Loading...
nl

hoe goed weg te halen?

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 18 '11
We hebben bezoek van een spirit, en mijn zoontje vindt het gewoon eng. (hij is nog te jong om het goed bespreekbaar te maken, maar wordt er wel wakker van, en moet helemaal ondergedekt worden, en dan nog goed vast ook)

Ik heb op meerdere punten bergkristal staan, dagelijks wordt er gelucht, en af en toe salie gerookt.
In visualisaties ben ik slecht....
Wat kan ik zelf nog doen?
Delen:
Ariel
Ariel okt 18 '11
Weet je wat trouwens bij Anja geholpen heeft op die leeftijd?
Ik ben samen met haar een dromenvanger gaan maken en ik heb haar verteld dat dit stoute spoken weg houd.
Dus als een spook binnenkomt dan is die lief.

Je hebt het idee dat de visualisaties slecht zijn ,maar je hebt denk ik niet helemaal door hoe goed je het wel doet.
Je moet gewoon vertrouwen in hebben hoe je het doet.
Wat ik vaak doe is ramen en deren extra barricaderen door een teken erop te visualiseren.
Voor mij is dit een kruis ,maar je weet zelf wel welk teken jezelf prettig vindt.

Als Anja erg bang werd liet ik de lamp op de gang aan en soms nam ik haar mee naar beneden tot ze rustig is.
Vaak merk ik dat ze zo uit de roes van de droom komt en rustig wordt.

Knuffel
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 19 '11
Iets wat goed is, is ook met rustig praten weg te krijgen...
Geef aan dat je zoontje het eng vind!
als het beschermers zijn kun je vragen of ze iets minder zichtbaar willen zijn...
Je zou ook je zoontje kunnen (laten) afsluiten,
Daarvoor kun je hulp in roepen van een medium

Zelf heb ik er niet zo heel veel verstand van, eerlijk gezegt blush
ik heb het op tv gezien bij het programma op rtl4 over paranormale kinderen...
Het vrouwtje die dat deed, heet Liesbeth van Dijk

http://www.liesbethvandijk.nl/

groetjes moonflowertje
ButterFly78
ButterFly78 okt 19 '11
Ik heb op ieder slaapkamer en woonkamer een driehoek van berkristal, amethist en rozenkwartz. In een driehoek plaatsen dat dan een berschermende driehoek in de kamer maakt.
Ook heb ik wel eens gehoord om speciaal zout(weet ff niet welke, wellicht bij speciaal spiritueel winkel te koop) onder het bed te leggen.
En wat Moonflowertje zegt, vriendelijk te verzoeken om weg te gaan. Of om zich niet zichtbaar te maken. Je kan altijd een waarschuwing geven dat je salie gaat gebruiken, als je merkt dat hij niet weg wilt.
Hoop dat je er wat aan wat mee kunt!

Groetjes Butterfly78
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 19 '11
Hoi ikgeefjeeenroos,

Soms zie ik ook niet precies wat ik doe, maar op die momenten voel ik en spreek ik de intentie uit wat ik doe en dat werkt!

Je zou met je zoontje een bescherming om hem heen kunnen maken waar geen andere energieen meer door naar binnen kunnen. Dat zou je kunnen doen door je zoontje te laten staan, zijn energieveld al staande te laten voelen en visualiseren/en met bewegingen daadwerkelijk zijn 'ruimte' laten omkaderen. Dus dat hij met zijn handen van beneden bij zijn voeten een cirkel omhoog trekt, tot boven zijn hoofd en visualiseren/uitspreken dat dit zijn auraveld/zijn ruimte is waar geen andere energieen bij binnen kunnen komen. Die oefening kun je op verschillende manieren doen; of door een piramide te maken van licht/ of een cocon/ of een bol/ iets waar hij zich fijn bij voelt en wat werkt voor hem. Zo bouwt hij zijn eigen veilige ruimte op;-)

Oja, en met salie de kamer uitroken werkt ook heel goed voor het slapen. Heb dat net ontdekt en voor mij werkt dat heel goed. Dan kunnen geen entiteiten meer binnen komen. Ik had dat besteld via gekruid.nl. Misschien een tip?

En idd wat al eerder gezegd is: zeggen dat die entiteiten niet welkom zijn, het is jullie huis.

Hoop dat je er wat mee kan,

Liefs!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 19 '11
Het "probleem" is dat ik iedere avond verzoek om niet te komen of minder zichtbaar, maar dit werkt maar eventjes, en komt diegene alsnog op bezoek.
En sinds gisteren hebben we er een nieuw iemand bij, die ook overdag wordt benoemd, en waar hij niet echt bang voor lijkt te zijn, maar die kennen we niet.

Ik wil hem eigenlijk niet afsluiten, daar hij overdag de meeste spoken niet eng vindt.

's avonds visualiseer ik een violette deken over hem heen. hiervoor heb ik hem in een wit ei gezet, maar ook niet voldoende. en ik vraag de engelen om hem te beschermen, ik vraag voor iedere hoek en deur een engel.
Toch verschijnt die persoon..

Salie werkt dus niet optimaal genoeg.

De dromenvanger stond in de planning, maar ik ging er eigenlijk ook vanuit dat het bergkristal de slechte entiteiten dus zou tegenhouden, maar dat werkt dus niet afdoende....

BIjzondere is dat het lijkt alsof ze alleen bij hem is. Ons dochtertje heb ik er nog niet over gehoord.

Ik vind het jammer dat ik niet kan zien wat hij ziet, dat zou ook wat gemakkelijker praten (hoop ik).
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc okt 19 '11
Weet je wel zeker dat het een "slechte" entiteit is?
Mijn schoonzoon is z'n hele leven bang geweest voor een soortgelijke situatie. Hij zag altijd handen die hem wilde pakken.
Mijn dochter, ook spiritueel, heeft hem geholpen en het bleek om zijn Gids te gaan. Die handen waren er niet om hem de "pakken" maar om hem te beschermen!
Probeer iemand in je buurt te vinden die dit voor je kan uitzoeken en je verder kan helpen!

Succes
Elrian
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 19 '11
het voelt voor mij niet slecht, en goede bedoelingen kunnen soms slecht uitpakken.

Ik ga het hoe dan ook dieper aanpakken hoor;)

Bedankt allemaal voor de tips!
Ariel
Ariel okt 19 '11
De persoon is niet slecht ,maar hij heeft er wel last van en dat is een gegeven waar wat aan gedaan moet worden.
Je gaf in een mail al aan dat hij goed sliep als ik hem een violette deken over had gedaan.
Dus ik bedacht me net:hoe leg jij die deken over hem neer?
Als een gewone deken of bedek je hem compleet?
Als ik het doe bedek ik hem compleet namelijk zodat er nergens een kier is waar iemand door kan komen.
Het gaat om het gevoel van vertrouwen de hij krijgt en dus goed kan slapen.
DIe persoon zal hem niks doen ,maar hij heeft er wel last van.
En dat is hetgeen waar wat aan gedaan moet worden.
Vandaar mijn tips.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 19 '11
Ik bedek hem helemaal. Ik sta boven het bed en doe alsof ik een violet deken in handen heb, die van het begin tot het einde van het bed erover ligt.

Vanavond was het mis, goed mis. Ik had vandaag de stenen buiten, om te reinigen, en stelde hem voor om deze stenen op een plek neer te leggen, zodat alleen goede spoken konden komen, als ze hem met rust lieten. Hij vond het geweldig, totdat hij weer in bed dook: die stenen moesten hoe dan ook weg. Dus maar weggehaald.

Morgen doe ik het nachtlampje op een andere plek, misschien dat dat helpt.

En ik zal een oude dromenvanger samen met hem ophangen.


Hij gaf aan dat hij niet op zijn kamer wilde slapen.

Oja, ik visualiseer ook dat ik met mijn vleugels over hem heen sta ter bescherming
Ariel
Ariel okt 19 '11
Ik heb je ook al gemaild ,maar ik bedenk me ineens iets nu ik dit lees.
Ik heb Anja eens enorm geholpen door haar bed ergens anders neer te zetten.
Hij was dus tevreden met alles wat je gedaan hebt tot hij in bed dook.
Misschien heeft hij last van de stand van het bed.
Anja sliep eerst tegen de muur ,maar op haar verzoek is het bed een kwartslag gedraaid en ze ligt nu onder het raam.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 19 '11
zal ik morgen ook eens proberen, en misschien, klinkt vreemd, helpt het hem al als ik het bed andersom opmaak.
Ik ga morgen met frisse moed er weer mee bezig.
Bedankt voor de tijd en moeite!
Ariel
Ariel okt 19 '11
Laat hem de keuze maken hoe het bed staat en waar hij met zijn hoofd ligt.
dat geeft hem ook het gevoel dat hij het heft in handen heeft.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 20 '11
De slaapkamer is omgegooid, ik zal straks nog 1x vragen hoe hij wilt slapen met zijn hoofd.
Vreemd genoeg vind ik de kamer er nu drukker eruit zien.... Terwijl het eigenlijk een rustige kamer is...
Ariel
Ariel okt 20 '11
Heb je nu hemzelf laten beslissen hoe het moet?
Anders werkt het nog niet namelijk.
Als hij het zo wil dan zal het goed staan ook al vindt jij het niks.
dat heb ik met Anja's kamer ook ,maar zij vindt het fijn.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 20 '11
Ik heb het hem zelf laten bepalen. Alleen zegt hij het in grote lijnen, en niet in details. Maar hij vond het goed. Ook met het slapen, het was zo goed.
Vanavond gezegd dat hij zelf de spookjes kon wegjagen, dus hij op een jongensachtige boze manier: "Spookjes, weg, weg, ga weg!" Hierna verteld dat hij ze wel even moet bedanken dat ze weggaan, dus dat deed hij toen ook.
Hij ging niet direct slapen, maar aanzienlijk gemakkelijker naar bed dan gisteren.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 31 '11
Even een terugkoppeling:

Het gaat goed! Hij ziet nog wel spookjes, en weet ze meestal zelf weg te sturen. En de enkele keer dat het niet lukt, doen we het samen.
Volgens hem zijn spookjes stout, en moeten ze op de strafstoel, en engeltjes zijn lief, die helpen spookjes weg te halen.
Wel heeft hij het over een mannelijk spook die "hallo" zegt. Geen idee wie het is, maar niet mijn overleden vader.
Ariel
Ariel okt 31 '11
Wel heel goed.
Hij heeft nu door dat hij de baas is en niet de spookjes.
Goed gedaan! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki