Loading...
nl

Mezelf even voorstellen

Engel21
Engel21 okt 18 '11
Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Mariska, 21 jaar en woonachtig in Gelderland.
In 2006 is het paranormale letterlijk en figuurlijk me leven binnen gevlogen op een speciale manier voor mij. Mijn overleden opa en oma verscheende achterop mijn bed. Heel eng, maar achteraf ben ik er heel blij om geweest.
2 weken na die ervaring begon ik zwarte vervelende schimmen waar te nemen, het begon klein.. zoals dingen horen of zien vallen, maar snel daarna zag ik ze zwevend door me slaapkamer heen vliegen. Ik voelde me niet fijn bij hun, ze waren knap irritant, vervelend en ze maakte me enorm bang.

Toen ik op internet ging zoeken wat ik er tegen kon doen kwam ik op een forum uit waar ik mijn vriend heb leren kennen, en nu alweer 4,5 jaar verkering hebben. Hij heeft me gelijk vanaf het begin geholpen om de schimmen weg te krijgen en om mij hiervoor af te sluiten, wat ik graag wilde.

Sinds dien zie ik wel eens iets.. maar door die ervaringen blijf ik de angst houden voor 'negatieve' of vervelende schimmen. Maar gelukkig gebuurt dit alleen als ik in een echt oud huis ben, of een hele oude plaats.

Ik voel energiën maar dit kan ik nog niet echt onderscheiden. Wat is van een ander, en wat van mij.. moeilijk!

Ik ben sinds 2008 druk bezig met oefenen van de Tarot leggingen, en sinds een weekje leg ik ook echt de Engelen kaarten van Doreen Vitrue voor onbekende mensen, met resultaat gelukkig. Ik oefende d.m.v. mijn gevoel en de energy. Ik vraag hierbij aan de engelen en/of gidsen of ze mij de goede energy willen sturen en d.m.v. dat krijg ik duidelijk beeld in de kaarten.

Zo dit was het wel een beetje haha..
mocht er iemand nog vragen hebben, stel ze gerust en ik beantwoord

Met veel liefde en Licht, Mariska
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '11
Hoi Mariska,

Fijn dat je op Merudi je vleugels hebt neergestreken wink. Wees welkom en vooral jezelf.

Groetjes Julien.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 18 '11
welkom op merudi, Mariska wink
groetjes moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel okt 18 '11

Welkom Mariska! smile
Serenity
Serenity okt 18 '11
Welkom en leuk dat je er bent Mariska!
Engel21
Engel21 okt 19 '11
Heel erg bedankt allemaal, ik voel me gelijk helemaal thuis hier! wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki