Loading...
nl

HELP: Niet Aards

PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 22 '11
Zijn hier mensen die ook het probleem hebben, doordat ze niet aards genoeg zijn, niet in staat zijn praktische dingen te ondernemen? Persoonlijk ben ik niet altijd aards en handel ik vanuit me emoties en niet vanuit me ratio. Hierdoor ben ik moeilijk in staat om praktische handelingen te verrichten.Ik moet me emoties uitschakelen, dan pas kan ik rationeel zijn. Daarnaast heb ik ook ADHD, maar ben sinds paar dagen bezig met medicatie, dus ik hoop dat ik daardoor ook wat rationeler en rustiger word.

Heeft iemand wat tips om rationeler te worden en te zorgen dat je niet wordt belemmerd door je emoties?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 22 '11
hey, Diamant^tje

Emoties kun je niet uitschakelen!
Wel kun je er proberen misschien om met muziek iets te doen...
zelf ben ik een Indigo... wat heel veel weg heeft van ADD
sinds ik een mp3 spelertje heb, denk ik niet meer zoveel na over de dingen die ik moet doen...
ik doe ze gewoon!
ook als ik ergens naar toe moet, neem ik hem mee...
anders kom ik gewoon te laat!
let wel op het verkeer!
Als je gewoon goeie muziek bij je hebt, worden je emoties ook goede emoties! heb je een lach op je gezicht, zijn de mensen vriendelijker tegen je
haha dat is mijn ervaring tenminste
groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks sep 23 '11
Ga je ADHD accepteren dat helpt al veel, hier nog een ADHD' er smile
Ik ben er trots op, ik weet dat het voor sommige mensen heel storend kan zijn als ik zo hak op de takkerig ben, een soort van wervelwind.
Ik weet ook dat je jezelf die ruimte moet en mag geven, zodat er ook weer ruimte komt voor de rustige momenten, want die zijn er ook.
Aarden doe je door simpel lekker te gaan wandelen, stamp er lekker bij, knuffel eens een boom.
Aarden kun je ook door simpelweg te gaan poetsen thuis, terwijl je poetst kun je ook je gedachten laten gaan..meditatie smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki