Loading...
nl

migraine

angel-star
angel-star sep 5 '11
wie heeft er veel last van/of gehad en hoe kun je er mee omgaan zonder veel hinder in het dagelijkse leven.
Delen:
Blueflame
Blueflame sep 6 '11
Goh jah , er zijn een paar dingen die dat kunnen veroorzaken.
Niet genoeg eten of drinken , te veel tv of pc , te weinig slaap.
Mediteer jij soms ? Dat kan wel helpen ,
effe een halfuurtje gewoon op een rustig plekje zitten ogen sluiten en diep ademhalen.
En daarbij ook visualiseren dat de hoofdpijn weg stroomt uit je lichaam.
En ook masseren achter je oren en naast je ogen als je het voelt opkomen.
Ik hoop dat dit helpt smile
Veel geluk
Groetjes Jonathan
SahuShanti
SahuShanti okt 30 '11
Ik ben jarenlang migrainelijder (en ik gebruik bewust lijder) geweest. Tot ik op een bepaald moment me realiseerde waarom ik de migraine had. Het is het waarom dat belangrijk is om volgende stappen te ondernemen. Inderdaad je reageert anders op bepaalde voedingsmiddelen, maar dat is ook voor iedereen verschillend. Kijk naar jezelf en bedenk eens wanneer je die aanvallen krijgt. Ja Johan mediteren inderdaad maar het is niet makkelijk om te mediteren met een hoofd dat op springen staat. Omdat ik het heb gekregen rond mijn 2 jaar heb ik wel jong geleerd (en dat is altijd makkelijker als oud geleerd) om in de pijn te gaan en dan is het raar maar op dat moment voel je niets meer. het is alleen niet makkelijk om dat moment vast te houden. Ik zeg niet makkelijk en niet onmogelijk... Ik wens je alvast veel sukses.
Liefs,
SahuShanti
Serenity
Serenity okt 30 '11
Misschien helpt deze link je nog iets van informatie te geven: books.google.com
Sbabe
Sbabe jan 3 '12
Ik heb zelf ook iedere maand Migraine. Na de geboorte van mijn tweeling over gehouden. Sinds vorig jaar Mei gebruik ik medicijnen. Nu krijg ik sinds november Reiki. En sindsdien geen last meer van Migraine. Misschien is dat voor je

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki