Loading...
nl

De weg naar 2012, laatste fase. Stap uit het nu!

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '11
Zoals jullie misschien weten is op 28 oktober 2011, de laatste van 13 maya schedels geplaatst in de heilige toren in de 5e dimensie. Ik heb deze taak met succes uitgevoerd zodat de laatste fase van de reis naar het Waterman tijdperk uitgevoerd kan worden.

Graag wil ik in dit onderwerp jullie uitleg geven over het aankomende jaar, dat loopt van 28 oktober 2011 tot 21 december 2012. Dit is namelijk het jaar waarin de transformatie en afsluiting van een periode van 13.500 jaar is afgerond.

Toen de 12 schedels in de toren geplaatst werden in een cirkel zoals een klok, met op ieder uur een schedel, is er een verbinding gemaakt met een fysieke schedel op aarde. Zoek op google even op "krystallen maya schedels", en je vind de schedels waarmee verbonden is.

Doordat de schedels naar buiten waren geplaatst (ze keken naar buiten, op de klok), kon iedere schedel zich verbinden met de aardse schedel. De 13 schedel werd in het midden geplaatst, en ik heb de schedels één voor één naar het midden gedraaid. Er ontstond een lichtpatroon volgens het volgende plaatje:


Hierna heb ik de tempel verzegeld en is het een energetische lichtbol geworden. Het is het eikpunt geworden voor de 3e dimensie om naar toe te bewegen.

Wat houdt dit precies in?
Nu de fysieke schedels een verbinding hebben met de schedels in de 5e dimensie, ontstaat er een trekkende kracht tussen de 3e en 5e dimensie. Ze komen dichter naar elkaar toe waardoor er geen plaats meer is voor de 4e dimensie. De dimensie die wij ervaren als tijd.

Wat gebeurd er nu in dit jaar?
Nu de 4e dimensie langzaam aan het verdwijnen is, ontstaan er gaten in de tijd. We merken op sommige momenten dat heden, verleden en toekomst opeens direct samenvallen, of zelfs tegelijkertijd te gebeuren. Spontane regressies, en misschien zelfs groeps-regressies, zijn opeens niet raar meer.

De ervaring van tijd kan nog sneller en vluchtiger gaan dan we al gewend zijn, en dat komt door het oplossen van de 4e dimensie. Er is gewoon minder tijd aanwezig, waardoor we er ook minder van kunnen ervaren.

Leven in het nu
Leven in het nu, is iets wat de meeste van ons kennen, leven en ervaren. Een term die veel wordt gebruikt om te ervaren hoe het is om zonder tijd te zijn, wordt vaak het "Nu" genoemd. Daar waar heden en verleden in samenkomen, is het nu.

Echter met het wegvallen van de tijd, valt ook het "Nu", weg. Het nu is namelijk enkel punt waarop de tijd wordt vastgezet. Het is een oude behoefte die wij gebruiken om het laatste restje van de 4e dimensie vast te pinnen op een plek die we nog kunnen bevatten.

Het wordt tijd om het nu, te verlaten en hiermee ons te gaan bewegen naar het "Alles". In het Alles is namelijk geen 4e dimensie meer nodig en kunnen wij de laatste sluier op deze wereld loslaten.

De laatste fase van de reis is aangebroken: Vergeet het "nu" en omarm het "alles"!

Julien Moorrees - Merudi.net
Delen:
gast
gast nov 7 '11
Ik heb bijna zoiets van "hè hè, gaat iedereen er dan eindelijk komen" Kunnen we eindelijk echt gaan leven i.p.v. overleven. Ik heb er zin in laugh
Ajada
Ajada nov 7 '11
Origineel bericht van: NiMS
Zoals jullie misschien weten is op 28 oktober 2011, de laatste van 13 maya schedels geplaatst in de heilige toren in de 5e dimensie. Ik heb deze taak met succes uitgevoerd zodat de laatste fase van de reis naar het Waterman tijdperk uitgevoerd kan worden.

Graag wil ik in dit onderwerp jullie uitleg geven over het aankomende jaar, dat loopt van 28 oktober 2011 tot 21 december 2012. Dit is namelijk het jaar waarin de transformatie en afsluiting van een periode van 13.500 jaar is afgerond.

Toen de 12 schedels in de toren geplaatst werden in een cirkel zoals een klok, met op ieder uur een schedel, is er een verbinding gemaakt met een fysieke schedel op aarde. Zoek op google even op "krystallen maya schedels", en je vind de schedels waarmee verbonden is.

Doordat de schedels naar buiten waren geplaatst (ze keken naar buiten, op de klok), kon iedere schedel zich verbinden met de aardse schedel. De 13 schedel werd in het midden geplaatst, en ik heb de schedels één voor één naar het midden gedraaid. Er ontstond een lichtpatroon volgens het volgende plaatje:


Hierna heb ik de tempel verzegeld en is het een energetische lichtbol geworden. Het is het eikpunt geworden voor de 3e dimensie om naar toe te bewegen.

Wat houdt dit precies in?
Nu de fysieke schedels een verbinding hebben met de schedels in de 5e dimensie, ontstaat er een trekkende kracht tussen de 3e en 5e dimensie. Ze komen dichter naar elkaar toe waardoor er geen plaats meer is voor de 4e dimensie. De dimensie die wij ervaren als tijd.

Wat gebeurd er nu in dit jaar?
Nu de 4e dimensie langzaam aan het verdwijnen is, ontstaan er gaten in de tijd. We merken op sommige momenten dat heden, verleden en toekomst opeens direct samenvallen, of zelfs tegelijkertijd te gebeuren. Spontane regressies, en misschien zelfs groeps-regressies, zijn opeens niet raar meer.

De ervaring van tijd kan nog sneller en vluchtiger gaan dan we al gewend zijn, en dat komt door het oplossen van de 4e dimensie. Er is gewoon minder tijd aanwezig, waardoor we er ook minder van kunnen ervaren.

Leven in het nu
Leven in het nu, is iets wat de meeste van ons kennen, leven en ervaren. Een term die veel wordt gebruikt om te ervaren hoe het is om zonder tijd te zijn, wordt vaak het "Nu" genoemd. Daar waar heden en verleden in samenkomen, is het nu.

Echter met het wegvallen van de tijd, valt ook het "Nu", weg. Het nu is namelijk enkel punt waarop de tijd wordt vastgezet. Het is een oude behoefte die wij gebruiken om het laatste restje van de 4e dimensie vast te pinnen op een plek die we nog kunnen bevatten.

Het wordt tijd om het nu, te verlaten en hiermee ons te gaan bewegen naar het "Alles". In het Alles is namelijk geen 4e dimensie meer nodig en kunnen wij de laatste sluier op deze wereld loslaten.

De laatste fase van de reis is aangebroken: Vergeet het "nu" en omarm het "alles"!

Julien Moorrees - Merudi.net


Het is altijd al alles geweest, alleen herkenden wij het nog niet zo met ons dualiteits denken en voelen en handelen...
Emuca
Emuca nov 7 '11
Origineel bericht van: Ajada


Het is altijd al alles geweest, alleen herkenden wij het nog niet zo met ons dualiteits denken en voelen en handelen...


Ik denk niet dat je het dualiteitsdenken de schuld kan geven.. Ik denk juist eerder dat wij het 'alles' niet konden (om)/(be)vatten omdat wij de neiging hebben alles in een tijdperspectief te plaatsen. Hieruit voort komen handelingen en dualiteitsdenken, niet andersom.. Denk ik dan.

Als voor ons mensen het begrip tijd wegvalt, moeten wij ons denken helemaal opgooien, omdat wij ons nu vasthouden aan wat we nog moeten doen en wanneer dat dan moet. Als we de tijd loslaten, laten we ook het moeten los, waardoor we alleen, zoals gast mooi zegt, echt gaan leven in plaats van overleven. Overleven is namelijk eigenlijk gevangen zijn in een bepaalde situatie. In dit geval dus het vastzitten in en aan de tijd.
Emuca
Emuca nov 7 '11
Origineel bericht van: Ajada


Het is altijd al alles geweest, alleen herkenden wij het nog niet zo met ons dualiteits denken en voelen en handelen...


Ik denk niet dat je het dualiteitsdenken de schuld kan geven.. Ik denk juist eerder dat wij het 'alles' niet konden (om)/(be)vatten omdat wij de neiging hebben alles in een tijdperspectief te plaatsen. Hieruit voort komen handelingen en dualiteitsdenken, niet andersom.. Denk ik dan.

Als voor ons mensen het begrip tijd wegvalt, moeten wij ons denken helemaal opgooien, omdat wij ons nu vasthouden aan wat we nog moeten doen en wanneer dat dan moet. Als we de tijd loslaten, laten we ook het moeten los, waardoor we alleen, zoals gast mooi zegt, echt gaan leven in plaats van overleven. Overleven is namelijk eigenlijk gevangen zijn in een bepaalde situatie. In dit geval dus het vastzitten in en aan de tijd.
Ajada
Ajada nov 7 '11
Origineel bericht van: Emuca
Origineel bericht van: Ajada


Het is altijd al alles geweest, alleen herkenden wij het nog niet zo met ons dualiteits denken en voelen en handelen...


Ik denk niet dat je het dualiteitsdenken de schuld kan geven.. Ik denk juist eerder dat wij het 'alles' niet konden (om)/(be)vatten omdat wij de neiging hebben alles in een tijdperspectief te plaatsen. Hieruit voort komen handelingen en dualiteitsdenken, niet andersom.. Denk ik dan.

Als voor ons mensen het begrip tijd wegvalt, moeten wij ons denken helemaal opgooien, omdat wij ons nu vasthouden aan wat we nog moeten doen en wanneer dat dan moet. Als we de tijd loslaten, laten we ook het moeten los, waardoor we alleen, zoals gast mooi zegt, echt gaan leven in plaats van overleven. Overleven is namelijk eigenlijk gevangen zijn in een bepaalde situatie. In dit geval dus het vastzitten in en aan de tijd.


Om te ervaren en onderscheid te kunnen maken, kun je dit doen d.m.v. dualiteit, dit is inherent aan het mens zijn in 3d zo ook het tijdsbesef in ons, ik voel zelf veel voor het alles in alles, zo ook het besef dat alles eigenlijk gelijktijdig is.
Dus ervaar ik alles in de vorm van tijd, (illusie) dus alles achter elkaar maar in wezen gebeurd alles tegelijk vanuit geestelijk oogpunt gezien.
Ik durf nog een stapje verder te gaan en bedoel dan de paralelle werkelijkheid...
Zoals we nu denken dat reincarnaties van ons zelf in een stukje tijd achter elkaar lijken te gebeuren, maar in werkelijkheid geen tijdslijn hebben.
Onze dualiteits ervaring beleeft het zo (illusie) maar de werkelijkheid is alles in alles zonder de tijdsaanduiding.
Zelf denk ik eraan dat we dus ook op een ander level aanwezig kunnen zijn in energie vormen, hetzij aards dan wel kosmisch.
Maar ja dat is mijn idee erover, als jij er anders over voelt en ervaart is dat ook prima, werkelijkheden zijn ook persoonsafhankelijk en ervaringen iedereen schept altijd zijn eigen werkelijkheid hoe dan ook.

liefs Ajada
gast
gast nov 7 '11
Is het een andere werkelijkheid die men schept (lijkt mij meer een illusie)of is het een eigen interpretatie die men aan één werkelijkheid geeft. Ik ga voor het laatste en in de éénwording gaan we beseffen dat het maar één werkelijkheid is die alles omvat en dat we daar via onze geest een eigen beleving van kunnen hebben. Maar ieder zijn/haar eigen gelijk natuurlijk tot we in kunnen zien dat het alles voor iedereen precies hetzelfde alles is.
Ajada
Ajada nov 7 '11
Origineel bericht van: gast
Is het een andere werkelijkheid die men schept (lijkt mij meer een illusie)of is het een eigen interpretatie die men aan één werkelijkheid geeft. Ik ga voor het laatste en in de éénwording gaan we beseffen dat het maar één werkelijkheid is die alles omvat en dat we daar via onze geest een eigen beleving van kunnen hebben. Maar ieder zijn/haar eigen gelijk natuurlijk tot we in kunnen zien dat het alles voor iedereen precies hetzelfde alles is.


Het is altijd een eigen werkelijkheid ook in andere dimensies, het hangt nauw samen met je voelen, afstemming en ontwikkeling, daarin ben je wel 1 omdat je uit dezelfde bron komt maar je bent 1 in verscheidenheid, zo is het ook in de kosmos alles bestaat uit lagen dimensies of sferen net hoe je het wilt noemen.
Ook is iedereen uniek in zijn eigen energie blauwdruk voor dit leven, dus ook in voelen en beleven ervaren enz enz in de diepste basis is alles uit deze energie en is alles in deze ruimte verbonden door deze energie we zijn allen gemaakt uit deze energie en opgebouwd, maar het ervaren doen we allemaal verschillend.

Eenheid in verscheidenheid, wanneer je in hogere dimensies komt dan is er al geen vorm meer de energie versmelt weer terug met de bron vanwaar hij uit kwam, het ego wat we hier beleven is nodig om te kunnen ervaren, dit geeft een gevoel van gescheidenheid.
Is nodig om te kunnen ervaren anders was zwart en wit hetzelfde uiterlijk gezien, dit is nu eenmaal een illusie van de 3d in feite zijn er helemaal geen kleuren en is er alleen energie zonder kleur.
Maar wij maken het in onze hersenen zichtbaar tot een kleur, anders kunnen we het niet waarnemen, uiteindelijk is dit een illusie die wel zeer echt lijkt.
Het geeft de mens nu eenmaal zijn wereld weer zoals hij zich aan hem voordoet.
Dus in feite is de hele wereld met alles erop een droom die we als echt beleven, terecht omdat we nu eenmaal mens zijn.
Hoe hoger je komt in dimensie hoe meer dit gaat vervagen net zoals de tijd daar niet meer is.
Wanneer je het ego niet meer zou hebben dan voel je je met alles en iedereen verbonden, het filter is er tussen uit zogezegd.
In de mens is altijd het ego aanwezig, soms word het stilgezet in onze hersenen.
Deze mens ervaart dan ook de welbekende verlichting, ook dit is dus achterhaalt het is alleen een uitschakeling van een bepaalt gebied in de hersenen.
Maar dit is mijn denken dus kan het best voor jou anders zijn ieder heeft zijn eigen werkelijkheid.

Wie weet denk ik er over een half jaar wel weer anders over, alles is in beweging en aan verandering onderhevig zo ook mijn inzichten.

Wens je nog een fantastische ontdekkingtocht van jouw werkelijkheid en beleving smile
gast
gast nov 7 '11
Ajada, het is niet mijn werkelijkheid, het is de werkelijkheid van alles wat ik middels dit lichaam (in alle vormen en niveaus die er zijn) kan ervaren/beleven. Al is het maar een klein stukje van die werkelijkheid. Daarmee verbind ik me juist met alles om me heen omdat ik weet dat al het andere om mij heen in die zelfde werkelijkheid zijn. Van het kleinste deeltje tot de grootste onmetelijkheid, het is allemaal één.

Het is niet het ego dat hoeft te verdwijnen, het is alleen maar het besef dat dit deel van de mens alleen maar kan ontvangen van wat hem wordt gegeven door het leven. Nu, in de 3de en 4de dimensie, is het ego verworden tot iets dat alleen maar voor zichzelf wil nemen. Dat alles gebruikt om in zijn eigen behoeftes te voorzien. Maar dat zal veranderen in ontvangen om zo het leven te geven.

Voor jouw ook een mooie ontdekkingsreis en dat je open mag staan voor al dat is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 8 '11
Ik ben ook van mening dat we gaan van een eigen werkelijkheid, naar DE werkelijkheid. Daar waar de tijd veranderd in de Al-tijd. Of geen tijd.

Daar zal het ego echter wel verdwijnen, want het heeft geen functie meer.
Islandlady
Islandlady nov 8 '11
Mooi! We komen er wel. Vanuit dualiteit naar non-dualiteit enzovoort. Ben iemand tegengekomen die haar halve leven hier al mee bezig is. Ben haar boek en andere artikelen aan het vertalen voor haar en zodra het naar buiten mag zal ik het zeker hier plaatsen.
gast
gast nov 10 '11
Ben benieuwd.
Serenity
Serenity nov 10 '11
Ego zijn toch je oergevoelens dus de basis gevoelens, een deel van je 'zijn' die je 'ik' vormen zonder ego overleef je niet want de basis gevoelens hebben met overleven te maken al vanaf de geboorte.
Ego is toch niet bijvoorbaat slecht? Het zorgde ervoor dat we overleefde.
Maar omdat wij in ons astraal lichaam zitten verbonden met Al wat is hebben we dan geen basisgevoelens meer nodig? Maakt dat dan eigenlijk niet onze 'zijn' kapot? En offeren we onze 'ik' op om dan maar toegevoegd te worden aan het hele geheel?
Een soort cycles wat zichzelf herhaald.
Wij moesten hoogwaardige energieën worden als up-date voor Al wat is en ondertussen zijn wij tegelijk ook Al wat is, of zie ik het nou verkeerd?! crazy
Om de boel levendig te houden moesten we onszelf voortzetten en algauw evolueren we en veranderde terug in stof, gas en licht en trilling misschien worden we gedachtes die zich gaat manifesteren; maar goed dit word algauw een misschien verhaal. ^^ smile
niels
niels nov 10 '11
De weg er naar toe is nog zeer lang
enkel is de eerste stap gezet
maar dur niet te denken dat het op een nacht ijs zal veranderen
dat kunnen mensen niet an , dat is veel te snel
onthoud dat er nog moeilijke tijden zullen komen
enkel alleen wij bepalen of het moeilijk wordt voor onszelf of niet
vergeet nooit je eigen ik, wie je bent , waarvoor je staat en zker niet vanwaar je komt
het werk is nog niet af
sterren nog niet geroepen
nacht nog niet verstreken
maan nog niet vergaan en wederopgestaan

slaap zacht, droom zoet
lief, leed , geluk

Keriana , Cerridwhen, Niels
Serenity
Serenity nov 10 '11

Dank je wel Niels voor je woorden, fijne avond en slaap zacht.
Dammi25
Dammi25 feb 21 '12
Hoiii

Ik kijk nu discovery science en daar denken ze dat er een vulkaan ontploft en de wereld daarom vergaat.

en dat bedoelde de mayas volgeng hen.

ik vind dat ze het allenaal te negatief zien en niet in een positieve mabier of spiritueel jammer weer
Petra
Petra feb 21 '12
Wat een mooie tijd jouw berichtje Dammi wink

Ja waardeloos zulke berichtgevingen het zijn halve waarheden die vrij geïnterpreteerd worden en mensen onnodig bang maken.

Alle vulkanen zijn onrustig momenteel. Dat heeft te maken met de stand van de planeten in ons stelsel, de zon activiteit en magnetische velden. Je kunt dit zelfs zelf zien op de magnetosferen van onze aarde. het frapante is dat dit voorzien is door de mayas, echter dat al die magnetische veranderingen ook een positieve invloed hebben op ons energetisch veld. Dus de aarde en al het leven op aarde. Dat vulkanen daar door gaan borrelen en aardbevingen aan de hand zijn (zie australië e.o. heeft er momenteel meerdere per dag van 6>mg per dag te verduren)
is dus geologisch gezien niet meer dan logisch en is al eeuwen voorgekomen.

Wij mensen maken steeds weer de fout te denken dat de cosmos de natuur een vaste waarde is die nooit afwijkt van haar ritme, zoals wij haar ritme tot nu toe hebben begrepen.

Dat de wereld zou vergaan wordt vooral geroepen door mensen die ergens de klok hebben horen luiden en de kalender vrij interpreteren. Als je doorvraagt blijft het meestal stil bij gebrek aan verder onderbouwing, typerend voor angst.

Ik reageer wat 'fel', maar ik baal er, net als jij, van dat mensen onnodig bang worden gemaakt. Dit terwijl we juist een heel mooie tijd tegemoet gaan, juist op weg zijn naar een (nog) betere samenwerking, respect en liefde voor alles wat leeft.

Wat de kalender laat zien is het inluiden van een nieuw era, een nieuw tijdperk in de ontwikkeling van de mensheid.
De mayas zelf (dat wil zeggen de erfgenamen) hebben lang gezwegen. De afgelopen periode hebben ze wat meer open heid van zaken gegeven. Om de mayakalender echt goed te begrijpen is veel achtergrond informatie nodig en een interpretatie van mensen die er mee zijn opgegroeid, die kennis en bevatting hebben we niet op die manier. Don Alejandro is zo iemand. Hij is het hoofd van de maya-ouderen en doet wat hij kan de verkeerde interpretatie en angsten weg te nemen door de juiste informatie te geven.



Wat we kunnen doen?
Zo leven:

[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=RoPUy7hLsKE[/video]
Dammi25
Dammi25 feb 21 '12
hoiiii

indd petra het is echt vervelend,mijn vriendinnen zijn ook een beetje bang ervoor en ik probeer hun zoveel mogelijk uit te leggen wat er eigenlijk mee word bedoeld.

weet jij toevallig dat door alle energieen je ook heel levendig en vreemd kan gaan dromen??

Mijn dromen zijn altijd al zo geweest maar sinds vorig jaar lijkt het wat erger en ik kan zegmaar gewoon naar overledenen reizen en soms kom ik op pleken waar ik niet hoor en dat is soms best eng,, ben benieuwd of het hierdoor komt

Groetjes
Petra
Petra feb 21 '12
Ja zeker, dat wil zeggen voor zover ik het zou weten, wel.
De trilling van de aarde en al het leven dat zij mogelijk maakt heeft zich verhoogt. (Ook wel de hartslag van de aarde genoemd door de aboriginals, indianen, mayas etc.. of schumann resonantie genoemd door westerlingen) Ook de zwaartekracht is aan het zakken. Wist je dat ruimtevaartorganisatie Nasa dit ook officieel bevestigd heeft? Alles bij elkaar heeft het invloed op ons bewustzijn, zowel fysisch (wetenschap) als spiritueel (energetisch) en ook dat valt eigenlijk precies in het plaatje zoals het door de mayas geschetst is.

Goed dat je jouw vriendinnen gerust stelt angst is totaal niet nodig. Wel dat we ons richten op onze eigen ontwikkeling
Dammi25
Dammi25 feb 21 '12
Oke dat verklaard een hoop!!heel.erg bijzonder !!

de laatste tijd lijkt t alsof ik sweef en de dagen gaan zo snel em de tijd per dag ook ik word er soms depri van.bijna zelfs omdat ik zoiets heb van...wat doe ik nou op een dag bijna niets...zo voelt t aan maar ik doe heel veel haha vaag maar begrijp wel hoe t komt!

bedanktt
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki