Loading...
nl

Het Archief en Opschoning Merudi

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 12 '11
Hoi Allemaal,

In overleg met de moderators hebben wij besloten om het Merudi forum wat meer op te schonen en recenter te maken. Hiervoor hebben we een nieuw forum "Het Archief" gemaakt. In dit forum zullen alle gesloten topics worden geplaatst, zodat die in ieder geval niet in het overzicht meer staan. Het wordt daarom al wat overzichtelijker.

Ook zal er per forum iets veranderen aan het overzicht van onderwerpen. Deze zal een datuminstelling krijgen bijvoorbeeld "Actief in de laatste 3 maanden". Je zal dan alleen nog maar topics zien die in die periode actief waren.

Ze zijn uiteraard niet weg en onderaan de topic lijst, staat een box waarin je dit kunt wijzigen en instellen op "Toon alles". Je ziet dan weer alle onderwerpen. Ook zullen de oude onderwerpen weer vanuit de zoekfuntie (rechts) gevonden kunnen worden.

Dit zijn allemaal dingen om het forum weer wat overzichtelijker te krijgen voor ons allen.

Oude topics kun je "omhoog" halen, door erop te reageren.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit idee vinden.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 12 '11
Ook heb ik categorieen toegevoegd aan Merudi om zo wat meer overzicht te krijgen. Dit betekend wel iets meer klikken, maar waarschijnlijk ook wat makkelijker en eenduidigere manier om wat terug te vinden.

Ik hoor graag hoe jullie dit vinden! Ik probeer het namelijk nu uit voor iedereen smile.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc okt 12 '11
Een hele klus!
Complimenten dat jullie zoveel moeite doen de site mooi en overzichtelijk te houden wink

liefs,
Elrian
Ariel
Ariel okt 12 '11
Ah ik denk log eens in na lange tijd afwezig en denk:"he wat is er hier gebeurd?"
Er is opgeschoond smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 13 '11
Voor de mensen die channelen, of graag channelings doorgeven is er nu een speciaal forum genaamd: "Channelings en voorspellingen" onder het laatste nieuws. Graag hier dus de channelings plaatsen of verplaatsen (voor de modjes wink).
gast
gast okt 14 '11
Kan het niet terug naar de lijst zoals die eerst was. En niet omdat ik vastgeroest zit in één of ander patroontje maar omdat dit gewoon niet overzichtelijk meer is. Of ligt het aan mij?
Ariel
Ariel okt 14 '11
Ik vindt het juist overzichtelijker geworden eerlijk gezegd.
Het vorige vond ik altijd onoverzichtelijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '11
Origineel bericht van: gast
Kan het niet terug naar de lijst zoals die eerst was. En niet omdat ik vastgeroest zit in één of ander patroontje maar omdat dit gewoon niet overzichtelijk meer is. Of ligt het aan mij?

Ik denk dat het vooral gewenning is aan het oude, waardoor je er moeite mee hebt. Het was namelijk een stuk onoverzichtelijker en veels te druk. Ik denk dat op deze manier het een stuk duidelijker voor de nieuwkomers is geworden waar je moet zijn, en is het niet meer overweldigend en afhankend.
Muin
Muin okt 14 '11
Ik ben het met Gast eens!!!
Ariel
Ariel okt 14 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: gast
Kan het niet terug naar de lijst zoals die eerst was. En niet omdat ik vastgeroest zit in één of ander patroontje maar omdat dit gewoon niet overzichtelijk meer is. Of ligt het aan mij?

Ik denk dat het vooral gewenning is aan het oude, waardoor je er moeite mee hebt. Het was namelijk een stuk onoverzichtelijker en veels te druk. Ik denk dat op deze manier het een stuk duidelijker voor de nieuwkomers is geworden waar je moet zijn, en is het niet meer overweldigend en afhankend.


Dat vond ik namelijk ook dat het druk was waardoor ik het overzicht kwijt raakte.
Daarom ben ik een tijd weggeweest eerlijk gezegd.
Ik kwam er steeds slecht uit en dan krijg je steeds minder behoefte om tekomen.
Emuca
Emuca okt 14 '11
Ik vind het zo overzichtelijker en sneller.. Maar ik kom eigenlijk altijd via een andere weg op de site smile
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc okt 14 '11
Ik vind het ook overzichtelijk!
Misschien even wennen ;-)
Muin
Muin okt 14 '11
Zijn er nog meer mensen die het niet overzichtelijk vinden?
Ik zie slechts 5 mensen die gereageerd hebben!
Emuca
Emuca okt 14 '11
Maakt het uit hoeveel mensen er gereageerd hebben? Is het soms dat je graag ziet dat mensen je kant kiezen zodat je het oude weer terugkrijgt?
Muin
Muin okt 14 '11
Ja, ik vind het belangrijk hoe andere forumleden hierover denken.
Nee ik wil niet zien dat andere mensen voor mijn kant kiezen. Dat is doemdenken!
Emuca
Emuca okt 14 '11
Vrees dan niet en laat mensen rustig reageren.. Men hoeft niet te reageren. Niks moet.
Muin
Muin okt 14 '11
Ik heb ook niet gezegd dat het moet beste Emuca.
Lees mijn bericht maar opnieuw.
Emuca
Emuca okt 14 '11
Je vraagt of nog meer mensen het onoverzichtelijk vinden meteen gevolgd dat maar 5 mensen gereageerd hebben. Ik interpreteerde dat met het gevoel dat je graag van meer mensen zou horen, het liefst dat zij het ook onoverzichtelijk vinden. Als je dat niet zo bedoelde, mijn fout.
Muin
Muin okt 14 '11
Ik houd het simpel.Ik gaf alleen maar aan dat ik graag wilde weten hoe andere mensen hierover denken. De conclusie die je zelf trok was voor jouw eigen rekening. Ik heb geen zin in woordenwisselingen.

Welterusten!
Muin
Muin okt 15 '11
Beste Emuca...het spijt me voor mijn reactie van gisterenavond..
Pagina's: 1 2 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki