Loading...
nl

Even voorstellen

Indigo88
Indigo88 sep 6 '11
Zojuist aangemeld hier op het forum, dus zal mijzelf eerst even voorstellen en iets over mijzelf vertellen:

Mijn naam is Tim,ik ben 23 jaar en geboren en getogen in Leiden. Ik ben opgegroeid als enig kind in een zeer liefdevol gezin maar ondanks dat zijn mij door de jaren heen eigenschappen opgevallen die veel andere mensen niet(her)kennen en als vreemd ervaren. Zo nu en dan zie ik "dingen" die anderen niet zien of voel ik emoties, stemmingen of dingen die nog moeten gebeuren aan. In eerste instantie was ik nuchter en geloofde ik niet zo in al dat "gehockuspockus" maar na mijn twintigste namen de voorvallen in intentie toe en ben ik langzaam maar zeker op zoek gegaan naar antwoorden en verklaringen door boeken te lezen en te zoeken op internet. Gaandeweg ontdekte ik dat ik hierin niet alleen sta en dat zulke "onaardse zaken" voor velen gelijkgestemden aan de orde van de dag zijn. Gedurende mijn zoektocht kwam ik veel informatie tegen over nieuwetijdskinderen als Indigo's, en Sterren- en kristalkinderen. Een onderwerp wat mij zeer intrigeert. Met Sterrenkinderen en hun eigenschappen bleek ik voor mijzelf niet zo goed uit de voeten te kunnen, ik heb bijvoorbeeld niet het idee van een andere ster te komen. Maar met de Indigo's vielen verrassend veel puzzelstukjes op z'n plaats, zowel voor mijn leven vandaag de dag als in m'n kinderjaren en jeugdjaren. Ik ben er van overtuigd geraakt er één van de Indigo familie te zijn en heb denk ik mijn spirituele ontwikkelingsjaren bereikt. Op dit forum kwam ik per toeval (bestaat toeval?) terecht en heb ik gemerkt dat er hier veel gelijkgestemden zijn, tevens is het prettig dat het forum zo actief en recent is. Ik hoop hier ervaringen (van anderen en mijzelf) te delen en nog meer aan de weet te komen over mijn "zijn" door de kennis en gevoelens van de anderen.
Delen:
Tatora
Tatora sep 6 '11
hey hey Tim
van harte welkom op merudi..
je zult je hier vast Thuis voelen..
liefs X
Indigo88
Indigo88 sep 6 '11
Dankjewel!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 6 '11
Hey Tim!

Ik herken wat je zegt!
En ook ik ben een Indigo (uit '77)
rond mijn 20ste begon ik alles wat ik in mijn jeugd had meegemaakt te overpeinsen...
rond mijn 30ste wist ik pas dat ik een indigo was!

welkom hier, op merudi, Tim!
groetjes moonflowertje
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 7 '11
Welkom Tim.
Mijn oudste dochter (ook 23!) is ook een duidelijk Indigo kind!
Met een Spirituele moeder op de achtergrond is dit iets wat niet vreemd werd gevonden, alhoewel haar vader de nuchterheid zelf is maar zich door de jaren heen erbij heeft neergelegd dat zijn vrouw en twee van zijn kinderen "iets aparter zijn".

Ook ik ben sinds mijn kindertijd bekend met het Spirituele maar in mijn jeugdjaren was dit nog heel onbesproken. Jouw (jullie) geluk is dat er nu veel meer openheid in is en inderdaad, dan bemerk je veel Zielsverwanten. Veel plezier op deze site en je zult zeker een heleboel informatie vinden!

liefdevolle groet,
Elrian
Indigo88
Indigo88 sep 8 '11
@ Moonflowertje: Zo zie je maar weer wat een proces het kan zijn hè eer je jezelf helemaal doorgrond. Ik ben er nu toch ook al weer een aardig tijdje mee bezig en heb soms het gevoel dat ik pas het topje van de ijsberg ken. In veel boeken ed. worden lijftijden gekoppeld aan de verschillende groepen nieuwetijdskinderen (waarom geeft de spellingscontrole hier aan dat het woord niet bestaat?) Indigo's zouden er zijn vanaf ongeveer WO2 en tot ongeveer 1986 zijn geboren, dit zou beteken dat ik er buiten val. Op andere plekken word weer beweerd dat Indigo's zijn geboren tot ongeveer 2000. Ik word er niet wijzer van en hecht er maar weinig waarde aan. Ik denk dat wij Indigo's zelf het beste weten wat we zijn toch? Dank voor je reactie!

@ Papillon-Blanc,
Ik geloof inderdaad best dat het een stuk moeilijker is geweest voor de generatie voor die van jou dochter en mij om uberhaupt begrip te krijgen voor het "anders zijn" laat staan erkenning. Jammer dat het zo langzaam doordringt hè. Toch ben ik inderdaad blij dat we op de goede weg zijn en steeds meer mensen ervoor durven uit te komen en hun mooie kant aan de wereld willen laten zien. Mijn moeder is wel spiritueel in de zin dat ze ook bepaalde "gaven" heeft, er gebeuren bij haar ook regelmatig dingen die enkel sommigen begrijpen. Ze doet er echter niets mee (verdiept zich er nooit in), wat ik weleens jammer vind, maar het zal idd ook te maken hebben met haar jeugd en de tijd waarin ze geboren is. Mijn vader is ook heel nuchter (heel herkenbaar dus ook, jou verhaal) Daar hoef ik er niet mee aan te komen. Is je dochter er ook actief mee bezig of is ze al helemaal overtuigd? Jij ook dank voor je reactie!
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 8 '11
Hallo Indigo,

Mijn dochter is er bij tijd en wijlen mee bezig. Niet echt veel.
Ik ben een tijdje geleden bezig geweest met een entiteit die waarschijnlijk met haar te maken heeft gehad in een vorig leven. Zij zou de reïncarnatie zijn van zijn dochter. Die dochter is echter opgevoed door een 2e moeder (eigen moeder ???, vader alcohol probleem). Die 2e moeder is nu ook de Gids van mijn dochter in dit leven.
Enfin, te lang verhaal om hier allemaal te vertellen.
In ieder geval was mijn dochter er bij betrokken.

Op een nacht lag zij wakker in bed en het voelde alsof er iemand achter haar stond. Haar angst overwinnend heeft ze zich uiteindelijk omgedraaid en zag een vrouwelijk schim over zich gebogen staan. Maar heel liefdevol en zeker niet beangstigend. Deze schim lachte naar haar en gaf haar een aai over haar bol (die ze ook voelde) en is toen verdwenen. De volgende ochtend heeft zij mij dit direct gebeld en verteld.
Dit was haar Gids Greet, zonder twijfel, die zich al eerder bij mij gemeld had! "Greet" en ik zorgen in verschillende levens voor hetzelfde zieltje met dezelfde moederlijke gevoelens. De vader uit het vorige leven was niet blij met Greet en dus ook niet met mij vandaar dat hij mij op een min of meer vervelende manier benaderde.
Ik wist dat hij er was als ik weer een onverklaarbare alcohol-lucht rook. Een medium heeft mij destijds geholpen met deze kwestie.
Enfin, sindsdien is dochter overtuigd van de aanwezigheid van haar Gids.
Ook toen ze op een avond laat met haar fiets door een stuk park moest en zich niet echt op haar gemak voelde heeft ze haar Gids bescherming gevraagd. Dochter vertelde dat ze "hoorde" dat iemand zei: "wees maar niet bang, ik zorg voor je". Tegelijk voelde ze een enorme liefdevolle warmte over zich heen komen die haar een heel geruststellend gevoel gaf.

Het begin is er dus zeker wel. Ze is ook wel eens aanwezig als ik pendel. Maar alles op z'n tijd, als het voor haar voorbestemd is zal het nog wel komen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki