Loading...
nl

Rare Vakantie foto

Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 14 '11
Hoi Iedereen,

In juni 2011 ben ik in de ardennen geweest ik had daar samen met mijn moeder een vakantiehuisje. Natuurlijk zijn er toen ook foto,s genomen. Zo ook de volgende:

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1951

Verbeeld ik het mij nu of zijn er gezichten te zien op deze foto? bij de rode bosjes?

Ik was eens benieuwd naar jullie mening smile

Liefs Moon
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 14 '11
De foto lijkt wel overbelicht of achter een raam genomen. Klopt dit?
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 14 '11
hij is achter een raam genomen ja maar meedere mensen beweren dat ze er een gezicht inzien sommige noemen het alien gezichten ik weet het noet heb hem alleen maar genomen
gast
gast sep 15 '11
Het kan heel goed een gezicht zijn of een andere weerspiegeling in het raam. Denk niet dat het veel anders is en al helemaal geen alien. Het is volgens mij dus een weerspiegeling van iets heel aards. Maar als je liever wilt geloven dat het aliens zijn; be my guest. Maar noem het geen feit.
Petra
Petra sep 17 '11
Wat vreemd is aan deze foto zijn de verhoudingen van de reflectie t.o.v. de tuin. Links wordt, zo het lijkt, o.a. een gezicht gereflecteerd, een half kalende man met een baard of uitgerekt gezicht. Kin iets omhoog en nog een vaag gezicht ernaast. Zolang je niet precies kunt beschrijven hoe de situatie in de kamer voor de ruit was blijft het gissen. Kun je nog beschrijven wie er in de kamer waren en waar ze stonden? Ik heb voor de aardigheid de foto eens gefilterd op kleur, dat gaf dit:

Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 17 '11
Hoi Petra,

Op het moment dat de foto genomen werdt was alleen ik in de bewuste kamer. Mijn moeder stond op dat moment in de keuken die achter een gesloten deur lag en mijn hond lag op zijn kussen zo ongeveer 5 meter verderop

Dus alleen ik

Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 17 '11

naja... misschien een vette lens?
in ieder geval zou ik er niet al te veel aandacht aan schenken!
een geest is al moeilijk te zien (als je geen aura's ziet) laat staan in de spiegeling van een raam!
is goed bedoeld hoor!
ik ken een jongen die helemaal doorgedraait is, omdat hij op iedere foto een man had staan of zitten, met een baard...
waarvan ik wel denk dat het een geest is... omdat hij steeds op een andere manier te zien is! soms zit hij, soms loopt hij...
soms zie je zijn achterkant...
ik heb de jongen in kwestie gewaarschuwd, schenk er niet te veel aandacht aan... anders raak je jezelf kwijt!
helaas was hij eigenwijs smirk

groetjes moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
hij is achter een raam genomen ja maar meedere mensen beweren dat ze er een gezicht inzien sommige noemen het alien gezichten ik weet het noet heb hem alleen maar genomen

Maar dan is het duidelijk. Achter een raam heb je namelijk iets dat weerspiegeling heet. Dit effect zorgt ervoor dat je op donker stukken, meer ziet van de weerpsiegeling dan op de lichte stukken. En dat is precies wat er hier gebeurd bij de bosjes. Die zijn donkerder waardoor de weerpiegeling duidelijker wordt. Je ziet dus eigenlijk jezelf.

Maar om jezelf nu een alien te noemen wink.
Petra
Petra sep 17 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Petra,
Op het moment dat de foto genomen werdt was alleen ik in de bewuste kamer. Mijn moeder stond op dat moment in de keuken die achter een gesloten deur lag en mijn hond lag op zijn kussen zo ongeveer 5 meter verderop
Dus alleen ik
Moon


Ahh dank je!
Heb jij of had je op dat moment (;)) haren tot op je schouders? Want die reflectie kan ik er wel uit halen op de voorgrond. Het gezicht van de, normaal menselijke man in mijn ogen, kan ik dan niet halen uit de reflecterende situatie. Hoe het wel zit weet ik natuurlijk niet smile
Leuk mysterie!
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 18 '11
Hoi petra,

Nee helaas ook dat niet ik heb haar wat toch wel zo een 25 centimeter boven mijn schouders zit

Sorry!!!

Moontje
Petra
Petra sep 20 '11
Waarom sorry? Dat maakt de reflectie alleen maar wonderlijker grin
Indigo88
Indigo88 sep 21 '11
Heb de foto ook even bekeken en sluit mij aan bij de bewering van weerspiegeling. Als er geen glas tussen had gezeten zou het een verschijning kunnen zijn, maar helaas zit dat glas er wel tussen en dan is weerschijn toch wel het meest aannemelijk. Voel ook geen energie van een entiteit als ik er naar kijk. Met foto's moet je toch altijd voorzichtig zijn hoor, met het trekken van conclusies, er zijn zoveel factoren die van invloed kunnen zijn; weerschijn, zonlicht, mist/damp, sigarettenrook, stofjes, schaduwen van alles. Ik probeer altijd bij het kijken naar zo'n foto ook te voelen of er iets aan energie in zit. Dan heb ik het meestal het snelst in de gaten als ik twijfel. Groetjes!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki