal het onbegrip jegens jou blijven bestaan.

Vanuit dit onbegrip van jouw omgeving vereenzaam je. Dit zorgt dan ook weer voor het nodige verdriet bij jou. Je voelt je niet begrepen, dat brengt eenzaamheid met zich mee en dat veroorzaakt weer verdriet.
Het is een vicieus cirkeltje. Hieruit komen ligt niet zozeer bij jouw omgeving maar meer bij jezelf. Ga praten. Probeer althans te praten. In ieder geval bij die mensen waar jij je veilig bij voelt. Mensen bij wie jij jezelf kunt en durft te zijn.
Als dat soort mensen zich niet direct in jouw sociale omgeving bevindt, wordt het tijd om eens een andere omgeving te vinden wink
Jij hoeft je niet altijd aan te passen namelijk. De tijd van altijd maar aanpassen en de oorzaken bij jezelf te zoeken is namelijk voorbij, bijer, bijst.
Bijster interessant!

Het gaat namelijk om JOU en niet om de rest van de wereld. Wat wil Moon?
De rest krijgt de dikke vinger, een lange neus en 3 bier.
Tijdelijk, dan.
Om jou tegemoet te komen.

GA JE ZELF UITDRAGEN OP DIE MANIER ZOALS JIJ DAT WILT.
Hulp is er, je hoeft het alleen maar aan te nemen. Ze/we wachten op je, Moon smile

Het ga je goed en dat IS.
Moon_adamanta
Moon_adamanta dec 1 '11
smileja dat krijg ik vaker te horen dat ik heel boos kijk onbewust dan hoor

Doe het echt niet bewust

hahaha smile
Maryssa
Maryssa dec 9 '11
Hallo Moon Adamanta,

Ik heb jouw foto gelezen:

*Ik krijg een soort van duizeligheid bij je te voelen. Ben je draaierig? Misselijk ben je volgens mij ook geregeld.

*Krijg het gevoel dat je te lang naar anderen hebt moeten luisteren terwijl je zelf heel goed wist dat wat zij zeiden niet klopte. Beetje het gevoel dat je niet echt gezien bent met jouw kwaliteiten en kennis. Het heeft je onzeker gemaakt en kan ervoor zorgen dat je liever in de schaduw staat dan in het licht. Maar je mag gezien worden; de zon geeft kracht en het gouden licht inspireert en dat is volgens mij wat je nu kunt gebruiken. Een stukje inspiratie wat goede ideeën zodat je kunt vorm geven wat je graag zou willen doen. Ik krijg een eigen praktijk hierbij te zien, in ieder geval wil je meer mensen helpen met jouw gaven.

*Ik krijg een klooster te zien. Heb je iets met kloosters / Maria?

*De kleur rood, ik zou jou graag eens een rood kledingstuk aan willen raden. Een rood vest, blouse. Die power van de kleur rood kan je soms net een extra steun geven tijdens situaties die eng zijn. Ik typ dat omdat ik het gevoel heb dat je best wel verlegen kunt zijn in een groep nieuwe mensen. Je kijkt de kat uit de boom.

*Heb je last van jouw nieren/urinewegen? Dat komt naar voren als gevoelige plek bij spanningen e.d

*Ik krijg een zinnetje in mijn hoofd:”Het zal mij benieuwen ik ben niet zo snel meer te verrassen.” Zegt jou dat wat?

*Ik krijg het beeld van een konijn bij jou te zien het staat symbool voor vruchtbaarheid en het konijn heeft volgens een oud volksgeloof magische en geneeskrachtige eigenschappen. Dat brengt me ook bij het volgende wat ik te zien krijg bij jou; Ben je veel bezig met kruiden? Je houdt er enorm van om dingen te kunnen gebruiken van moeder natuur.

*Ik krijg een kerk te zien. (net een klooster nu een kerk smileWoon je vlak bij een kerk of kom je daar geregeld?

*Ik probeer nog wat meer informatie los te krijgen maar dat lukt helaas niet. Heeft te maken met dat je je pas opent als jij dat wilt en als het voor jou goed voelt. Bij een fotolezing weet jij niet wie er jou gaat lezen dus kan het wel verklaren.

Dit was mijn lezing voor jou, Moon Adamanta, ik ben benieuwd of je er wat van herkent wat ik hier noem en zeg het gerust als dat niet zo is.

Liefs Maryssa
PrettyGirl23
PrettyGirl23 feb 21 '12
Je komt voor mij over als iemand die best op zichzelf is. Beetje inzichzelf terug gekeerd.Somer/depressief. Het lijkt alsof je iets meegemaakt hebt, wat je heb doen veranderen, omdat je ziel wel ouder lijkt dan je leeftijd. Probeer je wat meer te ontspannen van het leven te genieten, je jonger te voelen, je energie te herenigen! Ik zie bij jou een soort van blokkade iets wat je tegen houdt, probeer vaker naar buiten te gaan, dat zal je vast en zeker goed doen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki