hoi Daniëlle
Hey! ten eerste natuurlijk super bedankt voor het reageren
naja... zoals ik al zei, bij jou aurafoto...
hart en keelchakra zijn 1
de dingen die je zegt: komen uit het hart!
liegen is absoluut niet jou ding...
je verwacht het ook niet van een ander
Klopt, en omdat dat liegen zó niet bij me past ga ik er soms zelfs vanuit dat niemand dat doet dan wordt het bijna naïviteit
je bezit een stukje geneeskracht waarmee je ook jezelf kan genezen...
Het klopt van de geneeskracht ja, alleen bij mezelf wil het maar niet lukken ik heb dat al meerdere malen geprobeerd maar bij andere mensen werkt het wel
verder heb ik de woorden: verbondenheid met alles wat leeft, spirituele rust, ijdelheid en dat mag ook! je bent een mooie meid!
haha dankjewel! die ijdelheid klopt absoluut dat heb ik van m'n ma. Ik weet niet hoe ik spirituele rust precies op moet vatten hoe bedoel je dat precies?ook voel ik dat je trots bent op wat je gepresteerd hebt in je leventje, je bent een serieus persoon maar ook af en toe heel erg melig! ik bedoel, over de zin van het leven, ben je serieus, maar ik zie jou ook samen met vriendinnen een heleboel lol trappen! dit heb je ook nodig als uitlaatklep
Het klopt dat ik best wel trots ben op hoe ver ik al gekomen ben qua school betreft omdat vwo me toch wel veel moeite kost maar ik het erg graag wil. je bent een voorzichtig persoon, die niet alles maar aanneemt, wat een ander zegt! je wil de waarheid... dus als je voelt dat "iets" niet klopt, haal je de onderste steen boven(voor jezelf) tegen een ander moet je nog leren om het te uiten!
(komt goed)
Ja alleen dit stukje vond ik dus toch ietwat tegenstrijdig omdat ik mensen redelijk snel om hun woord geloof, maar het klopt wel dat áls ik aan voel dat het niet klopt ik de waarheid wil wetencommunicatie hoort ook bij jou, dat wil zeggen: luisteren naar een ander, en ook goede raad geven... op een vriendelijke manier, je hebt best een hoop mensen om je heen, die jou waarderen door jou heldere kijk op dingen, je weet waar je staat, bent bewust van het spirituele, blijft met beide benen op de grond!
je bent een geaard persoon, die zich niet makkelijk van de wijs laat brengen
& dit klopt ook allemaal, hoewel ik op de beurs te horen kreeg dat ik echt wel met beide benen op de grond moest blijven omdat ik de neiging heb om weg te dromen té veel na te denken en dergelijke
ik hoop dat je jezelf er een beetje in kan vinden
in het overgrote deel kon in mij zeker vinden ontzettend bedankt voor de tijd en moeite die je erin gestopt hebt!
groetjes moonflowertje