Loading...
nl

Tweelingziel hoe herken je die?

ButterFly78
ButterFly78 sep 28 '11
Ik had gelezen dat je tweelingziel bijna nooit zal tegenkomen, maar waarom hoor ik nu twee vriendinnen dat ze hun tweelingziel zijn tegen gekomen en waarom denk ik hem ook te zijn tegengekomen?? In juli had ik die man al eens ontmoet, al kon ik hem al wel wat langer als achterbuurman. Ik dacht/denk dat ik verliefd werd/word, was/ben helemaal van in de war. De liefdes gevoel kwam/komt regelrecht mijn hart in. En hij voelde dat ook! Soort van klick.
Maar ik ben getrouwd! En hij ook overigens. Kort gezegd, zal de huidige relatie wel oke zijn?
Heb de hele tijd geprobeert hem te ontlopen, al dacht ik wel steeds aan hem. Maar nu heb ik hem gisteren weer gezien en ben gelijk van slag. Krijg hem voor geen mogelijk uit mijn hoofd, als ik zijn bus ziet staan word ik al helemaal warm.
Goed ik twijfel wel aan mijn huidge relatie, maar dat is misschien ook op de eerste plaats dat ik mezelf aan het hervinden ben.
Ga over een paar weken op vrouwenweekend met als thema Loslaten geeft vrijheid. Ze raden me aan om na dat weekend eens te gaan ordenen en te bekijken of de relatie op zijn einde is of er nog voor te gaan. Helemaal ben ik er niet klaar mee, want ik denk dat mijn man weer mijn zielsverwant is. Zo blijven we lekker bezig.

Dus ik loop maar wat te dromen en te fluiten..............
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 28 '11
smile

hoi Butterfly78

Soulmates die elkaar ontmoeten zijn vanaf het eerste moment eigenlijk niet meer van elkaar te scheiden... relatie of geen relatie
Niets is naar... je begrijpt elkaar volkomen! je wil iets zeggen en hij maakt je zin af...
Ook voel je een sterke drang om samen te smelten, tenminste dat is wat ik erover kan zeggen (mijn gids dan smile)
Wat jij voelt, voelt hij ook!
Als je bij elkaar bent, gaat alles vanzelf!
Jullie praten met elkaar alsof je altijd al bij hem geweest bent!

Gelukkig dat je binnenkort ff een weekendje er tussen uit gaat...
kun je dit meteen meenemen wink
Je zal er wel heel goed over na moeten denken, in je verstand en gevoel....
Ik bedoel... nu weet je wat je hebt
je weet niet wat je ervoor terug krijgt...
groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 28 '11
Oja...
verliefdheid is een gevoel die door 6 verschillende hormonen gevoed worden!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verliefdheid
lees maar ff smile

groetjes moonflowertje
ButterFly78
ButterFly78 sep 28 '11
Tja, elkaar zinnen afmaken is niet echt nodig. Onze ogen weten al wat we denken. Hoeven bij wijze van spreken niks te zeggen. En als mijn ego of mijn hoofd er niet waren geweest hadden we al gezoend. Dan was ik verder van huis, zeker omdat het op een feestje was in mijn huis. Waar ook mijn man in directe omgeving was.

Ik probeer die gozer maar weer even te ontlopen. hahaha! Inderdaad ik weet wat ik nu heb, maar ik weet ook wat als ik 'niks' heb. En dat is zeker niet nagatief, maar wil ik dat alleen zijn met de kids?

We zullen zien wat het weekendje weg brengt!!!

Bedankt voor je reactie!

Groetjes Butterfly
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 4 '11
Mensen komen in je leven, omdat ze je een les willen leren. Op het moment dat hun taak vervuld is, verdwijnen ze. Er zijn ook mensen die voor altijd bij je zullen blijven. Je tweelingziel ontmoeten is een mooi ervaring.Het hoeft niet per definitie te betekenen dat je met elkaar gaat trouwen of een relatie aangaat. Soms kan het zo zijn dat je door omstandigheden niet bij elkaar kan zijn. Of dat de liefde zo sterk is, dat sommige mensen niet in staat zijn om de liefde te ontvangen, of zichzelf de liefde niet te gunnen, omdat het te mooi is om waar te zijn. Persoonlijk denk ik dat tweelingzielen altijd met elkaar verbonden zullen zijn, ook al zijn ze elkaar uit het oog verloren, nooit uit het hart.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 5 '11
smilemooi gezegt Diamant^tje

We zijn eigenlijk al 1 !
(met alles en iedereen)
(dat is mijn visie, tenminste)
een soort van puzzel, waar elk energie-wezen zijn eigen plekje heeft... elk stukje is belangrijk, om de puzzel 1 geheel te maken...
ook geloof ik dat er pas gesmolten wordt, op het moment dat we allemaal daar zijn...
smilehet is inderdaad druk daar (hiernamaals/ hiernumaals)
iedereen een eigen taak! bijvoorbeeld, een gids, of assistent gids (die mag meekijken)

ik leg het een beetje raar uit...
omdat ik gewoon moet lachen om het feit dat ik het altijd vergelijk met een bijenvolk...
alleen dan draait alles erin mee (alles wat leeft, of licht heeft) en jah, daarbij kan het zijn dat er een imker is die het in de juiste banen leidt! (maar dat hoeft niet persé)

groetjes moonflowertje
ButterFly78
ButterFly78 okt 5 '11
Hoi Diamantje,

Hmmm, geloof best dat mensen in je leven komen om dingen 'wakker'te maken. Alleen je zegt dat je geen relatie hoeft te hebben met je tweelingziel, omdat ie toch in je hart zit. Zit nu met pijn in mijn hart, omdat de woorden eruit zijn bij hem en ik ervaar het als liefdesverdriet. Omdat ik aan de liefde niet kan toegeven, omdat ik getrouwd ben.
Moet het allemaal ff bezinken en tranen staan steeds hoog. Hij raakt me emotioneel en geeft me zoveel warmte. Mijn hart doet zeer. Kweet niet of het er allemaal bij hoort??

Groetjes Butterfly78
ButterFly78
ButterFly78 okt 5 '11
Dat we 1 zijn, dat voel ik ook wel. Op het moment raakt alles diep in mijn hart. Ieder mens die puur en eerlijk is.

Mooi is het leven hé! Alleen soms zo frustrerend...

Groetjes Butterfly78
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 5 '11
tja het is inderdaad een behoorlijke zware dobber...
maarja,
echte liefde , daar kun je niet tegen vechten!
het is dus alleen een gevecht met de ziel
(tegen beter weten in)
waarschijnlijk is jou zonnevlecht chakra over-emotioneel
(liefde, verlangen en Angst, kwijt te raken wat je nu hebt)
en dat is ontzettend moeilijk wink

uiteindelijk gaat het precies zoals het zou moeten gaan, en precies op de tijd dat je er klaar voor bent smile
succes smile
groetjes moonflowertje
ButterFly78
ButterFly78 okt 5 '11
I Know, die goddelijke timing ook! hahaha!
Bedankt voor je oppeppende woorden. Kweet precies wat ik moet doen, maar owzo moeilijk om de touwtjes en de controle los te laten. Lijkt wel een soort van rouwproces.
Komt goed, kwestie van tijd.

Groetjes Butterfly78
gast
gast okt 7 '11
Jeetje Butterfly het lijkt wel of ik het zelf geschreven heb. Herken alles....Zit nu weer eens in de rollercoaster door die ontmoeting met mijn tz. Het los laten en het laten zijn wat komt is ook zo moeilijk. Ik ben constant in gevecht met mijn eigen gconditioneerde aangeleerde denk patronen. Gelukkig kan hij wel wat hebben.....al verklaar ik mezelf af en toe voor gek. Achteraf is meestal wel te zien waar het allemaal goed voor was/is.

Sterkte, ik weet dat je dat nodig hebt.
ButterFly78
ButterFly78 okt 7 '11
Hoi Gast,

Erg hé! Tjonge tjonge, je wilt niet weten wat ik allemaal meemaakt op het moment. Alhoewel jezelf er ook in zit. Ben helemaal van de wereld. Nog erger die kus kon niet uitblijven. Hele ontlading viel van me af en was derest van de dag in serene rust. Zeer apart.
Heb niks tegen mijn man gezegd, maar heb hem wel met pijn in mijn hart gezegd dat ik niet meer weet of ik van hem houd. Afijn, van een relatietherapeut wat vragen gekregen en achteraf missen mijn man en ik hetzelfde en verlangen hetzelfde van elkaar???? Hoe kan dat nou?
We zullen kijken wat er achteraf de bedoeling van dit alles is. Zie wel dat mijn man erg zijn best doet, maar mijn gevoel tolt van links naar rechts. Van waar ben ik in godsnaam meebezig!
Gast, jij ook ontzettend veel sterkte!!!!! Komt goed is de bedoeling!
Hoor graag hoe 't bij jou verloopt, wie weet hebben we tips voor elkaar?
Groetjes Butterfly
gast
gast okt 7 '11
Ik heb je een pb gestuurd met een uitgebreidt antwoord. Wat ik er hier nog over wil zeggen; het is allemaal moeilijk te begrijpen voor mensen die het zelf niet hebben mee gemaakt en ook dat maakt een hoop vooroordelen los. Het wordt al snel gezien als "vreemdgaan" maar dat is het niet altijd. De maatschappij zit ook erg vast in dogma's, conditioneringen en vooroordelen ook daar krijg je ws zelf mee te maken. Daarom heb ik het ook angstvallig verborgen gehouden voor de buitenwereld gewoon omdat ik er zelf al genoeg mee te doen had. Het kan zo mooi zijn maar ook zo verdomdes moeilijk. Iedere keer wordt je voor keuzes gezet en het is vaak niet eens dat je moet kiezen maar dat je moet loslaten. Want hoe kun je kiezen als er geen keus is.

Liefde overwint alles; maar dan moet je toch eerst weten wat liefde echt is anders kun je het niet eens zien.
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 8 '11
Hallo ButterFly78,

Wat ik daar eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat op hem moment dat je je tweelingziel ontmoet,het niet per definitie hoeft te betekenen dat je met elkaar verder gaat leven. Soms word je door omstandigheden belemmert. Soms kan je inderdaad al een relatie hebben of getrouwd zijn, waardoor je niet zomaar bij diegene weg gaat. Ook al heb je je tweelingziel ontmoet. Je tweelingziel ontmoeten, is heel hele mooie ervaring maar kan anderzijds ook heel pijnlijk zijn. Zeker als je niet in staat bent om een verbintenis met die persoon aan te gaan. De ontmoeting is zo pijnlijk, zo intens, diepe liefde, sterke hartcontact. Alsof je elkaar al eerder bent tegen gekomen. Voor elkaar gemaakt!

Hoe was jouw ervaring met je tweelingziel, als ik vragen mag? smileOp grond waarvan denk jij je tweelingziel tegen te zijn gekomen?
ButterFly78
ButterFly78 okt 8 '11
Hoi Gast, heb je bericht gelezen en pb terug gestuurd!

Groetjes Butterfly
ButterFly78
ButterFly78 okt 8 '11
Hoi Diamant^tje,

Precies wat je zegt, ik ken hem langer! Ik weet ook dat ik geen relatie met mijn tz kan hebben. Wordt te lastig en dat wil ik mijn kids niet aandoen. Wordt het dagelijks leven hopeloos en ben je te afhankelijk. Wil ik niet.
Maar maakt me wel bewust hoe mijn huidige realtie eigenlijk in elkaar steekt. En had altijd wel een vraagteken of het stand hield en dit lijkt wel of het een bevestiging is.
We zullen zien......

Groetjes Butterfly78
gast
gast okt 10 '11
Op dit moment zou ik wel willen dat ik hem nooit was tegen gekomen. Wat een mens al niet kan losmaken!!! Ik lijkt af en toe wel schizofreen. Waarom kan het niet gewoon wat minder heftig....
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 10 '11

Omdat het nu eenmaal alleen maar sterker wordt!
en dat komt omdat je nu eenmaal groeit, of je wil of niet shocked
als je er aan toegeeft, zul je merken dat het toch weer afzwakt, langzaam...
en dan verlang je naar het sterke gevoel smile

groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
Aantrekken en afstoten smile
gast
gast okt 10 '11
Nou op dit moment meer afstoten dan aantrekken...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki