Ik heb een paar nachten geleden wat meegemaakt en ik vraag me af wat ik er mee moet. Hopelijk kunnen jullie me er bij helpen.
Ik lag in bed was bezig met te gaan slapen al was ik nog wakker. Ineens kwam er een gedaante naar de zijkant van mijn bed toe. Ik kon geen gezicht zien maar het was het lichaam van een vrouw gehuld in precies dezelfde satijnen badjas die ik zelf ook heb. De gedaante pakte me bij mn beide polsen en wilde me uit bed trekken. Ze zei er bij:"Kom maar, kom maar mee." Ik had zoiets van ja daag ik ga niet mee met iets wat ik niet ken en al helemaal niet als ik niet weet waar we naar toe gaan. Ik trok mn polsen terug en zij pakte ze steeds opnieuw weer en bleef maar herhalen dat ik mee moest komen. Ik heb haar toen gezegd weg te gaan in naam van Jezus Christus. En toen poef weg was het ineens toen ik die woorden uit sprak. Heel vreemd....
Ik ben er erg bang van geworden en durf niet zo goed meer me over te geven aan de slaap 's avonds als ik in mn bedje stap. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want ik ben er erg van geschrokken. Bedankt alvast.