Loading...
nl

Zonsondergang/liefde

recardina
recardina sep 20 '11
Hi mensen!

Hopelijk kan iemand mij meer inzichten geven over mijn droom van vannacht:

Ik droom dat ik met een man ( die in mijn echte leven, zeer bijzonder voor mij is, voor mij een goeroe om maar even zo te verwoorden)
Ik ben bij hem en wij praten over jongen die ik erg leuk vind, ik wil een foto van hem laten maar heel gek kan ik niet vinden maar hij kan wel hem zien door zijn gevoel zeg maar.
Hij zegt is niet je ware maar voor mij voelt niet zo, alsof iets niet klopt.
Ik zie dat hij beetje ziek is en ik vraag het, hij zegt ja ben grieperig en wij lopen naar de doktor toe op een weg, fietspad en daarnaast groen.
Dit is een weg wat bij mij ouders is maar dan stukje verder zeg maar in hen dorp en heel grappig lijkt de weg naar bibliotheek van ons.

Dan zegt hij mij, je weet het wanneer je de zonsondergang samen met hem ziet en wanneer je bij hem bent en meerdere kamers ziet, hij zei ook iets vanne ja heb je nu wat extra over hem verteld, nog tipje van sluier.
En dat hij midden 20 is maar mijn gevoel zei, nee hij is begin 20.

Gehele droom voelde het wel gewoon goed, veel licht, die man zag wel beetje pips/geel/groen maar licht.

Ik heb sterk gevoel dat de droom mij iets wil vertellen, ben benieuwd naar jullie inzichten erover.
Als jullie willen uiteraard haha..

liefs en bedankt!!
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 24 '11
wow...
ik heb een jaar geleden ongeveer het zelfde gedroomd...
(symbolen zon, foto niet bereikbaar, de jongen )
ik was bij een jongen die ik leuk vind thuis, naja op het erf...
ik zou gaan schilderen (kozijnen) maar hij kijkt een beetje bedenkelijk...
hij zegt: je kan nu niet schilderen, want kijk eens...
ik kijk en zie allemaal spinnenwebben op het kozijn, ook zie ik ontzettend veel kruisspinnen, ze kruipen overal!
we lopen zijn erf af, en we zien een rode zon opkomen...
ik vind het zo mooi, dat ik besluit, om mijn fototoestel te gaan halen thuis ( zelfde straat)
de zonsondergang kan duiden op een donkere tijd, die aanbreekt...
(bij mij was de zon rood... en wanneer is de zon rood? als er smoq of regen in de lucht hangt)
Misschien is de man( goeroe) wel echt ziek...
hij zegt dingen tegen je, waarvan je voelt; het klopt niet!
je bent op weg naar de dokter...
kan duiden op de weg naar genezing...
jullie lopen op een voor jou bekende weg, naar een soort van veilige haven...
de weg naar de bibliotheek kan staan voor de wijsheid die je op je pad zal tegen komen...

Als je droomt dat jij of iemand anders ziek is, duidt dit op moeilijkheden in je leven. Het kan een signaal zijn dat een deel van jezelf moet herstellen, mentaal of fysiek
~~~
Dromen dat je de dokter bezoekt, duidt op ziekte en een geschil tussen familieleden. Deze droom zou kunnen wijzen op een behoefte aan emotionele en spirituele genezing.
~~~
Dromen over een weg duiden op gevoel voor richting en het nastreven van je doelen. Een bochtige en hobbelige weg wijst op de vele hindernissen en tegenslagen die je zult ondervinden vooraleer je je doel bereikt. Je zou te maken kunnen krijgen met onverwachte moeilijkheden. Als de weg donker is, dan wijst het op de duistere of meer angstaanjagende keuzes die je gemaakt hebt, of wil gaan maken.
Een rechte weg, omringd door groene bomen en planten duidt op vooruitgang en een gestage klim op de sociale ladder.
~~~
Als je een foto ziet in je droom, betekent dit dat er een relatie is die je aandacht behoeft. Deze droom zou ook kunnen gaan over een vals beeld of iets dat niet is wat het lijkt. Een alternatieve uitleg is dat een droom over een foto aangeeft dat je je vastklampt aan het verleden of valse hoop.
~~~
Als je een leraar in je droom ziet (van vroeger of nu),
Ik denk dat je bedoelt met goeroe, dat de man wijs is, en dat je een hoop van hem leert? (zodoende leraar...) suggereert dat je op zoek bent naar advies, begeleiding of kennis. je gaat een nieuwe richting op in je leven en je bent klaar om te leren door voorbeelden of voormaliger ervaringen.
~~~
A ls je droomt dat je in een bibliotheek bent, duidt dit op een zoektocht naar kennis of een honger naar ideeën. Je zou op zoek kunnen zijn naar een nieuwe zingeving in je leven. Je zou daarentegen je huidige levenssituatie eerst moeten evalueren vooraleer tot actie over te gaan.
Als de bibliotheek ongeorganiseerd is, wijst dit erop dat je teveel informatie in een te korte tijd te verwerken hebt gehad. Je hebt moeite om het allemaal een plek te geven.
Wanneer je een bibliotheek ziet in je droom, symboliseert dit de wijsheid die je hebt vergaard in de loop der jaren.
Bron: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/dromen/

ik hoop dat je hier iets mee kan wink
groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki