Loading...
nl

Wat krijg jij door bij deze foto?

Daniëlle94
Daniëlle94 sep 13 '11


Mensen die fotolezen willen oefenen mogen het ook proberen hoor, ik zal wel aangeven wat er wel en niet klopt smile
Dit is een vrij recente foto, maar als het flügeldopje op m'n neus stoort wil ik ook nog wel een andere foto zoeken! Dan geeft iemand maar een gil smile
Delen:
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 13 '11
Ik hoorde ineens een gil dus ik denk ik zet er toch maar eentje op zonder dop op m'n neus wel iets minder bruin helaas en iets minder recent deze foto:

Daniëlle94
Daniëlle94 sep 15 '11
niemand die een poging durft te wagen? frown
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 17 '11
hoi Daniëlle

naja... zoals ik al zei, bij jou aurafoto...
hart en keelchakra zijn 1
de dingen die je zegt: komen uit het hart!
liegen is absoluut niet jou ding...
je verwacht het ook niet van een ander
je bezit een stukje geneeskracht waarmee je ook jezelf kan genezen...
verder heb ik de woorden: verbondenheid met alles wat leeft, spirituele rust, ijdelheid en dat mag ook! je bent een mooie meid! ook voel ik dat je trots bent op wat je gepresteerd hebt in je leventje, je bent een serieus persoon maar ook af en toe heel erg melig! ik bedoel, over de zin van het leven, ben je serieus, maar ik zie jou ook samen met vriendinnen een heleboel lol trappen! dit heb je ook nodig als uitlaatklep winkje bent een voorzichtig persoon, die niet alles maar aanneemt, wat een ander zegt! je wil de waarheid... dus als je voelt dat "iets" niet klopt, haal je de onderste steen boven(voor jezelf) tegen een ander moet je nog leren om het te uiten! wink(komt goed) communicatie hoort ook bij jou, dat wil zeggen: luisteren naar een ander, en ook goede raad geven... op een vriendelijke manier, je hebt best een hoop mensen om je heen, die jou waarderen door jou heldere kijk op dingen, je weet waar je staat, bent bewust van het spirituele, blijft met beide benen op de grond!
je bent een geaard persoon, die zich niet makkelijk van de wijs laat brengen smile

ik hoop dat je jezelf er een beetje in kan vinden smile
groetjes moonflowertje
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 17 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
hoi Daniëlle
Hey! ten eerste natuurlijk super bedankt voor het reageren smile
naja... zoals ik al zei, bij jou aurafoto...
hart en keelchakra zijn 1
de dingen die je zegt: komen uit het hart!
liegen is absoluut niet jou ding...
je verwacht het ook niet van een ander Klopt, en omdat dat liegen zó niet bij me past ga ik er soms zelfs vanuit dat niemand dat doet dan wordt het bijna naïviteit
je bezit een stukje geneeskracht waarmee je ook jezelf kan genezen... Het klopt van de geneeskracht ja, alleen bij mezelf wil het maar niet lukken ik heb dat al meerdere malen geprobeerd maar bij andere mensen werkt het wel smile
verder heb ik de woorden: verbondenheid met alles wat leeft, spirituele rust, ijdelheid en dat mag ook! je bent een mooie meid! haha dankjewel! die ijdelheid klopt absoluut dat heb ik van m'n ma. Ik weet niet hoe ik spirituele rust precies op moet vatten hoe bedoel je dat precies?ook voel ik dat je trots bent op wat je gepresteerd hebt in je leventje, je bent een serieus persoon maar ook af en toe heel erg melig! ik bedoel, over de zin van het leven, ben je serieus, maar ik zie jou ook samen met vriendinnen een heleboel lol trappen! dit heb je ook nodig als uitlaatklep winkHet klopt dat ik best wel trots ben op hoe ver ik al gekomen ben qua school betreft omdat vwo me toch wel veel moeite kost maar ik het erg graag wil. je bent een voorzichtig persoon, die niet alles maar aanneemt, wat een ander zegt! je wil de waarheid... dus als je voelt dat "iets" niet klopt, haal je de onderste steen boven(voor jezelf) tegen een ander moet je nog leren om het te uiten! wink(komt goed) Ja alleen dit stukje vond ik dus toch ietwat tegenstrijdig omdat ik mensen redelijk snel om hun woord geloof, maar het klopt wel dat áls ik aan voel dat het niet klopt ik de waarheid wil wetencommunicatie hoort ook bij jou, dat wil zeggen: luisteren naar een ander, en ook goede raad geven... op een vriendelijke manier, je hebt best een hoop mensen om je heen, die jou waarderen door jou heldere kijk op dingen, je weet waar je staat, bent bewust van het spirituele, blijft met beide benen op de grond!
je bent een geaard persoon, die zich niet makkelijk van de wijs laat brengen smile& dit klopt ook allemaal, hoewel ik op de beurs te horen kreeg dat ik echt wel met beide benen op de grond moest blijven omdat ik de neiging heb om weg te dromen té veel na te denken en dergelijke

ik hoop dat je jezelf er een beetje in kan vinden smile
in het overgrote deel kon in mij zeker vinden ontzettend bedankt voor de tijd en moeite die je erin gestopt hebt! smile
groetjes moonflowertje

MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 17 '11
geen dank, hoor! wink
met spirituele rust bedoel ik... je bent je ervan bewust, ook dat je een gave hebt... maar je blijft gewoon jezelf!
^^wat heel belangrijk is! (je schept niet op over jezelf wink)
je ontdekt van alles, in deze periode...
druk druk druk, zou je zeggen...
maar jij weet er toch een stukje rust in te vinden zegmaar smile
dat straal je ook uit naar buiten!
en dat stukje, wat je tegenstrijdig vind... is de tegenstrijdigheid soms in jou!
je weet dat sommige dingen die worden gezegt of gedaan, niet waar zijn, of anders zouden moeten...
je bent iemand die rekening houd met andermans gevoelens waardoor je niemand wil kwetsen of voor het hoofd stoten!
dus je uit het niet... maar dit komt wel!

groetjes moonflowertje
Petra
Petra sep 17 '11
Ik zie een sprankelende, spontane en intelligente vrouw. Je hebt ook het vermogen om knopen door te hakken en zit vol initiatieven en ondernemingslust. Als je merkt dat een groep niet loopt sta jij op en ga je doen, gewoon niet zeuren, aanpakken. Je bent heel direct en daardoor ook eerlijk over je gedachten, daar wordt wisselend op gereageerd, maar ik wil je een hart onder de riem steken dat dit een mooie eigenschap is. Je mag best krachtig zijn. Toch is dat sterke in jou aanwezig, maar ook wel eens een houding, want diep van binnen kun je ook heel kwetsbaar zijn, verdriet verwerk je meestal alleen, je wilt het wel delen, maar...je verstopt je een beetje als het daar om gaat, je weet soms niet zo goed hóe en wilt er ook niet te lang in blijven hangen. Je bent dus wat voorzichtig met het delen van je diepste gevoelens, het liefst zou je ze aan een vreemde vertellen omdat die weer voorbij gaat. Het lijkt een stukje faalangst te zijn. Klopt dat een beetje en kun je daar wat mee?
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 18 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
geen dank, hoor! wink
met spirituele rust bedoel ik... je bent je ervan bewust, ook dat je een gave hebt... maar je blijft gewoon jezelf!
^^wat heel belangrijk is! (je schept niet op over jezelf wink)
je ontdekt van alles, in deze periode...
druk druk druk, zou je zeggen...
maar jij weet er toch een stukje rust in te vinden zegmaar smile
dat straal je ook uit naar buiten!
en dat stukje, wat je tegenstrijdig vind... is de tegenstrijdigheid soms in jou!
je weet dat sommige dingen die worden gezegt of gedaan, niet waar zijn, of anders zouden moeten...
je bent iemand die rekening houd met andermans gevoelens waardoor je niemand wil kwetsen of voor het hoofd stoten!
dus je uit het niet... maar dit komt wel!

groetjes moonflowertje


Ohja ik snap het nu beter dankjewel voor je toelichting! de laatste 2 regels kloppen zeker ja! & tegenstrijdigheid in mezelf klopt ook ja helaas haha
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 18 '11
Origineel bericht van: Petra
Ik zie een sprankelende, spontane en intelligente vrouw. Je hebt ook het vermogen om knopen door te hakken en zit vol initiatieven en ondernemingslust. Als je merkt dat een groep niet loopt sta jij op en ga je doen, gewoon niet zeuren, aanpakken. Je bent heel direct en daardoor ook eerlijk over je gedachten, daar wordt wisselend op gereageerd, maar ik wil je een hart onder de riem steken dat dit een mooie eigenschap is. Je mag best krachtig zijn. Toch is dat sterke in jou aanwezig, maar ook wel eens een houding, want diep van binnen kun je ook heel kwetsbaar zijn, verdriet verwerk je meestal alleen, je wilt het wel delen, maar...je verstopt je een beetje als het daar om gaat, je weet soms niet zo goed hóe en wilt er ook niet te lang in blijven hangen. Je bent dus wat voorzichtig met het delen van je diepste gevoelens, het liefst zou je ze aan een vreemde vertellen omdat die weer voorbij gaat. Het lijkt een stukje faalangst te zijn. Klopt dat een beetje en kun je daar wat mee?


Jeetje petra ik ben echt onder de indruk! ongeveer alles wat je zegt klopt helemaal! maar vooral dit;

Je mag best krachtig zijn. Toch is dat sterke in jou aanwezig, maar ook wel eens een houding, want diep van binnen kun je ook heel kwetsbaar zijn, verdriet verwerk je meestal alleen, je wilt het wel delen, maar...je verstopt je een beetje als het daar om gaat, je weet soms niet zo goed hóe en wilt er ook niet te lang in blijven hangen.
echt indrukwekkend ik had t zelf niet beter kunnen beschrijven met dat sterke en dat het vaak ook een houding is, en dat ik verdriet meestal alleen verwerk klopt ook helemaal en zeker ook dat ik er niet te lang in wil blijven hangen. ja ik blijf je eigenlijk alleen maar herhalen omdat het precies is zoals je zegt haha. en dat laatste ik weet niet of ik het als faalangst zie maar misschien meer als mensen die dicht bij me staan niet willen belasten met wat mij dwars zit, met sommige heb ik het er wel over hoor maar ik praat er liever met vreemden over dat klopt ja.
in ieder geval super bedankt voor je lezing ben echt onder de indruk!
Petra
Petra sep 20 '11
Hoi Daniëlle. Fijn om te lezen dat het i.i.g. klopt. Het kan heel prettig en verhelderend zijn om met vreemden te praten over wat je dwars zit, toch kan het soms ook verhelderend zijn één of meerdere mensen die dichter bij je staan te betrekken in wat je bezig houdt. Het voelt misschien wel erg buiten je 'comfortzone', maar al doende wen je er misschien ook aan dat juist ook je naasten er voor je mogen zijn en je juist bij hun niet perfect hoeft te zijn (laat eventuele faalangst (reactie> het allemaal goed willen doen)) wat naar de achtergrond verdwijnen. Is maar een idee, het is aan jou of dat goed voelt of klopt of niet. Dank je wel voor je reactie! Groetjes, Petra
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 26 '11
Hey Petra, ja er zijn wel een paar mensen die wel veel weten maar meestal weet de een dan dit en de ander dit zegmaar haha. Ik zal nog is kijken of ik er nog iets verder aan kan doen bedankt voor je reactie terug nog iig! laugh
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 26 '11
& is er nog iemand die het zou willen proberen? smile
Daniëlle94
Daniëlle94 okt 28 '11
niemand meer die het nog wilt proberen? =(

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki