Loading...
nl

Wie zou een kaartlegging kunnen leggen?

Engel21
Engel21 okt 18 '11
Wie zou er een kaartlegging kunnen leggen voor mij?
Ik ben momenteel bezig om mijn kontact met mijn gidsen en de engelen op te pakken, en ik zou hierbij graag advies willen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Alvast erg bedankt hiervoor.

Groetjes Mariska
Delen:
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 18 '11
Hoi Engel 21,

Als ik naar de kaartjes kijk die voor me liggen zie ik een spiritueel persoon je komt op mijn over als kalm rustig en zelfverzekerd alhoewel je volgens mij ook weleens onzekere momenten hebt en dan vooral op het spirituele of je het allemaal wel goed doet of goed aanpakt.

Ik zie ook groei en ontwikkeling komen in het contact met jou engelen en gidsen maar dat kost tijd en geduld heel veel geduld.

Een manier om bijvoorbeeld het contact te stimuleren is meditatie. er zijn genoeg cd,s met engelen en gidsenmeditaties te koop misschien dat dat je wat kan helpen.

vraag om tekens dat ze aanwezig zijn en sta dan ook open om deze tekens te ontvangen en/of te zien vooral omdat deze tekens vaak komen op een manier die jij niet verwacht.

Betrek de gidsen en engelen in alles wat je doet in je leven zo worden de banden hechter en het fundament steviger.

Als laaste wil ik je nog meegeven let er wel op dat je echt met een gids en/of engel te maken hebt. er zijn namelijk genieg ergieeen die zich kunnen voordoen als engel of gids maar het niet zijn.

hoop dat je nu wat verder kunt

Moon smile
Engel21
Engel21 okt 18 '11
Heel erg bedankt Moon, hier kan ik zeker weten iets mee.
Ik ben inderdaad een spiritueel persoon en de ene keer ben ik zelfverzekerder dan de andere keer.

Daar ben ik altijd al bang voor geweest inderdaad..dat geesten zich voor kunnen doen als gidsen of engelen. Is dat ergens aan herkenbaar?
Muin
Muin okt 18 '11
Tja.. dat vraag ik me ook af..Hoe kunnen wij checken of wij contact hebben gehad met gids en engelen..Moon?
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 18 '11
door jezelf voordat je ook maar iets van contact aangaat jezelf in het licht te zetten en om hulp en bescherming voor jezelf te vragen

wat ook werkt of kan werken laat de gids of engel een teken op je lichaam geven dat hij of zij aanwezig is bij mij ging bv altijd de rechterkant van me gezicht jeuken alsof er een veer overheen ging

meestal als je ergens heel bang bent zit er iets niet goed en daar moet je op letten das mijn evaring dan

Moon
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 18 '11
Spirits kunnen zich als anderen voordoen, maar geloof mij dat ze snel door de mand vallen, door dingen te zeggen die niet kloppen, of opeens verlangen dat jij opdrachten doet voor hun.
Maar dat gebeurt echt niet vaak, zeker niet als je ook de hulp vraagt van je eigen gidsen (je hoeft de naam niet te weten, wel erin te vertrouwen)
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 18 '11
Lieve Moon,

Zou ik nog 1x een beroep op je mogen doen?
Ik fok incidenteel met mijn poesjes. Zou je wat inzicht erin kunnen geven, of ik ermee stop, of een nieuwe sprong hierin ga maken?
Alleen als je er de tijd voor hebt hoor!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 20 '11
Sorry, ik zie dat ik dit berichtje in totaal het verkeerde plekje heb neergezet.... Sorry TS.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki