Hey, vandaag weer eens een reis geprobeerd.
Ik stond bij een soort van afgrond, in de leegte, voor mij was een regenboogachtige energie, wat overigens niet de vorm had van een regenboog, meer een soort van eclips achtige wolk.
Een van mijn gidsen Ahr kwam naar mij toe, we gingen tegenover mekaar staan, en hij pakte mijn beide handen. Onze handen tintelden en er kwam van alle kanten regenboogachtige energie uit. Wederom als een soort van wolk om ons heen, zonder dat het een regenboog vormde tussen beide handen.
Op het einde gaf hij mij zijn staf die hij altijd bij zich draagt, deze is vrij lang, en komt van de grond tot aan mijn schouders zo ongeveer. Toen ik hem vastpakte zag ik scheuren in de grond onder mij ontstaan. Ik zei tegen Ahr dat we helemaal nog geen bloem hadden geplant maar hij stelde mij gerust en zei dat ik die bloem was.
Ik wist op een gegeven moment dat dit min of meer een poort moest voorstellen, die echter vrij diep lag, en dat er een fel , diamanten / kristallen licht uit zou komen. Alleen dat licht kwam er (nu) niet. Ahr zei tegen mij dat ik de enige was die wist waar ik de staf zou moeten plaatsen om dat diamanten licht te activeren.
Iemand enig idee ? ehh oja.. ik zou het weten.. hmm komt vast zo bovendrijven.