Loading...
nl

Vraagje betreft de liefde

PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 24 '11
Ik vraag me af of iemand mij kan helpen met antwoord geven over de liefde, door middel van bijv. kaarten te leggen. Ik zit namelijk met een dringende vraag.

Wat voelt en zou F van mij willen?
Delen:
Emuca
Emuca sep 24 '11
Vraag het hem zou ik zeggen? smileDat is het meest eerlijke antwoord dat je kan krijgen: van F zelf.
Sundance
Sundance sep 24 '11
wat voel jij en wil jij van F.?
je zou het op deze manier kunnen draaien, je legd dan de kracht bij en in jezelf en niet buiten je om.
Groene_heks
Groene_heks sep 24 '11
Yup, de enige die antwoord kan geven is F zelf.
Wat Sundance aangeeft is ook een goeie, wat wil je eigenlijk zelf smile
PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 25 '11
Hij zegt dat hij niets wil, maar zoekt elke keer contact op. Heel tegenstrijdig. Lijkt wel alsof hij mij niet kan loslaten en mij manipuleert zodat ik aan hem blijf denken. Hij wil geen directe contact, maar indirect bellen etc. Terwijl hij aangegeven heeft geen contact te willen. Ik word geestelijk gemanipuleerd door zijn gedrag.
Emuca
Emuca sep 25 '11
Als je je gemanipuleerd voelt zou ik zeggen: kap jou contact naar hem ook af. Je vraagt in zo veel topics naar wat hij voor je voelt, dat ik het een beetje zie dat jij hem graag bij je hebt. Maar als je er zo zeker van bent dat hij niks wil is het aan jou om sterk te zijn en zelf verder te gaan. Niet blijven hangen in dingen die niet gaan komen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki