Hoi Engel 21,
Als ik naar de kaartjes kijk die voor me liggen zie ik een spiritueel persoon je komt op mijn over als kalm rustig en zelfverzekerd alhoewel je volgens mij ook weleens onzekere momenten hebt en dan vooral op het spirituele of je het allemaal wel goed doet of goed aanpakt.
Ik zie ook groei en ontwikkeling komen in het contact met jou engelen en gidsen maar dat kost tijd en geduld heel veel geduld.
Een manier om bijvoorbeeld het contact te stimuleren is meditatie. er zijn genoeg cd,s met engelen en gidsenmeditaties te koop misschien dat dat je wat kan helpen.
vraag om tekens dat ze aanwezig zijn en sta dan ook open om deze tekens te ontvangen en/of te zien vooral omdat deze tekens vaak komen op een manier die jij niet verwacht.
Betrek de gidsen en engelen in alles wat je doet in je leven zo worden de banden hechter en het fundament steviger.
Als laaste wil ik je nog meegeven let er wel op dat je echt met een gids en/of engel te maken hebt. er zijn namelijk genieg ergieeen die zich kunnen voordoen als engel of gids maar het niet zijn.
hoop dat je nu wat verder kunt
Moon