Loading...
nl

De dood en tweedehandsspullen

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 21 '11
Vannacht een vreemde droom, waarbij ik in 2 etappes droomde.

Ik droomde dat ik en mijn vriend ergens waren, en we mochten wat tweedehands speelgoed uitzoeken voor onze kindjes. Er stond een tafeltje met veel aanbod, voor de meisjes aan de linkerkant, de jongens aan de rechterkant. Er waren dingen die nog in de verpakking stonden, en dingen die los werden verkocht. Opvallend was dat de prijs er ook duidelijk bijstond.

Voor ons dochtertje hadden we een pop op een licht paard. Voor ons zoontje had mijn vriend iets met een trein op het oog. Maar het leek erop dat deze los was....? weet ik niet zeker, want toen vertelde ik mijn vriend dat we iets moesten nemen wat in verpakking was, want dat was completer dan de losse stukken.


De andere droom was iets anders...
Ik droomde dat ik in een huis was, en ik liep naar een groot raam toe, hier zag ik een jongeman zitten, net gekleed in een pak. En hij zat buiten op een tuinstoel.
Vervolgens zag ik een dode postduif op de grond liggen in stukken gescheurd. Opeens liep er een halflangharige zwarte wolf, en hij had iets in zijn bek. Hij stond met zijn kop van mij af, en draaide zijn kop naar links om zo naar achterom te kijken. Waarop ik heel snel het gordijn dichtdoe, want hij mocht me absoluut niet zien. (voelde alsof hij voor het negatieve werkte)
Die man vertelde ook nog iets, maar dat heb ik helaas niet onthouden.

Dit laatste vond ik een nare droom, maar vaak hebben die me veel te vertellen. Maar ik snap er niks van...
Dus alvast enorm bedankt voor je tijd en moeite!
Delen:
Nimueh84
Nimueh84 okt 23 '11
Als ik je tweede droom zo lees, dan lijkt het me duidelijk dat die jongeman op de tuinstoel vrij belangrijk is in deze droom.
Is er misschien iemand die je iets wil vertellen, maar die het niet durft of kan? Of die het misschien zo subtiel doet, dat jij het zelf niet in de gaten hebt?
Het raam en de gordijnen kunnen daar ook mee te maken hebben; dat iemand je (via het raam) iets wil laten zien, maar dat jij het niet ziet of niet wil zien (je doet in de droom de gordijnen dicht)
Wolven staan overigens voor mannelijke figuren in je leven.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, want ik ben nog maar een beginner. Misschien dat iemand anders je verder kan helpen smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 23 '11
Dank je voor je uitleg!

Ik sta altijd open voor anderen, en om eerlijk te zijn zou ik niet weten wie het zou kunnen zijn.
Gewoon afwachten dus....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki