Loading...
nl

Zou iemand aub een kaartje voor mij willen leggen?

Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 23 '11
Lieve Lieve mensen,

Is er hier iemand die als er tijd is even kaartje voor mij zou willen leggen?

Op het moment zit ik in een zeer moeilijke periode(dacht toch wel dat ik daar klaar mee was maar helaas). Ik heb mijn eigen bedrijf waarin ik professioneel tarot kaarten legde voor mensen op moet geven. Zit nu midden in de periode van de kamer van koophandel afschrijven belastingen etc. Ben er achter gekomen dat een jongen van wie ik dacht dat het een oprechte vriend was die mij had gezworen geen relatie te hebben toch een relatie heeft en grote problemen heeft met o.a de belastingdienst.

En alsof het nog niet genoeg is kreeg ik gisteren ook nog een telefoontje van mijn werk ze waren de boel aan het verbouwen moest vandaag klaar zijn totdat ze in het plafond asbest vonden. dit moet verwijderd worden kan 3 dagen duren maar ook 8 weken. moet straks naar een overleg hoe of wat nu verder.

Ik zie op het moment de bomen door het bos niet meer. Ik denk dat ik van de kaartjes gewoon even een houvast nodig heb om door te kunnen gaan. Want op het moment kan ik gewoon even niet meer.

Misschien kan iemand mij helpen??

Liefs Moon
Delen:
ButterFly78
ButterFly78 sep 23 '11
Ik kan helaas geen kaarten leggen, maar wil je graag positieve energie sturen!
Houvol, uiteindelijk kom je er sterker en beter uit!!

Liefs Ynske
goudsbloem
goudsbloem sep 23 '11
lieve moon adamanta,

ik heb nog nooit voor iemand een kaartje getrokken maar ga het bij jou een s proberen...
ik heb de kaarten van cora leder <het wastekening orakel>

hier komt jou kaart

UITBREIDING,GROEI BIJ DE ONTWIKKELING VAN WERK OF PERSOONLIJKHEID

de naam van jou kaart is

DE SPIRITUELE MOEDER

hoera de spirituele moeder heeft jongengekregen!

jouw mogelijkheden op paranormale gebied zijn nog lang niet uitgeput, maar zijn zich juist verder aan het ontwikkelen.

doordat jij zoveel liefde voelt voor de aarde en alles wat daar leeft, heb je jezelf kunnen ontwikkelen.

je hebt je nog maar net losgemaakt van diepe emoties en van veel verdriet, je had jezelf niet meer in de hand..je kookte over..het was dus hard nodig om je te uiten!

door omstandigheden heb je nog niet jezelf kunnen zijn, op je werk of in je relatie...dit alles mag nu veranderen! kijk eens van binnnen wie jij bent en wat jij wilt? je mag dit alles duidelijk krijgen en je leven een positieve draai geven!

geef jezelf die ontbrekende schakel: ik houd van mezelf! en blijf zo doorgaan op je eigenm pad van licht...

nou dat was hem dan ben benieuwt of je er iets mee kunt ik heb geen flauw idee ik heb dit nog nooit gedaan laat maar weten..!

liefs goudsbloem
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 23 '11
Hoi Goudsbloem,

Heel hartelijk bedankt voor jou kaarttje. Het geeft me wel wat steun in deze moeilijke tijd smile

ik weet dat ik het paranormale nu op een laag pitje moet zetten maar ik weet ook dat het terugkomt wink

Ik ben me op het moment aan het losmaken van emoties en verdriet ik heb mezelf nu idd wel meer in de hand maar het kookte gewoon over.


Dat ik mezelf de laatste tijd niet ben geweest is zeker ik moet weer terug komen in mijn kracht maar draai momenteel op mijn reserves ik zal overnieuw moeten beginnen. en idd leren te houden van mzelf smile

Dank je wel

Liefs Moontje
goudsbloem
goudsbloem sep 27 '11
lieve moon,
graag gedaan ik heb mijn best gedaan <hahha rijmt...!!!

ik heb het in ieder geval geprobeerd en als je nog eens hulp wilt trek maar aan de bel en ik doe mijn best voor je...!!!

fijne dag gewenst

xxx
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 28 '11
Lieve Moon adamanta...

Allereerst wil ik je meegeven dat alles waar je nu doorheen gaat, een doel heeft...
Je zal er sterker uitkomen! Waarschijnlijk zat je zo in je wereldje dat je de rest erom heen vergat?
Vandaar dat je ff bent terug geroepen...
Soms moet je gewoon een stapje terug doen, om uiteindelijk weer vooruit te kunnen wink
Zodat je door de bomen het bos weer kunt zien wink

Ik schudde de kaarten en de Keizerin viel eruit!
wat mij verteld dat je een sterke vrouw bent, die ruimdenkend en vindingrijk is... je hebt het vermogen om vanuit het "niets" nieuw leven te scheppen...
Oer-kracht, natuur, levendigheid, spirituele groei, nieuwe kijk op de dingen, creativiteit, en verbetering zijn de woorden die de kaart vertegenwoordigen
----

verder zal ik de simpele 3 legging doen, waar de eerste kaart het verleden beschrijft, de 2de het heden, en de 3de de toekomst.
----
1ste kaart =
De Maan
Deze staat voor angst en onzekerheid...
bijv. om geen vaste aanstelling te krijgen, of je bent bang dat je het niet goed genoeg doet, (onzekerheid)
terwijl je weet dat je eigenlijk niet onzeker hoeft te zijn, blijf je toch een bepaalde angst houden...
de kaart verteld me dat je juist door, de dingen onder ogen te zien, je die angst zou kunnen overwinnen.
2de kaart =
De gehangene
Deze kaart vertegenwoordigd de positie waar je je in bevindt
Jou wereld staat op zijn kop... Je staat stil op dit moment
in je hoofd echter niet! Het gaat dus ff niet zoals je had gewillen dat het zou gaan, of van te voren bedacht had...
Toch geeft het juist nu de kans om het eens van een andere kant te bekijken... de dingen waarover je normaal eigenlijk niet nadenkt...
3de kaart =
De Zon
deze staat voor positieve kracht waarbij alles weer in de bloei komt te staan...
op het gebied van werk, staat deze kaart voor vernieuwing, en kracht... je bent zelfverzekerd, en hebt er weer zin in...

Haha... sorry dat ik moet lachen maar ik besef ineens dat dat nu precies was wat ik aan het begin eigenlijk al zei,
toen had ik nog geen kaart getrokken!

helaas ben ik niet zo heel goed in het verwoorden van de kaarten, maar omdat je zelf ook kaarten legt, heb je vast maar een half woord nodig toch?
ik hoop dat je er wat mee kan!
geniet gewoon van de dingen waar je normaal geen tijd voor hebt!
en probeer de dingen vanuit een ander perspectief te zien...
je zal zien dat je zo weer aan het werk kunt...
want de tijd is nu eenmaal iets wat vanzelf gaat!
voor je het weet is het voorbij...

groetjes Moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki