Loading...
nl

Ik ben...

ButterFly78
ButterFly78 sep 22 '11
Hoi!
Ik ben Butterfly78, 33 jaar en moeder van 2 prachtdochters.
Sinds maart ben ik bezig met het ondekken wie ik ben en waarom ik in bepaalde cirkels blijf hangen. En vooral wat mijn doel is hier op aard. Ben terug gegaan in mijn jeugd en ben erachter gekomen dat ik me altijd al anders gevoeld heb. Ben mezelf voorbij gelopen om met de overige mensen mee te lopen. Daardoor mezelf een beetje verloren.
Heb al bijzondere spirituele dingen mogen ervaren en hoop nog vele te mogen ervaren!
Ik hoop op deze forum meer te kunnen lezen om mezelf te kunnen ontplooien en eventueel andere mensen te kunnen helpen ed.
Warme groet Butterfly78
Delen:
goudsbloem
goudsbloem sep 23 '11
hallo Butterfly78,

ik ben ook op zoek naar wie ik ben en wat mijn doel is hier op aarde...en heb mij ook altijd anders gevoeld jouw verhaal doet me aan mezelf denken..! wens jou veel geluk op jou zoektocht!!!

WELKOM hier op merudi

liefs goudsbloem
ButterFly78
ButterFly78 sep 23 '11
Hoi Goudsbloem!
Bedankt voor je reactie. Ben jij al wijzer geworden wie je bent en wat je doel is? Is best een lange weg. Soms denk ik het te weten, maar later toch weer niet. Eerst maar eens wat dingen afsluiten en contact leggen met mijn gidsen.
Fijne dag!
Liefs Butterfly78
goudsbloem
goudsbloem sep 23 '11
ja is ook en lange weg ik heb precies hetzelfde in een keer denk ik het te weten en dan weer niet en dat is soms heel vervelend..ik ben wel wat wijzer geworden over wie ik ben maar het is nog lang niet zo ver als ik zou willen maar heb al een grote stap gezet om dat te gaan ondekken ik heb mijn relatie van 14 jaar beeeindigd om dat ik niet helemaal gelukkig was maar ook vooral om te gaan ondekken wie ik nou eigelijk ben en wat ik wil ik heb er voor gekozen om op avontuur te gaan het was echt een zware beslissing maar mijn verlangen naar wie ik ben en het gelukkig zijn in heel mijn hart waren zo groot dat ik deze beslissing heb kunnen maken terwijl ik wel heel veel van deze man heb gehouden en nog steeds ik hoop met deze keuze dichter bij mezelf te komen...

heb nog een vraagje voor jou hoe doe je dat contact maken met je gidsen?ik praat soms wel tegen ze maar ik weet me niet zo goed te uiten en ik wil heel graag hun aanwezigheid voelen maar dat is nog niet gelukt..mijn denken zit me in de weg ik probeer me af te stemmen op mijn hart maar dat is soms niet makelijk heb je misschien tips voor mij?

ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik schrijf want ben er heel erg slecht in ik ben een goede prater maar schrijven vind ik erg moelijk..weet vaak niet wat ik moet schrijven ben dan altijd bang dat andere mij niet begrijpen of dat ze mijn andwoorden niet fijn vinden of kunnen plaatsen...

ik weet niet waarom maar heb een goed gevoel bij jou..

veel liefs goudsbloem!! en jij ook een hele fijne dag toegewenst!!!
ButterFly78
ButterFly78 sep 23 '11
Jeetje, das een hele grote stap om je relatie te beeindigen terwijl je van die man hield. Het gekke is dat ik ook erg in de twijfel zit met mijn relatie. Vaak kan ik het op de achtergrond zetten, maar komt steeds weer terug. Word daar niet zo blij van.... Je wilt immers gelukkig zijn met wat je hebt en zekers als je kids hebt.
Nou, het contact leggen met mijn gidsen gaat ook niet zo gesmeerd moet ik zeggen. Ik gebruik ook een pendel om mijn gevoel te bevestigen. Ik denk dat ik 2 gidsen heb met daarbij 2 namen. Maar ik wil daar 100% bevstiging op hebben en dat heb ik nog niet. Soms ben ik zo in mijn zelf aan het praten, dat ik denk dat ik gek word. hahah! Gisteren dacht ik de warmte te voelen op 1 plek links voor me. maar ik vraag steeds om bevestiging en die krijg ik niet.
Wat voel je als je denk met je gidsen praat? Warmte, kippenvel of er een hand op je schouder of ergens anders ligt, kriebel aan je oor?
Om te kunnen relaxten doe ik dit op de badkamer met de deur op slot. Veilig idee, maar is eigenlijk nergens voor nodig... Op deze manier vraag ik bescherming van engelen en laat ik negatieve energie oplossen door Aartsengel Michael. Met hulp van de pendel, dus mijn gevoel ligt nog een stukje in de pendel en hoop dat straks te kunnen voelen.
Ik denk dat we een soort van click hebben dat we een beetje op dezelfde level zitten? Ik heb ook altijd he idee dat mensen mij niet begrijpen, terwijl ik andere mensen wel begrijp! Ik wil mezelf niet bewijzen bij anderen, terwijl ik het idee heb dat het wel deze wereld is. Dan denk ik: Laat mij mijn eigen gang maar gaan!
Denk jij ook dat je een indigokind euh volwassenen bent?
Volgens een boek over magnetiseren kun je zo (in korte lijnen)je gids ontmoeten:

Denk dat je in het gras ligt en het zonnetje brand heerlijk op je lichaam. Stukje verder ligt een bos en wordt steeds donkerder omdat het dichter begroeid is. Je ziet een goudenbal komen en dat voel rustgevend. Later zie daarin een gedaante en je laat hem steeds dichterbij komen. Je kan aan hem vragen hoe hij heet en eventueel een wandelingetje met een maken. je laat hem ook weer verwdijnen in de goudenbal en laat em terugkeren in het bos en je opend weer langzaam je ogen.

Tja, ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen. Of ik val inslaap of mijn gedachten willen iets anders. Maar geduld schijnt een grote tip te zijn. Wie weet lukt het jou wel gelijk!

Tot schrijfs!
Liefs Butterfly78
goudsbloem
goudsbloem sep 23 '11
ik heb zelf een tijd geleden ook een pendel aageschaft om mijn keuze te laten bevestigen maar heb daar van geleerd dat welk andwoord ik ook kreeg ik er geen vrede mee had ik werd gedwongen om naar binnen te gaan en te kijken wat ik voel puur alleen maar voelen...ik bleef in mijn relatie ook alsmaar in die cirkel zitten dan was t weer goed en dan weer niet en zo ging dat maar door todat ik er genoeg van had en totaal uitgeput ben ik uit de cirkel gestapt...

ik heb ook kinderen 2 meiden en een jongen waarvan de oudste mij heeft geholpen met mijn keuze zij is heel wijs en slim zij zet je zomaar die spiegel voor je hoofd en dat kan heel confronterend zijn zij heeft pdd-nos en een onwikkelings achterstand....zij speelde een grote rol in mijn beslissing

ik ben eens gaan lezen over indigo<volwasenen> en wow kippevel ik kan me daar helemaal in plaatsen ik heb dingen ondenkt die ik nog niet wist dank je wel daarvoor!!!
ook vond ik het leuk dat je over magnetiseren begon er is me vaak verteld dat ik dat heel goed zou kunnen en ik wil het ook graag maar op een of andre manier geloof ik nog niet genoeg in mijzelf mij is ook verteld dat als ik me laat magnetiseren dat het dan beter gaat stromen en je inderdaad makelijker in contact komt met de gidsen...

zelf merk ik weinig van kippevel of andere dingen maar misschien moet ik daar meer op gaan letten heb daar nooit bij stil gestaan...

vanavond ga ik eens in het gras liggen met het zonnetje op mijn huid en proberen contact te maken!

tot schrijfs!!

liefs goudsbloem
ButterFly78
ButterFly78 sep 23 '11
Even snel een kort berichtje ivm kidsverplichtingen :-)
Tranen staan in mijn ogen.....mijn oudste dochter van bijna 9 heeft ook de diagnose pddnoss gekregen. Heb al heel lang geroepen dat ze een apart meisje was en tot sindskort weet ik dat ze een spiegel van mij is. Ik was vroeger net als haar! Helaas moeten horen van mijn tante, omdat mijn moeder overleed toen ik 16 was. Het woord Pddnoss??? Ik geloof er opzicht niet zo heel veel van. Denk dat de gedachtegang van deze kinderen heel anders zijn. En een andere taak/doel op deze wereld hebben. Maar dit etiketje helpt tot nu toe even in de maatschappij en op school. Kijken ze je kind toch met bijzondere ogen aan en met geduld. Mijn ervaring!
Heb zelf reiki cursus gehad, voelde heel veel dingen tijdens de cursus bij mensen. Maar ik kan er op de 1 of ander manier niet verder mee privé?? Wel bij mezelf, maar bij een ander blokkerd er iets? Ben nu dus in het boek magnetiseren gedoken. Dus wie weet wat het brengt!

Zonse! En suc6!

Liefs Butterfly78
Serenity
Serenity sep 23 '11
Welkom hier!
ButterFly78
ButterFly78 sep 23 '11
Dank je Serenity! :-))
goudsbloem
goudsbloem sep 23 '11
lieve butterfly78,

ik kom nog op ons verhaal terug weet nog niet waneer...!
word vervolgd hahaha
moet ook even de verplichtingen nakomen!!


ff vlug kan het niet laten hahaha
mijn dochter is net 7 en heb ook altijd gedacht dat zij speciaal was en dat is ze ook ik geloof ook niet in die stempel maar die hebben ze inderdaad nodig voor school en hulp enzo...

we schrijven nog!!

fijn weekend meis geniet van het mooie weer!!!!

xxxx
ButterFly78
ButterFly78 sep 23 '11
Zie net dat heel nederland mijn berichten kan lezen...hmmmm. Niet echt geheel mijn bedoeling. Hoe verwijder ik berichten?
Groene_heks
Groene_heks sep 24 '11
Zeg maar welke je weg wilt hebben, dan gooi ik ze voor je weg.
ButterFly78
ButterFly78 sep 24 '11
Hoi Groene heks,

Kun je ook zinnetjes aanpassen? ipv het hele bericht weg te halen? Gaat namelijk alleen om mijn naam! Dus als het je lukt, wil je dan enkel mijn naam verwijderen? Heb zelf al een nickname! ;-)

Ik hoor het graag en thanx!


Groene_heks
Groene_heks sep 24 '11
Ik ga een poging wagen smile
Groene_heks
Groene_heks sep 24 '11
Volgens mij is het gelukt smile
goudsbloem
goudsbloem sep 24 '11
lieve butterfly,

je moederoverleden toen je 16 was wat erg hoe is dat zo gekomen? en met 16 jaar dat is een hele moelijke leeftijd om je moeder te verliezen daar zijn geen woorden voor vind het heel rot dat jij dat hebt moeten mee maken.


mijn dochter heeft vorig jaar diagnose gekregen en zit ne net na de grote vakantie op het speciaal onderwijs en heeft het zo naar haar zin daar..zij lijkt ook heel veel op mij ik kan heel veel van haar leren en heb ook al veel van haar geleerd...zelf heb ik nog wel wat moeite met anderen die mijn dochter als raar zien
dat vind ik heel jammer zij zien niet wat ik zie zij kijken niet verder...en het vervelende ervan is dat mijn dochter die mensen feiloos aanvoeld dat doet me soms veel pijn maar ik praat veel met haar en vertel haar dan hoe geweldig ze is en hoeveel ik van haar houd en dat ze alles kan wat ze maar wil en dan gaan haar oojes glinsteren...!!!!

xxx goudsbloem
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 24 '11
welkom op merudi, Butterfly78

groetjes moonflowertje
ButterFly78
ButterFly78 sep 24 '11
Yes, is je inderdaad gelukt Groene heks! Maar nog niet helemaal, bij het eerste bericht van Goudsbloem nog! hihi!

Super dank je wel!!!!
ButterFly78
ButterFly78 sep 24 '11
Dank je wel Moonflowertje, voel me al aardig 'thuis'!
ButterFly78
ButterFly78 sep 24 '11
Hoi Goudsbloem!
Mijn moeder was niet echt blij op deze wereld en zocht haar uitweg om veel te drinken. Uiteindelijk is dat fataal geworden. Op zicht was het niet echt heel moeilijk, want ik had er gelijk vrede mee. Ze was niet gelukkig hier en nu wel. Leek erop dat we opgelucht waren, klinkt heel gek misschien en ik heb echt wel mijn verdriet gehad. Ik weet dat mijn moeder gezellig bij mijn gezin is en voornamelijk bij mijn oudste dochter. Vind ik super leuk!

Apart is dat hé, dat je dochter de kopie is van jezelf. Ze heeft jou echt uitgekozen om je te helpen en dat jij haar kan helpen.
Je bent goed bezig om haar op te hemelen als andere mensen haar niet begrijpen. Mensen die met afkeer kijken moet je heel ver weg van blijven. Daar heb je niks aan, die leven in een andere wereld en begrijpen waarschijnlijk zichzelf niet eens. Uiteindelijk draait het leven toch om respect te hebben voor elkaar.
Erg dankbaar is het dat je dochter dan glimoogjes krijgt. Om van te smelten!
Fijn dat ze op een speciaal onderwijs terecht komt. Hier vonden ze het onzin??? Scholen was een stop op, van allerlei rare smoesjes. Ze heeft gr. 3 overnieuw gedaan en is nu groep 4 begonnen en tot nu toe gaat het erg goed. Ze past beter bij een jaar jongere kinderen. We zullen zien hoe het verder verloopt.

Veel liefs Butterfly
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki