Lieve Moon adamanta...
Allereerst wil ik je meegeven dat alles waar je nu doorheen gaat, een doel heeft...
Je zal er sterker uitkomen! Waarschijnlijk zat je zo in je wereldje dat je de rest erom heen vergat?
Vandaar dat je ff bent terug geroepen...
Soms moet je gewoon een stapje terug doen, om uiteindelijk weer vooruit te kunnen
Zodat je door de bomen het bos weer kunt zien
Ik schudde de kaarten en de Keizerin viel eruit!
wat mij verteld dat je een sterke vrouw bent, die ruimdenkend en vindingrijk is... je hebt het vermogen om vanuit het "niets" nieuw leven te scheppen...
Oer-kracht, natuur, levendigheid, spirituele groei, nieuwe kijk op de dingen, creativiteit, en verbetering zijn de woorden die de kaart vertegenwoordigen
----
verder zal ik de simpele 3 legging doen, waar de eerste kaart het verleden beschrijft, de 2de het heden, en de 3de de toekomst.
----
1ste kaart =
De Maan
Deze staat voor angst en onzekerheid...
bijv. om geen vaste aanstelling te krijgen, of je bent bang dat je het niet goed genoeg doet, (onzekerheid)
terwijl je weet dat je eigenlijk niet onzeker hoeft te zijn, blijf je toch een bepaalde angst houden...
de kaart verteld me dat je juist door, de dingen onder ogen te zien, je die angst zou kunnen overwinnen.
2de kaart =
De gehangene
Deze kaart vertegenwoordigd de positie waar je je in bevindt
Jou wereld staat op zijn kop... Je staat stil op dit moment
in je hoofd echter niet! Het gaat dus ff niet zoals je had gewillen dat het zou gaan, of van te voren bedacht had...
Toch geeft het juist nu de kans om het eens van een andere kant te bekijken... de dingen waarover je normaal eigenlijk niet nadenkt...
3de kaart =
De Zon
deze staat voor positieve kracht waarbij alles weer in de bloei komt te staan...
op het gebied van werk, staat deze kaart voor vernieuwing, en kracht... je bent zelfverzekerd, en hebt er weer zin in...
Haha... sorry dat ik moet lachen maar ik besef ineens dat dat nu precies was wat ik aan het begin eigenlijk al zei,
toen had ik nog geen kaart getrokken!
helaas ben ik niet zo heel goed in het verwoorden van de kaarten, maar omdat je zelf ook kaarten legt, heb je vast maar een half woord nodig toch?
ik hoop dat je er wat mee kan!
geniet gewoon van de dingen waar je normaal geen tijd voor hebt!
en probeer de dingen vanuit een ander perspectief te zien...
je zal zien dat je zo weer aan het werk kunt...
want de tijd is nu eenmaal iets wat vanzelf gaat!
voor je het weet is het voorbij...
groetjes Moonflowertje