Loading...
nl

de dood van mijn man

willow
willow nov 6 '11

ik heb deze nacht een droom gehad waar ik nog steeds ni goe van ben.
het begon ..

het was vrijdag en mijn man zou van china terug komen .
ik krijg een bericht da mijn man dood is.
ik moest ons appartement verkopen en ons huis omdat ik dat niet kan onderhouden.
en ging een soort huis huren een met veel kamers.
elke deur kreeg ik open en ik voelde dat het oke was.
in dat huis was mijn moeder overleden.
maar het was niet haar huis .
ik liep in haar kamer waar ze gelegen had en zag een plek op de grond dat bloed zou kunnen geweest zijn.
(het was niet ons huis van vroeger waar wij ingewoond hebben en als ze stierf was er geen bloed te zien (in het echt))
er was iets met planten maar ik weet niet meer wat.
ze huurde dat huis en ik liep naar de man die dat huis verhuurde en vroeg of ik het gewoon kon verder huren.
het was geen probleem
maar ik herhaalde dat ik in "porto" was ?
de naam portugal is soms in me opgekomen maar ik legde de link niet in mijn droom.
ik verstond die mensen ook niet .
ik zat op een gegeven moment in de keuken aan tafel met mijn 3 kinderen en nog een meisje van een jaar of 20.
dat meisje zou een kamer huren zodat ik uit de kosten zou geraken.
ik kon er maar niet aanuit waarom mijn man dood was omdat er nog een dochter moest komen.
plots is het maandag en mijn man komt in eens terug.
ik wist da dat het goed zou komen en hij vind het oke dat we in dat huis blijven wonen dat ik ondertussen gehuurd had.
we gaan in de tuin en die is perfect groen en perfect af gereden.
alles is er wat ik wilde een rechte tuin een kot voor de dieren en recht vanuit het huis de tuin in kunnen gaan.

ik word heel dikwijls wakker om te zien dat ik maar droom en ben er gerust in maar die droom gaat steeds verder en stopt niet.
het laatste wat ik nog weet is dat we in ons huis dat we nu echt hebben voor een raam stonden (ik en mijn man) en dat er voor dat raam een berg hout lag , mooi opeen getapeld.
maar het hout was verbrand en zag zwart.
toen werd ik wakker door een geluid uit de speelkamer (de boxen van de pc stonden nog aan en mijn man maakt storing op die boxen met zijn zendapperatuur) dus ik loop naar die kamer en zet die uit .
en ik keek door het raam ( het zelfde raam waar ik metmijn man door keek en dat hout zag liggen ) en was echt verbaasd dat ik niks zag liggen .
maar ja ik was nog aan het wakker worden van die droom dus die reaktie is waarschijnlijk terecht hahahaha

heeft er imand een verklaring voor?

groetjes
Delen:
admin
admin nov 9 '11
Misschien is het een geest uit het verleden die zowel vergiffenis als informatie nodig heeft omdat ie anders verdrinkt in het hiernamaals?
willow
willow nov 10 '11
brownwisard wat ik daar mee ?
wie wat hoe zou dat kunnen zijn ?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki