Loading...
nl

Zou iemand tarrot legging willen doen?

PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 22 '11
Hallo mensen,

Aangezien ik een hele heftige tijd achter de rug heb, vroeg ik me af of er misschien iemand is die voor mij tarrot legging wil doen.

Alvast bedankt!
Delen:
Marenubium
Marenubium nov 13 '11
Hallo diamantje,

Aangezien je geen specifiek onderwerp of vraag hebt aangegeven, heb ik voor jou een algemene legging gedaan met de vraag: Hoe gaat het nu verder?
Onderstaande de uitkomst:

Thema: IV Keizer
Op plek nummer 1, waar het om gaat of wat het thema is, ligt de Keizer. De Keizer zorgt er op dit moment voor dat je zaken met nuchterheid kunt bekijken, en/of dat je je geen illusies maakt. Keizer geeft je structuur, orde, regelmaat en overzicht zodat je spijkers met koppen kunt slaan. Dit is nodig om de plannen die je nu begint te maken gerealiseerd te krijgen. Deze plannen zullen bijdragen aan zekerheid in je leven. Pas daarbij alleen wel op dat je niet teveel vasthoudt aan die zekerheid, want dat leidt tot verstarring en beperking. Luister dan wat meer naar je gevoel.

Wat gaat er niet gebeuren of wat zul je niet doen: VI Geliefden
Op plek nummer 2, wat niet zal gebeuren, ligt de kaart van de Geliefden. De Geliefden staat voor keuzes maken vanuit het hart. De Geliefden heeft hier niet zozeer betrekking op liefdesrelaties, maar meer betrekking op ‘zonder voorbehoud keuzes maken’. Op deze plek geeft Geliefden een innerlijke verdeeldheid aan, waarbij van je verlangd wordt een duidelijke keuze voor jezelf te maken. Je zult daarbij rekening moeten houden met alle feiten en deze afwegen. Hier komt de kracht van de Keizer bij kijken. Het komt hier op neer: je verstand weegt alle opties af, in je hart weet je echter welke optie de juiste is.

Wat gaat er wel gebeuren of wat zul je wel doen: Staven Aas
Op plek nummer 3, wat zeker zal gebeuren of wat je zeker zult doen, ligt de Aas van Staven.
Aas van staven staat voor een impuls die onverwachts gebeurt. De kaart geeft aan dat jou een kans wordt geboden waarbij je je vaardigheden positief kunt ontwikkelen/ontplooien.
Dit kan in de vorm van een plotseling idee of aanbod zijn, waardoor je geïnspireerd raakt en er enthousiast mee aan de slag gaat. Staven Aas staat aan het begin van een nieuw avontuur. Maak gebruik van de hernieuwde energie om nu voor elkaar te krijgen wat nodig is. Actie is nu gewenst, en dat zul je op een verantwoorde manier doen zonder dat je emoties de overhand krijgen. Dat komt weer door de kracht van de Keizer.

Uitkomst: XVII Ster
Op plek nummer 4, de mogelijke toekomst of uitkomst, ligt de Ster.
Ster staat in deze voor ‘hoop doet (op)leven’. In combinatie met Staven Aas geeft Ster aan dat je op het punt staat een nieuwe weg in te slaan waar je hart vol van is. De kaart staat voor de plannen die je nu maakt, maar waarvan nu nog niet echt duidelijk is wat de uitkomst is. Zoals bij alles gaat er enige tijd overheen voordat je kunt oogsten wat je gezaaid hebt.
Ster geeft echter grote toekomstmogelijkheden en een goede kans van slagen. Het is een hoopvolle kaart, een lichtpuntje die uiteindelijk steeds helderder zal stralen. Hou vol en heb vertrouwen in jezelf en je eigen keuzes.

Kwintessens: 4 + 6 + 1 + 17=28=10 Rad van Fortuin
Aangezien nummer 28 niet voorkomt in de grote Arcana, wordt dit getal nog eens gereduceerd tot 2+8=10. Nummer 10 is het Rad van Fortuin.
Rad van Fortuin staat voor de levenscyclus en is in deze legging de kern, de drijfkracht of de onderliggende energiestroom.
Het is het Levensrad; je lot of levenstaak waar je niet omheen kunt. Gaat het wiel omhoog, dan gaat alles voorspoedig. Gaat het wiel neer, dan gaat alles minder voorspoedig.
Het Rad geeft aan dat alles gebeurt zoals het gebeurt, en komt zoals het komt. Het is een onderdeel van je levenstaak waarbij er steeds weer opnieuw lessen geleerd mogen worden.
Je kunt het gevoel hebben nu ‘aan je lot overgelaten’ te zijn, maar het Rad vertelt je ook dat je het lot weer net zo makkelijk in eigen handen kunt nemen. Het Rad draait zo snel of langzaam als jij wilt. Draai alleen niet te hard, want dan kun je wel eens uit de bocht vliegen.
In combinatie met de andere kaarten zou het Rad nu voor het begin van een nieuwe cyclus kunnen staan; het begin van een nieuw hoofdstuk en veranderende omstandigheden.
Het is hoe jij zelf hiermee omgaat. Als je steeds weer in dezelfde situaties belandt is wellicht het emmertje bij jou zo vol geraakt dat je nu eens besluit het anders te doen of anders aan te pakken.

Hopelijk heb je hier iets aan en zijn je vragen beantwoord smile
Als je een specifieke of uitgebreide legging wil, verwijs ik je graag door naar mijn site.

Mvg,
Eva

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki