Loading...
nl

reincarnatie

Ariel
Ariel okt 29 '11
Hoe snel kan een ziel weer reïncarneren?
Dit vraag ik hierom.
Ik moest ineens aan mijn tante denken die 2 jaar terug is overleden.
Ze komt me geregeld op zoeken en geeft me informatie en helpt me.
Ze was de zus van mijn moeder.
Voor ik geboren werd is een andere zus overleden.
Een jaar of 5 tot 10 ervoor is ze overleden.
Ik weet het niet precies ,want mijn moeder kan er niet over praten.
Het doet te veel verdriet.
Dit komt omdat ze 's nachts is overleden aan koolmonoxide vergiftiging zij en haar vriend.
Ze lieten 2 kinderen(zoons) achter.
Mijn opa en oma wilde met alle liefde die 2 jongens in huis nemen en opvoeden.
Ze hadden immers nog 3 kinderen thuis van de 6 dus 2 erbij konden ze zat hebben ook financieel.
Alleen er werd anders beslist en de kinderen werden in een pleeggezin geplaatst.

Nu terug naar mijn vraag.
Hoe snel kan een ziel reïncarneren?
Kan ik haar geweest zijn?
Dit is wat mijn tante die 2 jaar terug is overleden toe fluisterde vandaag.
Dan ga je nadenken en zie ik de foto van die andere tante en toen bedacht ik dat ik het altijd vreemd heb gevonden dat ze zo bekend voorkwam.
Ik dacht echter dat ik gewoon familietrekken zag en dat het daarom was.
Dan ga je verder denken.
Ik heb 1 van haar zoons in 2003 op de begrafenis van mijn opa voor het eerst gezien en ik kreeg een enorme neiging om hem te knuffelen.
Ik heb het niet gedaan vanwege het feit dat dat heel raar zou overkomen.
Ik herkende hem ook direct terwijl er meer vreemde mensen waren.
Ik kon heel goed met de tante die 2 jaar terug is overleden en hun 2 schenen vroeger ook altijd met elkaar om te gaan.
Maar goed er waren wel meer nichten en neven die naar haar trokken.
Als ik mijn tante zo hoorde lijken die andere tante en ik ook qua karakter veel op elkaar.
Dus ik zal het niet vreemd vinden ,maar waarom zo snel incarneren? En dan nog de dochter van mijn zus worden?

Misschien weet iemand hier meer van?
Delen:
Ariel
Ariel okt 29 '11
Oh en dat vergat ik nog bijna.
Alle andere familieleden die zijn overleden spreek ik af en te nog.
Of ze nu op bezoek komen hier of ik bij hen.
Zelfs een overgroot oma struint af en toe door dit huis.
Haar heb ik nog nooit ontmoet.
Ik heb weleens naar haar gevraagd ,maar ze kwam nooit.
Dus ik ging er al vanuit dat ze weer geïncarneerd is.
Cialara
Cialara okt 30 '11
Het op nieuw incarneren kan heel snel, dat kan volgens mij zelfs wel binnen een jaar. Ik weet van iemand die dat ook heeft gedaan omdat die als ziel snel wilde groeien en daarom zo snel terugkwam. Sommige zielen voelen ook alsof het niet af was wat ze gedaan hebben en keren ook heel snel terug, zeker bij een plotselinge onverwachte overgan gebeurt dit.

Er zijn ook verhalen en bewijzen van kinderen die in oorlogsgebieden geboren werden en alles wisten te vertellen over hun jong overleden familieleden en beweerden de incarntie van die familie te zijn.

Vreemd is dit dus niet, en de mogelijkheid kan inderdaad bestaan dat jij die tante was smileen ik denk dat je zelf al op het juiste spoor bent gebracht door je gidsen.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara okt 30 '11
De vraag waarom je dan juist weer in dezelfde familie terug incarneerde is eigenlijk omdat je dichtbij hen wilde zijn, weer die familie banden te hebben en hun liefde te voelen.
Ariel
Ariel okt 30 '11
Dank je voor je antwoord.

Ik was vanmorgen ook nog aan het denken erover.

Al mijn hele leven ben ik bang voor gassen in te ademen en ik kan niet rustig slapen in afgesloten ruimtes.
Er moet altijd een raam of deur open zijn.
Ik heb altijd gedacht dat dit door mijn tijd als joodse in WOII kwam.
Ik heb herinneringen aan het kamp,maar niet aan een gaskamer.
Wel dat ik toe keek hoe er mensen gemarteld werden.
Ik dacht dat mijn angst voor gassen en in dochte ruimte slapen kwam door die oorlog dat ik dus vegast ben al herinner ik het me niet.
Nu bedacht ik me vanmorgen dat ik deze angst heb door dat overlijden van mijn tante zeg maar.
Ik heb ook altijd benauwdheidsaanvallen in mijn slaap.
Ik heb astma zegt de huisarts ,aar voor mijn gevoel heeft deze uitspraak nooit geklopt.
Ik had altijd het idee dat het ergens anders vandaan komt.
En waarom altijd in mijn slaap benauwd worden ,maar nooit overdag?
Ik heb verder geen andere ademhalingsproblemen.
Maar wat als ik in mijn slaap herinner de laatste nacht van mijn vorige leven dan is het niet gel dat ik snachts benauwd wordt.

Dus ik ben er ook steeds meer zeker van dat ik haar ben.
Emuca
Emuca okt 30 '11
Een ziel kan zeker snel incarneren, maar voor elke ziel is 'snel' anders.. De een is er eerder klaar voor dan de ander.

Ik vind jou verhaal mooi, ook hoe je inziet dat angst voor gassen niet meteen op het clichebeeld van 'vergast in de WO2' hoeft te slaan. Natuurlijk is het niet mooi wat haar, en wellicht dus jou, is overkomen, maar die kennis heeft je wel veel inzicht gebracht, denk ik zo.
Cialara
Cialara okt 30 '11
De herinnering aan je vorig leven ligt besloten in je akasha, en als het zo kort geleden is, is de herinnering misschien nog "vers", maar het kan ook voorkomen dat je zelfs na een paar honderd jaar ook nog die verschijnselen hebt die jij noemt, namelijk angsten en lichamelijke "herinneringen" die mee genomen zijn naar dit leven. Dit omdat dit in je akasha meegenomen wordt, pas als je dit stuk als ziel echt verwerkt hebt, zullen die klachten verdwijnen.

Een stuk inzicht hierin, wat jij nu langzaam aan krijgt aangereikt, zal je daarbij helpen. Nu kun je dat gedeelte afsluiten en je ziel helpen met de verwerking ervan.

Liefs Cialara.
Ariel
Ariel okt 30 '11
ja Ik heb al veel inzichten gehad in vorige levens.
Het heeft me veel geholpen ,maar me ook versteld laten staan.
Toch leer je zo wel jezelf meer waarderen vindt ik en begrijpen vooral.
Ariel
Ariel okt 30 '11
Eigenlijk herinner ik me ineens een inzicht die ik mocht hebben een tijd terug toen ik in de Middeleeuwen leefde toen heb ik Elisabeth van Nassau (leefde 1577-1642) gekent.
En in een herinnering was ik met haar aan het praten en ik was boos ergens over en zei probeerde mijn boosheid te sussen.
Toen kwam de man binnen waarop ik boos was ,maar ik kon helemaal zijn gezicht niet zien.
Ik weet echt niet hoe die man er uitzag en later in een andere herinnering weer een confrontatie met die man en weer mocht ik zijn gezicht niet zien.

Ik begrijp dit niet waarom.
Ik weet zelfs dat in een vorig leven mijn man mij heeft vermoord uit wraak gevoelens naar mijn broer toe.
Dus als ik zoiets erg heb mogen herinneren wat is het dan dat die man niet mag zien?
Ik weet wel dat hij ervoor heeft gezorgd dat ik op de brandstapel beland ben.
Emuca
Emuca okt 31 '11
Wellicht omdat je die man in dit leven kent en geen negatieve gevoelens over hem hebt.. Als je zijn gezicht wel zou zien zou je de negatieve emoties die je in een vorig leven had wellicht meenemen naar dit leven, juist terwijl dit helemaal niet nodig is.
Ariel
Ariel okt 31 '11
Ja dat dacht ik eerst ook en daarom schreef ik het verhaal over mijn man erbij.
Die heeft me ook vermoord namelijk in een ander leven.
En ik heb het hem blijkbaar vergeven ,want ik hou van hem.
Ik wil deze man ook kunnen vergeven ,maar kan het nu niet goed zo.
Nou ja de tijd zal wel komen dat ik het inzicht mag krijgen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki