Zojuist aangemeld hier op het forum, dus zal mijzelf eerst even voorstellen en iets over mijzelf vertellen:
Mijn naam is Tim,ik ben 23 jaar en geboren en getogen in Leiden. Ik ben opgegroeid als enig kind in een zeer liefdevol gezin maar ondanks dat zijn mij door de jaren heen eigenschappen opgevallen die veel andere mensen niet(her)kennen en als vreemd ervaren. Zo nu en dan zie ik "dingen" die anderen niet zien of voel ik emoties, stemmingen of dingen die nog moeten gebeuren aan. In eerste instantie was ik nuchter en geloofde ik niet zo in al dat "gehockuspockus" maar na mijn twintigste namen de voorvallen in intentie toe en ben ik langzaam maar zeker op zoek gegaan naar antwoorden en verklaringen door boeken te lezen en te zoeken op internet. Gaandeweg ontdekte ik dat ik hierin niet alleen sta en dat zulke "onaardse zaken" voor velen gelijkgestemden aan de orde van de dag zijn. Gedurende mijn zoektocht kwam ik veel informatie tegen over nieuwetijdskinderen als Indigo's, en Sterren- en kristalkinderen. Een onderwerp wat mij zeer intrigeert. Met Sterrenkinderen en hun eigenschappen bleek ik voor mijzelf niet zo goed uit de voeten te kunnen, ik heb bijvoorbeeld niet het idee van een andere ster te komen. Maar met de Indigo's vielen verrassend veel puzzelstukjes op z'n plaats, zowel voor mijn leven vandaag de dag als in m'n kinderjaren en jeugdjaren. Ik ben er van overtuigd geraakt er één van de Indigo familie te zijn en heb denk ik mijn spirituele ontwikkelingsjaren bereikt. Op dit forum kwam ik per toeval (bestaat toeval?) terecht en heb ik gemerkt dat er hier veel gelijkgestemden zijn, tevens is het prettig dat het forum zo actief en recent is. Ik hoop hier ervaringen (van anderen en mijzelf) te delen en nog meer aan de weet te komen over mijn "zijn" door de kennis en gevoelens van de anderen.