Loading...
nl

Het gif dat wij dagelijks, onbewust innemen.

HeiligHart
HeiligHart okt 25 '11
Goede avond allemaal! smile




Ik kreeg extreem de drang om een onderwerp met jullie te delen.
Het heeft namelijk een nauw verband met bijna alles wat hier (op merudi)besproken word.


Namelijk: de stof fluoride (Die in tandpasta en zelfs in ons drinkwater gestopt word) is een vergif die invloed heeft op je lichaam,geest en je belevingen.
Ik ben nog steeds verbaasd over het feit dat dit bijna niet bekend gemaakt word. En zo steeds meer mensen,kinderen,dieren en planten gewoon vergiftigd worden.
Zelfs op Wiki staat dit:
Quote:

Het gebruik van fluoride ter voorkoming van cariës begon in Amerika in de dertiger jaren van de twintigste eeuw. Twee feiten speelden hierbij een rol. Ten eerste de fluorverbindingen die als afvalstoffen vrij kwamen bij de staal- en aluminiumindustrie. De introductie van deze afvalstoffen in het milieu veroorzaakte massale vissterfte, degeneratie van gewrichten bij koeien en bij mensen hoofdpijn, buikpijn, huidklachten, pijn aan de ogen en algemene malaise. Ten tweede constateerde men dat kinderen die water dronken uit bronnen met een hoog fluoridegehalte lelijke, bruinverkleurde tanden kregen. Men had bovendien de indruk dat deze tanden harder waren. Deze twee feiten bij elkaar gebracht zorgde er voor dat fluorideverbindingen royaal gebruikt gingen worden in de strijd tegen cariës. Al snel constateerden wetenschappers gezondheidsproblemen bij mensen die fluoride gebruikten, en werden de doseringen verlaagd. Fluoridering van drinkwater werd eveneens gebruikt in de werkkampen (goelags) van Stalinistisch Rusland, om te voorkomen dat de mensen gingen protesteren of vluchten, en om te zorgen dat iedereen gedwee en gehoorzaam werd. Dit kwam ook voor in de concentratiekampen van Nazi-Duitsland.


Daarbij komt nog eens dat fluoride ophoopt in de pijnappelklier.
Ik denk dat velen van jullie weten dat de pijnappelklier (derdeoog) een van de belangrijkste klier is die in verband staat met het spirituele.

Quote:
De pijnappelklier is niet alleen een ongelooflijk kleine klier, maar wordt ook geassocieerd met psi-activiteit en paranormale vermogens. Daarnaast is er een duidelijk verband tussen de kwetsbaarheid van de pijnappelklier en ons materialisme en onze pandemische depressie.


Ook word er in de klier de huishouding van je melatonine gehalte geregeld. Melatonine maak je aan om bijvoorbeeld goed te kunnen slapen.

Quote:
Dan is er nog de stof dimethyltryptamine (DMT) die wordt geassocieerd met bijvoorbeeld bijna-doodervaringen. Van nature komt DMT niet alleen voor in het menselijk lichaam maar ook in sommige tropische gebieden.

Medisch onderzoeker JC Callaway (1988) suggereerde dat DMT mogelijk een relatie heeft met dromen, waarbij het DMT-gehalte in de hersenen periodiek wordt verhoogd om afbeeldingen te genereren. Mogelijk is er ook een verband met andere paranormale staten van bewustzijn


Wellicht een idee, mocht dit voor het eerst zijn dat het gelezen word, om te beginnen met een andere tandpasta!
Want het maakt echt verschil!!
(zelf gebruik ik het merk Dr.Hauschka. dit is een antroposofisch merk, omdat die ook zacht aanvoelt.
paradontax fluorvrij heeft namelijk een erg aanwezige/heftige smaak. Weleda heeft ook tubes)



Liefs
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '11
Ik heb inderdaad wel eens iets gehoort over "Fluoride"
Maar niet dat het zo giftig zou zijn!
En in mondwater zit het dus ook, waar ik nog wel eens per-ongeluk een slok van doorgeslikt heb shocked

de tandpasta waar jij het over hebt, Kim-Maria, die is ontzettend zout, toch?

groetjes moonflowertje
HeiligHart
HeiligHart okt 25 '11
ja ik was ook echt flabergasted toen ik er voor het eerst mee in aanraking kwam (info). Ik was ook altijd een dagelijkse gebruiker..

En zelfs in kraanwater en in bronwater.. op de flessen staat de codering FL .. en dan de waarde/hoeveelheid.

EN idd die paradontax is echt extreem zout.
daarom ben ik overgestapt op die van DR. Hauschka.
(na uitproberen)
daar zit ook zee zout in, maar niet zo extreem aanwezig. ook word die smaak "gemaskerd" door een citroen smaakje of munt.

Die is alleen niet in reguliere winkels te koop, maar wel bij een homeopaat ( ik meen dat die ongeveer 4,50 kost )

liefs
HeiligHart
HeiligHart okt 27 '11
vergeten bij te zetten dat de laatste quotes van niburu afkomen..
bij deze dus.
x
Eruan
Eruan okt 27 '11
Interessant topic dit aangezien ik eigenlijk net met Toxicologie aan het leren ben voor een tentamen morgen. tongue

Fluoride is inderdaad een giftige stof wanneer het in bepaalde concentraties wordt toegediend. In Amerika is het inderdaad ontzettend misgegaan toen het aan het drinkwater werd toegevoegd. Maar als het echt zo giftig was als dat hier wordt gezegd zou het allang niet meer worden toegestaan in de tandpasta.

Wel begrijp ik volkomen dat mensen gaan minderen met tandpasta, want gifstoffen kunnen zich ook gaan opstapelen. Ik weet niet voldoende over fluor/fluoride om te zeggen of deze ook opstapelen, maar minderen met mogelijk giftige stoffen is altijd handig. Ik denk alleen niet dat onze directe gezondheid in gevaar wordt gebracht door de fluoride in de tandpasta, zolang je geen tube per dag leeg eet natuurlijk. tongue

Er wordt geen Fluor(ide) meer toegevoegd aan drinkwater sinds 1973. Omdat er namelijk niet precies duidelijk is hoeveel drinkwater een mens per dag drinkt. Fluoride kan wel direct tandbederf tegengaan wanneer je het erop aanbrengt. Vandaar dat kinderen ook elk half jaar tot hun zestiende een fluoride behandeling krijgen om de tanden op te bouwen.

Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het niet geloof, maar zo wordt het momenteel op universiteiten onderwezen. smile
Zelf ben ik ook niet voor het onnodig innemen van gifstoffen, maar helaas kunnen we niet anders en zijn er eigenlijk geen gifvrije producten meer verkrijgbaar.
HeiligHart
HeiligHart okt 27 '11
Ja klopt er word anders over gedacht door de "verantwoordelijke" van onze maatschappij.


Die hier denk ik ook zo hun redenen voor hebben, dat weer in hun voordeel is. Worden de studiestoffen ook niet samengesteld of gekeurd door ze?

Naar mijn mening laten ze dan juist de "professionals"in hokjes denken. En word er verwacht dat wij het voor waarheid aannemen.
Misschien wel interessant om het web af te speuren, aangezien je een studie volgt waarbij het in behandeling word genomen?

Als eenmaal alles gelinkt is komt er namelijk een verrassend inzicht uit smile.

En je hebt helemaal gelijk over het feit dat bijna niets meer gifstofvrij is.. Is dit niet te gek voor woorden? dat wij als mens niets meer kunnen nuttigen dat gezond is..
ziekmakend gewoon..

Niet om het op te dringen hoor wink..
Eruan
Eruan okt 27 '11
Het was een 3 weken blok over toxicologie, maar het heeft wel mijn interesse opgewekt het hele idee dat we wanneer we alle stoffen mijden zoveel gezonder kunnen zijn, interesseert me en beangstigt me op hetzelfde moment.

Ik denk dat je er een punt hebt dat er redenen kunnen zijn voor het onbewust houden van mensen. Wanneer men maar genoeg gifstoffen binnenkrijgt doormiddel van frisdranken enz. Zullen er meer zieken zijn, meer zieken betekent meer medicijnen nodig, en dit stimuleert de medicijnindustrie dan weer, wat op die manier goed is voor de economie. Maar ook is het een manier om zichzelf in te dekken denk ik. Door gifstoffen in voedsel te accepteren of tolereren, creeër je voor het volk een veilig gevoel en wordt er geen paniek veroorzaakt. Daarnaast zijn er in het verleden veel fouten gemaakt met verschillende giffen, denk aan pijnstillers die op de markt kwamen voor het testen,en daardoor een hele rits aan gehandicapte kinderen veroorzaakte. Doordat we dus vroeger zoveel additieven zijn gaan toevoegen zijn we het kwijt geraakt of het schadelijk is of niet.

Additieven die namelijk meer dan een bepaalde tijdseenheid in gebruik zijn geweest vanuit vroeger, worden ook nu bestempeld als 'veilig' zonder dat er nu nog tests mee worden uitgevoerd.

Het verschil kan ook zijn dat dingen die veilig worden bestempeld niet meer veilig zijn doordat de gevoeligheid van mensen toeneemt, denk aan de grote hoeveelheid allergiën die er zijn.

(ben nu een beetje afgeweken van het huidige onderwerp, maar even ter illustratie)

Ik ben zelf wel van mening is dat er bepaalde gevaren door de media snel worden opgepikt en overdreven, een verhaal wordt vertienvoudigd waardoor het nog weer een graadje erger lijkt dan dat het is, en dit lijkt me ook geen goede ontwikkeling.
Moet hierbij wel vermelden dat ik aspartaam ook zo veel mogelijk vermijdt ondanks dat het bijna overal in zit.

De wetenschap is niet heilig, net zo min als de media.

Het lijkt me belangrijk dat mensen zelf proberen aan te voelen wat goed is en wat niet. Maar laten we ook vooral onze ogen niet sluiten voor dit soort dingen als gevaren van toxides die overal worden toegevoegd.

Nu ik nog even nadenk, niburi stelt ook dat met chemische stoffen -> toxides bepaalde gedragingen van mensen kunnen worden beïnvloed, mocht dit waar zijn kan ook de overheid stoffen laten goedkeuren om de populatie volgzaam te houden of bepaalde gedragingen in te perken. En natuurlijk het financiele kostenplaatje wat ziekten en medicijnindustrie betreft.

Ik ben iig getriggerd om hier nog even wat meer informatie over te gaan zoeken. Bedankt voor het plaatsen van dit interessante onderwerp. laugh

En nee hoor je dringt niets op! Ik heb alleen doordat er anders geleerd worden nog een iets minder blanco mening achtig iets. Zie het vanuit het college perspectief denk ik. tongue
HeiligHart
HeiligHart okt 27 '11
Heel mooi hoe je denkt..
Dat je meerdere facetten meepakt. smile

Zelfde gedachtes hier..

Succes morgen trouwens!! zal voor je duimen wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki