Hallo Memysel,
Ik zal eens kijken wat ik bij jouw foto doorkrijg:
*Als eerste krijg ik hartkloppingen bij je te voelen, een opgejaagdheid. Ik heb het idee dat je het er ook wel benauwd bij hebt qua ademhaling.
*Ik krijg bij jou een hele serene zachtheid te voelen in jouw uitstraling. Een bepaalde puurheid en allesomvattende liefde voor alles wat leeft. Dieren vindt je fantastisch net als kinderen.
* Ik krijg bij jou een verwondering te voelen als je kijkt naar de wereld om je heen. Jij kijkt elke dag met een nieuwe onbevangen blik en kan genieten van hele kleine dingetjes. Een stel dat elkaar een kus geeft bijvb dat gun jij ze echt en je geniet van de liefde die er uitgewisseld wordt.
*Ik heb het gevoel dat er op jouw werkplek/leerplek/stage 2 dames zijn die zich heftig laten gelden. Jij trekt je dan terug en kijkt naar wat er gebeurd en wat de andere 2 bepalen. Maar jij bent ook belangrijk! Laat je de kaas niet van het brood af eten. Als je het moeilijk vindt probeer het met kleine dingen om jouw stem te laten gelden.
*Ehm heb jij een kat? Er is iets met een kat die opgesloten was in een schuurtje/garage?
*Volgens mij heb je geregeld last van hoofdpijn en heeft het te maken met dat je spanningen die je gedurende de dag ervaart niet goed los kunt laten. Probeer goed te aarden dat kan helpen.
*Yoga of dansen vind ik erg bij je passen.
*De kleur turquoise zou ik je aan willen raden. Liefst in een sjaal rondom jouw nek. Blauw is de kleur van het keelchakra en kan je helpen beter bij jezelf te blijven en grenzen te bewaken.
*Je hebt best wel een mooie stem. Je praat zacht qua volume maar je bezit een heel warme klank. Ik denk dat je een mooie zangstem hebt als je het eens zou proberen. Beetje in de jazz stijl/easy listening, soul past ook bij je.
*Ik krijg steeds een winkel te zien bij je waar je van alles opruimt en bijvult. Geen idee of dat je stageplek is.
Dat was mijn lezing voor jou, Memysel. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet. Heel veel sterkte, geloof in jezelf en wees niet bang hulp te vragen aan jouw stagedocent om te kijken wat er anders zou kunnen.
Liefs Maryssa