Loading...
nl

Orbjes bij Boedhabeeld

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 5 '11
Deze foto heb ik gemaakt in Canada (juli j.l.).
Ik wilde een foto maken van het Boedhabeeld.
Pas 's avonds, toen ik de foto's van die dag wilde bekijken op de dig.camera zag ik de orbjes. Ik blijf het een bijzondere foto vinden.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '11


Ja heel mooi! smile
Tatora
Tatora sep 6 '11
jaaa...vind ze ook mooi..
ze zijn echt hoor,dat voel ik meteen..ihihi
liefs X
PS ,zijn trouwens orbjes die veel bij jou zijn,je neemt ze mee als het ware..kom nu binnen bij me ;.
het zijn lieverdjes...zachte spirits
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 6 '11
zooowww, mooi hoor!

een foto om trots op te zijn wink
ik bedoel, de orbjes storen niet op deze foto!
vaak als ik een foto maak, en er komt een orb op...
stoort het me... omdat ik probeer een duidelijke foto te maken...
maar op deze foto horen ze er gewoon bij wink
groetjes moonflowertje
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 7 '11
Ja, ze zijn inderdaad altijd bij me. Dat merk ik ook.
Niet dat ik ze zie maar ik voel hun aanwezigheid.
Mooi dat ze zich laten zien op de foto en dat op zo'n spirituele plek. Ik heb nog zo'n foto waar ik zelf op sta bij dit beeld.
Daarop geen orbjes maar wel een felle lichtstraal die langs mij valt. Mijn man heeft de foto gemaakt maar die toen lichtstraal niet gezien.
Dat links boven is gewoon zijn vinger die hij weer eens gedeeltelijk voor de lens hield
Indigo88
Indigo88 sep 9 '11
Prachtige foto! en wat een rustgevend plekje! De Orbjes zijn zeker zachte spirits. Orb's schijnen zich pas aan mensen te hechten als die leven vanuit de liefde in hun hart, dus het is een goed teken denk ik. Die straal is ook wel bijzonder, alsof hij eens soort beschermende barrière voor je vormt hè. Onder de Boeddha, aan de voet van het stroompje zie ik een blauwige waas die net boven de steen in het midden overgaat in "de normale kleuren" van de omgeving. Dat voelt ook sterk als een energieveld. Een fijne plek om te zijn denk ik. Je waant je in hele andere sferen dan de Canadese hè!
Tatora
Tatora sep 9 '11
het is inderdaad een zeer mooie foto.
waarbij de spirits zich zeer liefdevol laten zien;.
heel fijn ,hey..
de bevestiging dat we "niet alleen" zijn,en dat ze ons ten alle tijde ondersteunen.
liefs X
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 9 '11
Ja, we weten dat ze er zijn maar het is leuk nu en dan iets bijna "tastbaars" te ervaren.
@Indigo: die waas waar jij over spreekt heb ik ook gezien en dacht eerst dat het door een zonnestraal kwam. Maar nu ik eens goed kijk (heb hem vergroot via Paint) zou je best wel eens groot gelijk kunnen hebben! Het lijkt inderdaad eerder een energieveld.

Wat Canada betreft: het is toch wel een land waar je veel spiritualiteit tegenkomt. Zeker in dingen waar de originele bevolking mee te maken had/heeft gehad. Enorm natuur gebonden met veel spirituele rituelen! Voelde heel goed op sommige plaatsen! Eigenlijk voelde het voor mij als thuiskomen, heel vredig!

Liefdevolle groet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki