Loading...
nl

de Herfst

MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 1 '11
Fantastisch,om te zien, hoe de natuur zichzelf langzaam klaar maakt voor de winter...
Ik houd van de herst, prachtig hoe de bomen het groen terug uit de bladeren halen en vervolgens het blad laten vallen!
Overal prachtige rode en gele kleuren!
Het zonnetje is geweldig!
misschien wel leuk om te vertellen waarom de herst zo fantastisch is...
Ik heb al een hoop mooie foto's gemaakt...
die zal ik er vanavond, of morgen bij zetten!
groetjes moonflowertje
Delen:
Emuca
Emuca okt 1 '11
De herfst vind ik altijd heel fijn. Lekker door een berg bladeren banjeren en ze omhoog trappen. Lekker kind zijn smile
Maryssa
Maryssa okt 1 '11
Ik hou zooo van de herfst...

Dat prachtige licht, de mooie kleuren van het blad. Maar ook de stormachtige wind en de geur van aarde en natte bladeren als je door het bos loopt...mmmm
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 2 '11
uhu!! laugh

ook lekker kastanjes en nootjes zoeken voor op de schaal op tafel
(thema herfst) laugh
en later voor kerstbakjes te gebruiken smile
is ook goed om lekker ff niets aan je hoofd, zodat je weer nieuwe energie hebt smile
groetjes moonflowertje
Claire
Claire okt 2 '11
Ik hou van de herfst en van zijn geuren. Van het rustige mooie herfstweer, de zon die een mooie gouden gloed over de bomen legt, en zijn schitterde kleuren. De mooie rode bessen aan de bomen en de mist die morgens over de weilanden hangt.
Van het ruige weer en zijn herfststormen,de regen op mijn gezicht en huid. Het bladeren tapijt in het bos en het ritselen van de blaadjes als je doorheen loopt. De mooie verschillende soorten paddenstoelen die weer uit de grond schieten als het vochtiger wordt. De herinneringen aan met de kinderen kastanjes en eikeltje rapen, waar thuis meegespeeld werdt of waar spinnenwebben van gemaakt werden. De dikke spinnen in hun prachtig gesponnen webben, wachtend tot eenlekker hapje voorbij komt.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 3 '11


Tiel langs de Waal...
Herfst 2011
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 3 '11


kan niet wachten tot de bladeren mooi rood en geel worden wink
maarja ik zal wel moeten laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 5 '11
Origineel bericht van: Claire
Ik hou van de herfst en van zijn geuren. Van het rustige mooie herfstweer, de zon die een mooie gouden gloed over de bomen legt, en zijn schitterde kleuren. De mooie rode bessen aan de bomen en de mist die morgens over de weilanden hangt.
Van het ruige weer en zijn herfststormen,de regen op mijn gezicht en huid. Het bladeren tapijt in het bos en het ritselen van de blaadjes als je doorheen loopt. De mooie verschillende soorten paddenstoelen die weer uit de grond schieten als het vochtiger wordt. De herinneringen aan met de kinderen kastanjes en eikeltje rapen, waar thuis meegespeeld werdt of waar spinnenwebben van gemaakt werden. De dikke spinnen in hun prachtig gesponnen webben, wachtend tot eenlekker hapje voorbij komt.

smilejaahhh!!
ik ben al druk bezig met nootjes en kastanjes, denne-appels, eikels en helikoptertjes bij elkaar te zoeken,
om ze op een schaal te leggen, waar ik normaal kaarsen op heb staan...
en als ik het zat ben, doe ik het in kerstbakjes verwerken...
alleen nu is het te vochtig buiten, om ook de blaadjes mee te nemen (schimmelen)
ooow ik kan niet wachten tot de bomen de fotosynthese terug trekken
^^ misschien ook wel leuk om te weten! een boom/struik trekt eerst het bladgroen (fotosynthese)
uit het blad voordat hij het laat vallen...
het groen is eigenlijk alles behalve groen shocked
het is dat we de kleuren in het negatief zien...
smiledus de mens heeft eigenlijk groen/gelig bloed, haha!
getver tongue

Groetjes moonflowertje wink

PS... Het stoerste blaadje, zit in Maart nog aan de boom! smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 11 '11
Nou...
Het is dus echt wel herfst als ik het zo bekijk...
na een lange periode van regen, nog meer regen...
dat is voor mij wel een min-puntje aan de herfst eigenlijk tongue

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 11 '11
Donderdag en vrijdag eindelijk weer droog weer!
kan ik weer mooie fotos maken laugh
groetjs moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '11
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '11
het is net een koeienkop shocked

in het water van de waal
groetjes wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '11
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '11
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '11
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '11




Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki