Loading...
nl

Verjaardagswensen uit het hiernamaals ?

Sabkes
Sabkes sep 12 '11
Vorige week was ik jarig. Mijn eerste verjaardag in gans mijn leven zonder mijn moeder. Het stemde me triest, maar tevens kreeg ik al de bevestiging dat ze me een teken zou geven. Toen ik de ochtend van mijn verjaardag heel vroeg wakker werd, maakte men mij hier weeral op attent. ja maar hoe ???
Let maar op je klok vandaag...
Ik stond op, maakte me klaar en vertrok naar het werk. Tijdens de autorit, luisterde ik wat naar de radio en mijmerde een beetje. Helemaal de boodschap van deze ochtend niet meer in gedachten. En dan plots zonder het te beseffen en er verder bij na te denken; richt ik mijn ogen op het digitale klokje op mijn dashboard. Van gans de rit nog niet gekeken. Ik kijk en wat zie ik ? 07:09. De dag waarop ik jarig ben, die datum staat te lezen. Nu daar heb je je teken. Prachtig toch. Mijn euro viel gelijk. Tranen stromen over mijn wangen. Dank u wel, duizendmaal dank. Ongelofelijk.
Delen:
Cialara
Cialara sep 12 '11
Wat een mooi verjaardags kadootje smilealtijd zo lief van ze.

Ik noem het trouwens tegenwoordig niet meer het hiernamaals, maar het hiernaastmaals, we zijn er eigenlijk zowel voor als na dit leven namelijk en het gaat gewoon door als we hier zijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki