Loading...
nl

aura

m2j0
m2j0 sep 5 '11
2 dagen terug staat mijn vriend bij het balkon deur terwijl een vriendin van ons op de bank zit.. onder het praten viel mij op dat mijn vriend een groene omlijning heeft.. toen ik mijn vriendin aan keek had zij ook een omlijning maar geel oranje... nu ben ik best wel bewust van vele dingen , maar had dat nog nooit zo duidelijk gezien .. ik denk dat ik aura's zie maar weet niet zeker want als ik het probeer te zien wil het niet alleen als het zo gebeurt... weet nu niet echt wat hier mee te doen... en of het blijvent is .. zou iemand mij hier mee kunne helpen ..

heel erg bedankt in iedergeval... warme (kleurige) groeten m2j0
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '11
Gefeliciteerd! Omarm deze gave. Mag ik je vragen waarom je er bang voor bent?
m2j0
m2j0 sep 6 '11
het is niet zo zeer bang zijn .. maar het onwetend wat er mee te doen .. confuseden omdat het me alleen af en toe gebeurt. en ik weet ook niet hoe ik het verder kan ontwikkelen ... ik snap dat het een deel van me is, en dat ik het waarscheinlijk al langer kan maar had nog nooit zo duidelijk de kleuren gezien normaal was het een vage witte rand .. nu me dit is gebeurt geloof ik dat ik mijn andere gave (van vroeger) ook kan terug krijgen is dat zo (zoja hoe) ik kon als klein meisje van een jaar of 6 met overleden familie leden praten .. graag zou ik hierbij hulp hebben ... heel erg bedankt voor je reactie nims..!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 7 '11
hey M2j0...

deze gave heb ik ook!
en, inderdaad... ook ik kan het niet sturen...
ik heb dit al zo lang ik me kan herinneren, en zag het ook niet echt als een gave... tja, totdat ik er achter kwam dat niet iedereen het ziet... en een vrouwtje me vertelde dat het om een gave zou gaan! tongue
als je rustig bent, met mensen bij wie je je op je gemak voelt, dan zie je het! s'avonds (als het donker is) veel beter dan als het licht is...
zelfs bij overledenen, die zo af en toe eens komen kijken, kun je de aura waarnemen!, heb ik pas ontdekt...
toen drong het pas tot me door dat het inderdaad een gave is, want als ik geen aura's had kunnen zien, was de vriend van me, die 3 jaar geleden is overleden, waarschijnlijk niet eens opgevallen!
ook moet ik zeggen... volgens mij kun je het niet trainen...
wel is het volgens mij iets wat in de genen kan zitten, mijn oma ziet het, mijn moeder eerst ook... mijn moeder was zelfs helderziend aan het worden, maar door haar ongeduld, is dit weer weg gegaan...
ze zag beelden, zoals een soort tekening, waarop een regenboog was getekend, enzo... ze wist dat dit langzaam zou verbeteren tot een echt beeld, maar ze was eigenwijs en zei echt letterlijk: als het zo moet, dan hoeft het van mij niet!
en vervolgens was ze het kwijt!
ook zie ik de laatste tijd vaak echte orbs (grijs) bij mensen die pijn hebben op de plaats... ook zag ik een tijdje geleden een oranje gele orbs... maar weet nog niet wat dat precies betekend... ik zag het bij een meisje, op de plaats van haar baarmoeder, denk ik...
ik zie haar niet zo vaak, maar dacht misschien is ze zwanger, ofzo??
ook zie ik entiteiten met het blote oog zegmaar...
gewoon een soort vlekken die anderen niet zien...
net als je in de zon hebt gekeken, dat het op je netvlies staat...
alleen ik heb dan niet in de zon gekeken, of in een ander licht...
en het is bij 2 x knipperen met mijn ogen weer weg...

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki