Loading...
nl

Hoihoi =)

Daniëlle94
Daniëlle94 sep 13 '11
Haai, mijn naam is Daniëlle ik ben 17 jaar zit in mijn examenjaar vwo en heb altijd al belangstelling voor spiritualiteit gehad maar het is het afgelopen jaar toch veel meer geworden.
Ik ben op een spirituele beurs geweest waar een foto van mijn aura is gemaakt en waar een vrouw mij vertelde dat ik helende handen heb en nou haal ik regelmatig de hoofdpijn of nekpijn bij mijn moeder weg haha.
Verder ben ik erg geïnteresseerd in handlezen, tarot, fotolezen en ben ik er van overtuigd dat er iets is na de dood of dat je weer terug komt maar dat je je ziel altijd blijft houden.
Zo genoeg paranormale praat, ik hoop dat ik genoeg heb verteld over mezelf. Nou nog paar kleine dingentjes dan ik werk achter de kassa in de AH en verder ben ik veel tijd kwijt aan m'n studie maar ik houd enorm van lachen uitgaan en zingen!
Dit was het wel, veelste lang verhaal dus niemand zal het vast lezen maar ach het was leuk om te typen
Delen:
Mo-1975
Mo-1975 sep 13 '11
Ik heb me ook net aangemeld ,welkom Danielle
Serenity
Serenity sep 13 '11
Ohhhh wat leuk, welkom bij de club er zijn heeeeel veeeeeeel onderwerpen die jouw wel zullen aanspreken zo te lezen uit je verhaal.

Welkom!!!
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 13 '11
Dankjulliewel laughJij dan ook welkom Mo-1975 laugh
& Serenity ik ben benieuwd ik zal is even goed rond gaan kijken!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 13 '11
euhm, toch wel hoor!

van harte welkom hier, Daniëlle wink

groetjes moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel sep 14 '11

Er zijn meer mensen die het lezen dan je denkt wink...Van Harte Welkom Danielle! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 14 '11
Welkom op merudi en leuk dat je je helende handen hebt ontdekt smile. Wat ga je na je vwo doen?
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 14 '11
Dankjulliewel moonflowertje, Beschermengel & NiMS! laugh
@beschermengel er zijn zeker meer mensen die het lezen dan dat ik had verwacht haha nou alleen maar leuk!
@NiMS Ja ik vond dat ook erg leuk om te ontdekken, vind het vooral leuk dat ik mensen ermee kan helpen!
Ik wil waarschijnlijk psychologie gaan studeren op de universiteit weet alleen nog niet welke universiteit, maar het lijk me een erg leuke studie omdat ik er geïnteresseerd ben in het gedrag van mensen!
erg leuk om de reacties hier te lezen! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki