Loading...
nl

Hoe kan ik mijn dochter.....?

Diana1979
Diana1979 nov 8 '11
Mijn dochter is volgens een medium die hier een aantal keren is geweest vanwege dat ze entiteit ziet.
Ze heeft er iedere dag buikpijn van.

Ze is 6 en ze moet de entiteit zelf vragen weg te gaan. Maar doordat ze bang is durft ze het niet. Hoe kan ik haar het beste uitleggen dat ze dat toch zelf moet doen.?

Nog een vraag: de medium die hier komt loopt met salie door het huis, nu lees ik ook soms verhalen dat dat alleen maar verergert. Wat is nu goed?
Delen:
Ariel
Ariel nov 8 '11
Ik doe het mijn dochter voor en dan doet ze me na.
Ik maak er een spel van.
Heb ikzelf het voordeel dat ik de entiteiten voel en weet waar ze dus staan.
Laatst stond er 1 buiten naar binnen te kijken ,maar omdat ik het huis steeds afsluit voor entiteiten kon hij er niet in.
Mijn dochter zag het wel en schrok zich wild.
Dus deed ik haar voor en maakte een stopteken met mijn hand en zei :blijf buiten spook"
En zij deed het ook en vond het geweldig en nu doet ze het zelf.
In haar kamer doe ik net of ik ze weg jaag.
Ze heeft vooral last van haar neppe zus.
Die moet op zolder slapen en het traphekje(die we fantaseren) gaat dan dicht.
Haar neppezus is haar tweelingzus die in de zwangerschap al heel vroeg in de eerste weken is overleden.

Salie in huis ik heb salie ,maar gebruik het voor het eten wink
Ik heb nog nooit gehoord dat het slecht is.

Ik heb trouwens mijn dochter ook een amethist en een howliet steen gegeven ze vond ze mooi en ik zei dat ze haar helpen beschermen tegen stoute spoken.
Hierdoor is ze nu ook minder bang voor ze.
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 10 '11
Kalilka, Hier wat informatie over witte salie
groetjes moonflowertje

Witte Salie is een sterke energetische reiniger(energie reinigen).Voor het energetisch reinigen, zuiveren van aura's, ruimtes en voorwerpen. Wat kun je met witte salie: - huis energetisch reinigen - huis zuiveren - huis zuiveren van negatieve energie - huis zuiveren met witte salie wierook De witte salie wordt gebrand in een Abalone schelp om de vier elementen compleet te maken(Schelp is Water, Aansteken is vuur, Rook is lucht en Salie is de Aarde)
Bron http://webshoppureandlovely.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=80&products_id=515
Diana1979
Diana1979 nov 11 '11
De medium die by my thuis is geweest is 2x door het huis gelopen met witte salie. IN ieder geval bedankt voor je antwoord

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki