Ik had gelezen dat je tweelingziel bijna nooit zal tegenkomen, maar waarom hoor ik nu twee vriendinnen dat ze hun tweelingziel zijn tegen gekomen en waarom denk ik hem ook te zijn tegengekomen?? In juli had ik die man al eens ontmoet, al kon ik hem al wel wat langer als achterbuurman. Ik dacht/denk dat ik verliefd werd/word, was/ben helemaal van in de war. De liefdes gevoel kwam/komt regelrecht mijn hart in. En hij voelde dat ook! Soort van klick.
Maar ik ben getrouwd! En hij ook overigens. Kort gezegd, zal de huidige relatie wel oke zijn?
Heb de hele tijd geprobeert hem te ontlopen, al dacht ik wel steeds aan hem. Maar nu heb ik hem gisteren weer gezien en ben gelijk van slag. Krijg hem voor geen mogelijk uit mijn hoofd, als ik zijn bus ziet staan word ik al helemaal warm.
Goed ik twijfel wel aan mijn huidge relatie, maar dat is misschien ook op de eerste plaats dat ik mezelf aan het hervinden ben.
Ga over een paar weken op vrouwenweekend met als thema Loslaten geeft vrijheid. Ze raden me aan om na dat weekend eens te gaan ordenen en te bekijken of de relatie op zijn einde is of er nog voor te gaan. Helemaal ben ik er niet klaar mee, want ik denk dat mijn man weer mijn zielsverwant is. Zo blijven we lekker bezig.
Dus ik loop maar wat te dromen en te fluiten..............