Loading...
nl

vraagje

floere
floere sep 27 '11
Ik weet niet zeker of deze vraag met het forum hier iets te maken heeft, maar proberen gaat mee.
Tot een tijd geleden (een jaar of zo?) heb ik me lange tijd gevoeld alsof ik een beetje suf was en in een vissekom zat met mijn hoofd. Dikwijls was het zo dat ik bedacht dat ik iets moest vragen of zeggen en terwijl ik nog aan het denken was hoe ik dat aan boord zou brengen, hoorde ik plots mezelf al spreken. Nog voor ik wat wilde zeggen. Verrassend was dat iedere keer. Zo op automatische piloot. Vaak was mij ook niet duidelijk wanneer ik iets gezegd had of alleen maar gedacht. Ik heb indertijd dat eens aan een psycholoog gezegd maar die kon me er niks over zeggen.
Nog iemand die dit kent of herkent? Ik vraag me af wat dit wou zeggen...
Groetjes,
floere
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 27 '11
Misschien zou je jezelf iets meer moeten aarden?
met beide benen op de grond zetten...
(niet verkeerd bedoelt hoor)

http://www.dewegvanhethart.com/meditaties/aarden.html

hier ^^ staan een paar mooie oefeningen op...
ik hoop dat het je gaat helpen!
groetjes moonflowertje
Indigo88
Indigo88 sep 27 '11
Moeilijke vraag, weet niet of dit überhaupt iets met spiritualiteit te maken heeft... Het lijkt mij juist dat een psych daar wel wat over zou weten. Het lijkt me alsof je vanuit gedachten spreekt in plaats van uit het impuls tot spreken... Heel moeilijk
floere
floere sep 27 '11
Tja ik wist ook niet of het hier thuis hoorde. Maar intussen heb ik daar geen last meer van, gelukkig maar. Maar ik moest er door iets weer aan denken..
toch bedankt!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 27 '11
smilegelukkig maar...

het was niet zomaar ineens over toch?
mag ik vragen hoe je eruit gekomen bent?

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki