Loading...
nl

Wie wilt deze foto's voor mij lezen?

Diana1979
Diana1979 nov 9 '11
Sorry krijg ze niet goed toegevoegd
Diana1979
Diana1979 nov 20 '11
Niemand?
L'arbre de vie
L'arbre de vie nov 20 '11
Lieve Diana,

Hierbij mijn lezing, wat mij opvalt aan jou:

Een verwrongen lach; je lacht, maar het klopt niet. Zet jij vaak een masker op naar de buitenwereld, om niet te laten zien hoe je je werkelijk voelt? Met andere woorden ook; In hoeverre durf je echt jezelf te laten zien, zonder lagen make-up of een ‘masker’.

Waar is je gevoel voor eigenwaarde?

Mensen kunnen jou snel pijn doen: Laat jij je snel raken? En wat doe je er vervolgens mee?

Iets met het zoeken naar ‘waarheid’, de waarheid.

Heb je iets met paarden? En welke spiegel zijn zij voor jou?

Ik krijg ook een beeld voor me van jou, dat je als het echt moet ook heel boos kunt zijn van binnen, zo boos dat er ‘stoom’ uit je neus lijkt te komen.

Onverwerkt verdriet zie ik ook in jou ogen, het voelt zwaar. Ik weet niet of je je daar bewust van bent. of dat verdriet is van
nu in dit leven of een vorig leven, maar ik heb het gevoel dat
het wel is aangeraakt. Het is belangrijk voor jou dat je je bewust wordt van jouw ‘wonden’. Die hoef je niet meer bij je te dragen of erger te laten worden/zijn, maar het is tijd dat jij jouw pijnpunten gaat ‘helen’. En dat is een belangrijke boodschap.

Ik heb wel het gevoel dat je mensen snel ‘omarmt’, maar in hoeverre ‘omarm’ je jezelf? Geef je niet te veel weg van jezelf?
Ambities hoor ik..

Ik krijg een mooie zin door: het is belangrijk voor je dat je een‘geheel wordt’, je lichaam, je kennis, je meditatie en je bewustzijn. Het zijn geen losse eilandjes, maar het hoort bij elkaar.

Ben benieuwd of je jezelf hierin erkent,
Liefs,

L'arbe de vie
Diana1979
Diana1979 nov 20 '11
Er klopt wel veel van wat je zegt. Bijzonder.
Wat betreft met paarden heb ik in princiepen niks,
behalve dan dat ik elke week met mijn dochter mee gaat naar paardrijles die ze krijgt.
Pijn idd die heb ik veel.. ( Fibromyalgie)
En dat wat ik voel wil ik soms idd niet laten blijken aan de buitenwereld idd.

relatie prikkelen. wat ook veel pijn doet.
L'arbre de vie
L'arbre de vie nov 21 '11
Over het paard. Mooi dat je wel met dit dier in aanraking komt via je dochter.

Dieren zijn een hele mooie spiegel als je dat leert zien. En ze kunnen je helpen om je bewust te worden van eigen patronen in je leven waar je in vastloopt.

Als je aan het paard denkt, dan vallen de volgende dingen op:
Een paard heeft als eigenschap dat hij 'verschillende gangen van lopen heeft' en dat hij daar controle over heeft. Hij weet wanneer hij mag rennen, wanneer hij langzaam mag lopen, etc etc.

Een mooie nadenker: Hoe bewust ben jij je van jouw loopsnelheid in jouw leven? En waar houd je controle op?

Het paard herinnert je eraan dat je je eigen 'vrijheid' mag gaan leren verkennen;-)





Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki