Loading...
nl

Heb ik een vijand in het hiernamaals?

Monique888
Monique888 nov 2 '11
Hoi,

Ik wil even mijn verhaal kwijt.

Meer dan 10 jaar geleden werd ik een keer midden in de nacht wakker doordat ik KEIHARD op mijn matras werd gegooid! Ik gilde het uit van de pijn, mijn vriend zei, wat is er met jou aan de hand? Ik vertelde dat ik wakker werd (boven mijn matras)en naar beneden werd geslagen, hij zei, spelen ze soms voodoo met jou.
De volgende dag, had ik een hele donker blauwe bijna zwarte kont, wat een pijn heb ik gehad.
Wie kan dat zijn geweest? Of moet ik hiervoor mijn foto laten lezen?
Ik woonde toen nog samen.
Ik ben alleen gaan wonen, en in dat huis (nu mijn vorige huis, want ik ben pas weer verhuisd) gebeurde ook vreemde dingen, iedere dag moest ik mijn wekkerradio op de goeie zender zetten want de volgende dag als ik wou gaan slapen en ik testte mijn radio, stond hij weer op ruis, iedere dag!
Ik had van mijn moeder een soort schilderij gekregen van een kat, die heb ik dus opgehangen, die is een keer van de muur afgehaald (hij zat goed vast met een spijker) hij lag op de grond, toen ik wakker werd, wat onmogelijk was eigenlijk.
Momenteel heb ik nergens last van sinds ik hier woon, iets meer dan een maand, maar vraag me toch af wat dat geweest kan zijn.

Monique888
Delen:
Ariel
Ariel nov 2 '11
Het klinkt als dat er een spirit in je huis was die je niet lief gezind was.
Misschien 1 die vast zit aan het huis en je als bedreiging zag?
Ik heb het begin deze zomer een dergelijke spirit het huis uit laten halen door de engelen.
Hij was boos op ij verscheen steeds in de spiegel waardoor ik eigenlijk niet in de spiegel meer durfde te kijken.
Toen heb ik hem gezegd uit die spiegel te komen en dat deed hij ik schrok me wild eigenlijk.
Ik vroeg hem wat hij hier deed en waarom hij zo deed.
Hij wilde me weg hebben ,omdat ik alle spirits het huis uit stuur.
En dat klopt dat deed ik.
Ik ben een behoorlijke tijd bezig geweest alles uit het huis te krijgen en het huis op te schonen.
Ik vroeg aartsengel Michael of hij de spirit mee wilde nemen en toen riep hij 2 engelen en zij namen hem mee.
Sindsdien is het een stuk rustiger in huis.
Ik denk dat hij ze binnen liet steeds.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki