Loading...
nl

Wil niet terug....

Tatora
Tatora sep 6 '11
ik ben nu even bij mijn zoon,aan zee;en het is fijn,ik voel me vrij,en er wordt niks verwacht van me,geen zware boodschappen te dragen,etc etc..
en de spanning is minder.
maar telkens als "vriend" zich "afstemt" op ons zogzegd,sloopt het mijn energie veld.
of hij dat bewust doet? denk van niet..want hij stuurt dan smsje ,met dat hij mij "meegenomen " heeft in zijn meditatie.
pas dan realiseer ik me hoe het komt dat ik zo uitgeput ben plots.
nu stuurt hij een smsje ,met de vraag wanneer ik terug kom naar huis..(ik zou eigenlijk alleen tot gister blijven)..en NU,dat ik dit intik,gaat weer mijn energie naar benden!..alsof er een soort van energie mist alles wegpakt van me..ben ik nu gek aan het worden,paranoiia?..
ik wil eigenlijk niet echt terug...
niet naar hetgeen hij soms is,en wat mijn energie weg zuigt..
en dat boos wordt op me..
op het moment dat ik me goed voel,of denk van ,he he ..lekker zo;.stuurt hij een sms,met iets over"ons"..een rommelmarkt waar m is geweest,en waar er mischien leuke dingetjes voor "ons waren geweest..
vroeger was ik laaiend enthousiast geweest..en had ik m erg gemist na 2 dagen..
nu niet..
help..
wat is dit zeg...
liefs X
Delen:
Cialara
Cialara sep 6 '11
Tatora, dat is losmaken, loslaten, van jou uit, maar hij is nog niet zo ver, mensen die spiritueel sterk en gevoelig zijn hebben hier meer last van denk ik, dat ze zich leeg gezogen voelen door anderen.

Zet je zelf in een mooie liefdevolle bescherming en laat de telefoon even los, lees even niet zijn sms'jes tot jij er aan toe bent.

Sterkte meis.
Tatora
Tatora sep 6 '11
Origineel bericht van: Cialara
Tatora, dat is losmaken, loslaten, van jou uit, maar hij is nog niet zo ver, mensen die spiritueel sterk en gevoelig zijn hebben hier meer last van denk ik, dat ze zich leeg gezogen voelen door anderen.

Zet je zelf in een mooie liefdevolle bescherming en laat de telefoon even los, lees even niet zijn sms'jes tot jij er aan toe bent.

Sterkte meis.


dank je lieverd..dit had ik even nodig..
ja,het lijkt of hij iets blijft ontkennen..terwijl het zo duidelijk is,en hij ook wel weet dat ik liever op mezelf ben,dan samen met iemand die mij als alles ziet,maar niet als zn geliefde,terwijl ik de rest ook bij anderen,meer open en vrije zielen kan ervaren..
dank je..ja ..ik laat t smsen even los..
veel liefs X

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki