Loading...
nl

De diamanten lichtstraal en de staf

admin
admin sep 27 '11
Hey, vandaag weer eens een reis geprobeerd.

Ik stond bij een soort van afgrond, in de leegte, voor mij was een regenboogachtige energie, wat overigens niet de vorm had van een regenboog, meer een soort van eclips achtige wolk.

Een van mijn gidsen Ahr kwam naar mij toe, we gingen tegenover mekaar staan, en hij pakte mijn beide handen. Onze handen tintelden en er kwam van alle kanten regenboogachtige energie uit. Wederom als een soort van wolk om ons heen, zonder dat het een regenboog vormde tussen beide handen.

Op het einde gaf hij mij zijn staf die hij altijd bij zich draagt, deze is vrij lang, en komt van de grond tot aan mijn schouders zo ongeveer. Toen ik hem vastpakte zag ik scheuren in de grond onder mij ontstaan. Ik zei tegen Ahr dat we helemaal nog geen bloem hadden geplant maar hij stelde mij gerust en zei dat ik die bloem was.

Ik wist op een gegeven moment dat dit min of meer een poort moest voorstellen, die echter vrij diep lag, en dat er een fel , diamanten / kristallen licht uit zou komen. Alleen dat licht kwam er (nu) niet. Ahr zei tegen mij dat ik de enige was die wist waar ik de staf zou moeten plaatsen om dat diamanten licht te activeren.

Iemand enig idee ? ehh oja.. ik zou het weten.. hmm komt vast zo bovendrijven. smile
Delen:
Cialara
Cialara okt 13 '11
Hoi Diana,

Wat een prachtig beeld krijg ik hiervan zeg smileheerlijk. Die regenboog energie is heel liefdevol, heb het ook al enkele keren mogen ervaren. Geweldig mooi.

Misschien is dit een persoonlijke poort voor jou alleen, iets wat jij bij jezelf mag openen?

Heb je intussen al uitgevonden waar die staf moet ?

liefs Cialara
admin
admin okt 29 '11
Ja volgens mij wel, maar ik kan het me niet meer zo goed herinneren.. de laatste keren dat ik een zielenreis wilde proberen lukte het niet meer zo, en dan ben ik er maar half bij. Ik ben er volgens mij iets te lang tussenuit geweest ??! oeps. Eens kijken of ik dit weekend nog eens volledig bewust erbij kan blijven.
Ariel
Ariel okt 29 '11
Een hele mooie reis echt geweldig.
Cialara
Cialara okt 30 '11
Ja, ik heb echter wel gemerkt dat het reizen met meerderen soms wel beter je aandacht erbij houdt... maar dat is persoonlijk. Ik kan ook alleen reizen en doe dat ook regelmatig wel, maar die reizen zijn vaak een stuk korter.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki