Loading...
nl

zilverrug gorilla

willow
willow okt 3 '11
hoi iedereen,
ik droom de laatse tijd veel over dieren(beer,haan,hond) en ik spendeer daar geen tijd aan omdat ik ze zo raar vind dat ik vermoed dat het "gewoon ne droom " is.
maar deze nacht vond ik toch raar.

ik ging werken bij een vrouw in haar huis (poetsen) en plots komt er een meisje binnen en die laat merken dat ik op het verkeerde adres ben en dat zij vandaag daar moet poetsen.
ik kijk op mijn papieren en merk dat ik inderdaad verkeerd ben en begin te lachen met mijn fout.
dat meisje heeft geen gelaatsuitdrukking en werkt verder.
ik voel dat er in dat huis heel veel dieren aanwezig zijn maar ik zie ze niet.
er word op dat moment tegen mij verteld dat het huis totaal afgebroken ga worden.
als ik even later terug kom zie ik dat er enkel nog een serre recht staat die ze ook beginnen af te breken.
er zijn 3 mensen aanwezig.
1 man rijd met een buldozer.
die man met buldozer moest over alle dieren rijden die in een ander gedeelte zaten (was al weg als ik terug kwam zien).
ik kon in mijn gedachten zien hoe dat waarschijnlijk gebeurt was.
al die dieren , vooral viervoeters en voegels werden met het gebouw platgereden.
ik draaide met die gedachten mijn hoofd om.
zie ik dat naast die gebouwen die weg waren een weide was die omheind was en naar beneden liep (een heuvelachtig landschap).
beneden zie ik weer 3 personnen , 2 vrouwen die buiten de omheing staan en 1 zilvere gorilla .
die vrouwen geven 1 na 1 een hand aan die gorilla , en ik zie dat de hand van de gorilla pikzwart is.
dan komt de gorilla naar boven de wei gelopen waar ik sta.
en die gorilla zegt tegen mij " weet jij hoeveel keer ze over die dieren gereden zijn?"
"33 keer.... 33 keer"
die gorilla was zo als een "zilverrug" maar nog lichter van kleur en echt helemaal grijs.

ik krijg er geen gedacht van wat dat zou betekenen.
maar het blijft hangen omdat die zo duidelijk "33" zei!

groetjes
Delen:
Core
Core okt 3 '11
Toevallig een man in je leven die niet meegaand is met je emoties en waardoor je het gevoel hebt dat deze totaal genegeerd worden?
willow
willow okt 3 '11
nee....
maar dat was wel 9jaar geleden zo voor 10jaar lang.
en die man(ex) is plots veranderd naar mij toe alsof hij nu in eens beseft wie en wat ik ben.
Core
Core okt 3 '11
Ok, want bij mij komt de zilverrug over als de belichaming van een man die dit vroeger aanstuurde maar geleerd heeft van zijn fouten en zijn leven gebeterd heeft en nu wijzer is geworden.

De dieren zijn emoties waar overheen gereden werd zonder dat je het nog bewust mee wilde maken.

De 33 keer is een moeilijke, misschien ook een verband met die man en jouw wat 33 keer was ofzo?
Groene_heks
Groene_heks okt 3 '11
33 is een meestergetal...
willow
willow okt 3 '11
wat ik nog niet gezegd had (omdat ik het niet zo belangrijk vond om nog meer details tegeven)was als die gorilla zei "33" stond ik op een aardeweg en tussen ons was er een lage "prikkeldraad" dus hij kon niet weg maar ik stond op een pad!
kan dat dan zijn dat er iets tussen ons veranderd is maar dat ik dus een soort vrijheid heb en dat hij ergens "vast" zit?

ooojeee nu bedenk ik iets....
als dat allemaal duid op mijn ex? (laat ons daar even van uit gaan)
dan zijn die 2 vrouwen die hem een hand gaven miss zijn vriendinnen die hij had na mij?
allez een heeft hij nog.
zou dat dan kunnen?

moet wel zeggen dat die gorilla zeer rustig was en vriendelijk wat zijn uiterlijk niet aan zou geven.
ik zou toch weglopen als ik zo'n beest in het echte leven voor mij zag staan hahahahahaha

en wat is dat getal dan?
meestergetal?
33x iets tussen mij en mijn ex?
miss is hij 33 xvreemd gegaan?
maar ik denk dat het meer was hihihihi

van die emoties ik denk dat je daar wel gelijk in hebt... ik heb ze losgelaten zonder ze te voelen.
Groene_heks
Groene_heks okt 3 '11
Google?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki