Loading...
nl

best geschrokken

juppie
juppie jul 15 '06
van de week was mijn man laat thuis van zijn werk.
ik had hem al een par dagen amper gezien dus besloot om nog even naar beneden te gaan (lag al op bed).
onze hond was aan het kauwen op een staaf en dat maakte een vreselijk irriterend geluid dus ik besloot om maar weer op bed te gaan (werd er helemaal gek van)
het was erg warm op de slaapkamer en had het idee dat het heel lang zou duren voordat ik in slaap was.
toen hoorde ik de hond naar bovenlopen gevolgd door mn man.
mn man deed heel zachtjes alsof ik hem niet mocht horen en bleef voor de deur stilstaan samen met de hond.
het leek net alsof hij de hond met zn rmen aanwijzingen gaf die de hond niet begreep want hij liep onrustig heen en weer.
ik hoorde hoe mn man de deurkruk beetpakte maar de deur niet open deed.
ik dacht dat hij de hond de slaapkamer in wou laten komen zodat ie op het bed zou springen gewoon om mij even te plagen.

ik zei tegen mn man dat ik er geen zin in had en dat ik hem wel gehoord had. ik zei ook dat hij met de hond naar beneden moest gaan, want zo kwam ik nooit in slaap.

mn man en de hond gingen naar beneden ik hoorde hem op de trap.

gisteravond ging ik naar boven om te slapen.
in de slaapkamr aangekomen had ik sterk het gevoel dat er iemand naar me keek. ik zei dat ik daar nu geen zin in had en dat hij/zij weg moest gaan. toen ik net op bed lag kwam mn man thuis van zn werk.
hij kwam nog even boven en we hebben nog even wat gepraat.
toen is hij naar beneden gegaan om nog even een biertje te drinken en achter de pc op zoek naar een andere auto en een caravan.

ik hoorde de hond weer naar boven lopen (doet ie normaal eigenlijk nooit!)
ik hoorde weer voetstappen op de overloop. ik probeerde beter te luisteren om er zeker van te zijn dat ik echt voetstappen hoorde.
ik kon me haast niet voorstellen dat mn man nu alweer zo'n grapje uit zou halen en dacht aan eerder deze week.
toen heb ik mn man geroepen en die was niet boven! die was beneden!

toen ik tegen hem zei dat ie zo snel mogelijk boven moest komen ging de hond naar beneden. mn man wou nog niet slapen dus ik heb me aangekleed en ben mee naar beneden gegaan.
ik heb mn man gevraagd of hij eerder deze week dat geintje had uitgehaald en hij wist nergens van!!
mn man is nooit boven geweest met de hond terwijl ik daar van overtuigd was.
ik weet heel erg zeker dat ik wakker was en niet sliep!

lekker he!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '06
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn, anders had je het wel gemerkt aan de hond. Zoals je misschien wel weet, lopen er meer entiteiten rond die we niet kunnen zien. Een hond is hier vaak gevoeliger voor, en instinctief weten ze echt wel of het niet goed zit. Is de hond onrustig, vraag dan of de entiteit jullie met rust wil laten. Is dat niet het geval, vraag eens of hij binnenkomt. Misschien wacht hij juist wel totdat jij in staat bent hem te zien. Grote kans dat je hem ook zult zien, en misschien heeft hij ook nog wel een boodschap voor je.
Success!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki