Jeetje, das een hele grote stap om je relatie te beeindigen terwijl je van die man hield. Het gekke is dat ik ook erg in de twijfel zit met mijn relatie. Vaak kan ik het op de achtergrond zetten, maar komt steeds weer terug. Word daar niet zo blij van.... Je wilt immers gelukkig zijn met wat je hebt en zekers als je kids hebt.
Nou, het contact leggen met mijn gidsen gaat ook niet zo gesmeerd moet ik zeggen. Ik gebruik ook een pendel om mijn gevoel te bevestigen. Ik denk dat ik 2 gidsen heb met daarbij 2 namen. Maar ik wil daar 100% bevstiging op hebben en dat heb ik nog niet. Soms ben ik zo in mijn zelf aan het praten, dat ik denk dat ik gek word. hahah! Gisteren dacht ik de warmte te voelen op 1 plek links voor me. maar ik vraag steeds om bevestiging en die krijg ik niet.
Wat voel je als je denk met je gidsen praat? Warmte, kippenvel of er een hand op je schouder of ergens anders ligt, kriebel aan je oor?
Om te kunnen relaxten doe ik dit op de badkamer met de deur op slot. Veilig idee, maar is eigenlijk nergens voor nodig... Op deze manier vraag ik bescherming van engelen en laat ik negatieve energie oplossen door Aartsengel Michael. Met hulp van de pendel, dus mijn gevoel ligt nog een stukje in de pendel en hoop dat straks te kunnen voelen.
Ik denk dat we een soort van click hebben dat we een beetje op dezelfde level zitten? Ik heb ook altijd he idee dat mensen mij niet begrijpen, terwijl ik andere mensen wel begrijp! Ik wil mezelf niet bewijzen bij anderen, terwijl ik het idee heb dat het wel deze wereld is. Dan denk ik: Laat mij mijn eigen gang maar gaan!
Denk jij ook dat je een indigokind euh volwassenen bent?
Volgens een boek over magnetiseren kun je zo (in korte lijnen)je gids ontmoeten:
Denk dat je in het gras ligt en het zonnetje brand heerlijk op je lichaam. Stukje verder ligt een bos en wordt steeds donkerder omdat het dichter begroeid is. Je ziet een goudenbal komen en dat voel rustgevend. Later zie daarin een gedaante en je laat hem steeds dichterbij komen. Je kan aan hem vragen hoe hij heet en eventueel een wandelingetje met een maken. je laat hem ook weer verwdijnen in de goudenbal en laat em terugkeren in het bos en je opend weer langzaam je ogen.
Tja, ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen. Of ik val inslaap of mijn gedachten willen iets anders. Maar geduld schijnt een grote tip te zijn. Wie weet lukt het jou wel gelijk!
Tot schrijfs!
Liefs Butterfly78