Loading...
nl

Entiteit wilde mij meenemen

Maryssa
Maryssa sep 21 '11
Ik heb een paar nachten geleden wat meegemaakt en ik vraag me af wat ik er mee moet. Hopelijk kunnen jullie me er bij helpen.

Ik lag in bed was bezig met te gaan slapen al was ik nog wakker. Ineens kwam er een gedaante naar de zijkant van mijn bed toe. Ik kon geen gezicht zien maar het was het lichaam van een vrouw gehuld in precies dezelfde satijnen badjas die ik zelf ook heb. De gedaante pakte me bij mn beide polsen en wilde me uit bed trekken. Ze zei er bij:"Kom maar, kom maar mee." Ik had zoiets van ja daag ik ga niet mee met iets wat ik niet ken en al helemaal niet als ik niet weet waar we naar toe gaan. Ik trok mn polsen terug en zij pakte ze steeds opnieuw weer en bleef maar herhalen dat ik mee moest komen. Ik heb haar toen gezegd weg te gaan in naam van Jezus Christus. En toen poef weg was het ineens toen ik die woorden uit sprak. Heel vreemd....

Ik ben er erg bang van geworden en durf niet zo goed meer me over te geven aan de slaap 's avonds als ik in mn bedje stap. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want ik ben er erg van geschrokken. Bedankt alvast.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 22 '11


Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, ik vermoed dat ze hulp nodig had en jou als enige redmiddel zag. Je hoeft er niet bang voor te zijn eigenlijk kunnen ze niet veel doen alleen vragen voor hulp. Je kunt voor haar bidden dat ze word geholpen en vraag of ze jou met rust wilt laten smile

Ik vindt het toch een mooie ervaring Maryssa smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 22 '11

Ik sluit me volledig aan bij Beschermengel
Je zou eventueel kunnen vragen waar ze je mee naar toe wil nemen?
gewoon rustig blijven, en kalm!
Het is niet kwaad... Alleen wanhopig...
als je contact hebt met jou gids... probeer eens te vragen waarom de vrouw, kwam... en waarom in jou badjas?
groetjes moonflowertje
recardina
recardina sep 22 '11
Lieve maryssa,

Je kan aan aartsengel michael vragen of ie haar naar licht wil brengen.
Dan komt ze niet meer.

Overigens kan een entiteit je nooit mee nemen naar ergens naar toe, dat is gewoon onmogelijk.
Ik denk dat zij zic h vergist heeft dat je iemand bent die op aarde leeft en dacht dat jij met haar mee kon gaan omdat een geest ziet aan je aura dat je kan praten en misschien dacht ze dat je ook wel mee kon gaan.

Je hoeft niet bang te zijn( makkelijker gezegd dan gedaan) maar wij hebben allemaal beschermengelen , naar mijn mening en je kan aan hen vragen of ze v oor je bed, naast je bed aan beide kanten en om je heen willen gaan staan om je te beschermen.
Ook daarvoor je huis verlichten en alle aards gebonden entiteit naar licht te brengen, kan je aarstengel miachel voor vragen.
Je hebt dan geen last meer.

Sterkte en ik hoop dat je vanavond lekker slaapt, denk van wel haha..

liefs
Maryssa
Maryssa sep 22 '11
Dank jullie wel voor de reacties! Ik zal even terug reageren:

@Beschermengel: Zo kun je het zien maar ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik het geen mooie ervaring vond. Het voelde als een krachtmeting een soort van worsteling. Zij wilde me dwingen mee te gaan terwijl ik niet wilde. Naar mijn idee kunnen ze wel wat doen zoals energie komen tappen bij je of aanhaken aan je aura. Brrrr

@Moonflowertje:Klopt ik had kunnen vragen waar ze me mee naar toe wilde nemen maar heb dat niet gevraagd was bang voor het antwoord denk ik frownof dat ze liegt… Ik heb helaas nog geen helder contact met mijn gids. Zou dat wel willen dan kan ik het hem/haar gewoon vragen. Komt vast nog wel in de toekomst. Ergens is er vanuit mij wel contact met gids/bron anders zou ik geen fotoreadings kunnen doen. Maar echt gericht iets vragen en daar antwoord op krijgen is me nog niet gelukt.

@Recardina: Je schrijft:” Overigens kan een entiteit je nooit mee nemen naar ergens naar toe, dat is gewoon onmogelijk.
Ik denk dat zij zich vergist heeft dat je iemand bent die op aarde leeft en dacht dat jij met haar mee kon gaan omdat een geest ziet aan je aura dat je kan praten en misschien dacht ze dat je ook wel mee kon gaan.”” Bedoel je dat ze mij als entiteit zag? En als ze me vraagt mee te gaan in zo'n bijna slapen toestand dan zou ze me toch mee kunnen nemen net als een soort van uittreding? Wat je schrijft over bescherming vragen dat doe ik elke avond voor ik ga slapen. Aartsengel Michael aanroepen en goud licht om mezelf heen zetten. Maar deze is er toch doorheen gekomen blijkbaar..
Beschermengel
Beschermengel sep 24 '11

Ja ze kunnen wel energie aftappen en blijven hangen bij je maar dat kun je ook weer weghalen of weg laten halen. Ik bedoelde eigenlijk echt meenemen dat kan niet.

Heb je nog last van haar gehad ? klinkt een beetje raar maar ik bedoel het goed smileIk denk echt dat ze je hulp zo nodig had...een beetje radeloos was ze denk ik.
Maryssa
Maryssa sep 24 '11
Ik snap wat je bedoeld en ook dat je het goed bedoeld smile. Ik was inderdaad bang dat ze me echt kon meenemen. In die zin dat ik via een uittreding mee ging en misschien wel niet meer terug in mijn lijf zou kunnen komen.

Ik heb er geen last meer van gehad maar ik vind het nog steeds eng om te gaan slapen. Dat moet even slijten denk ik. Met entiteiten kan ik nog niets, ik kan ze niet helpen schrik er nog te veel van denk ik confused

BE, heb je zoiets ook wel eens meegemaakt?
Emuca
Emuca sep 24 '11
Ik snap die angst wel, maar echt je lichaam uittrekken kunnen ze niet.. Ze kunnen je alleen meenemen zodat je dingen ziet, maar je blijft altijd vast met je zilveren koord.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, als ze echt iets kwaads in haar zin had was ze wel teruggekomen of niet zo snel weggegaan toen je haar vroeg weg te gaan.
Beschermengel
Beschermengel sep 24 '11
Quote:
BE, heb je zoiets ook wel eens meegemaakt


Ja nou en of smile...maar met een stem die me riep, ik hoorde hem links van mij mijn naam roepen..en hij vroeg of ik wakker was. ( Ik had daarvoor al enkele keren gevraagt of ze me mee wilde nemen voor een kijkje in het hiernamaals )
Ik was wakker en wilde zeggen dat ik wakker was maar kon me met geen mogenlijkheid bewegen... ik wroete net zolang tot dat ik rechtop in bed zat en riep ..Jaaa ik ben wakker! Pfff erg dom van mij want dat bedoelde hij natuurlijk niet, ik had gewoon moeten reageren op zijn vraag in die toestand die ik toen had ...dan had ik meegemogen denk ik in een uittreding.

Jammer dat ik zo reageerde maar ik wist toen nog niet dat het zo werkte smile

Zoals Emmy zegt, je bent verbonden met het zilveren koort dus je komt altijd weer terug en je Gids is altijd bij je al zie je hem misschien niet maar hij zorgt ervoor dat als je uit je lichaam bent dat dat lichaam (jouw lichaam) beschermt blijft.
Maryssa
Maryssa sep 26 '11
Thx Emuca en BE daar kan ik wel wat mee. Wel geruststellend dat ze me niet zomaar mee kunnen nemen. Dat is inderdaad een angst van mij. Wat dapper Beschermengel, dat je hebt gevraagd om een kijkje te mogen nemen in het hiernamaals! Ik zou dat ooit ook wel willen denk ik maar het is nog allemaal te nieuw moet er nog erg aan wennen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki