Loading...
nl

hallo

floere
floere aug 29 '11
Goeiemorgen iedereen,

Ik zal me ook maar even voorstellen. Floere, binnen enkele dagen 39 jaar. Ik woon met mijn man in de buurt van Antwerpen. Ben hier terechtgekomen nadat ik op zoek was gegaan naar hooggevoeligheid enzo. Ik zou dat ook zijn, en zou ook gaves hebben, maar daar heb ik nog niks van gemerkt. Ben wel al van kleinsafaan een buitenbeentje geweest en al heel lang op zoek naar de zin van mijn leven en een job die bij me past. In mijn vrije tijd ben ik creatief bezig (vooral portretten boetseren) of zit in in normandië waar we een huisje hebben en dat aan het verbouwen zijn. En in januari ga ik een jaartje loopbaanonderbreking nemen en eens proberen of dat iets kan worden met die portretten, als beroep of bijberoep. Want op mijn bureau voel ik me langzaamaan dood gaan...

Ik vraag me wel af hoe je kan "groeien", als er iemand tips heeft? De website effe lezen is een zware boterham en veel van de boeken die ik in de bib al eens gaan halen ben zijn zo abstract voor mij...

groetjes,
floere
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 29 '11
Welkom hier, op merudi, Floere!!

En groeien dat gaat vanzelf... door de dingen die je meemaakt, leest, hoort, voelt, en beleeft!

ik heb wel een boeken tip voor je, wat mij ook enorm de goed richting op geholpen heeft...

-Gewoon Marion, van Marion Berndsen
-Wonderen via een medium, van Marion Berndsen
-Sarina het medium, van Sarina

groetjes moonflowertje
floere
floere sep 3 '11
Dankjewel Moonflowertje en dankje voor de boekentip! Daar ga ik zeker eens naar op zoek!
Groetjes,
floere
Serenity
Serenity sep 3 '11
Hoi hoi Floere,
ik zelf heb ook een zoektocht gehad die nu aan het stagneren is.
Ik vind namelijk dat zoeken een streven is, een lust naar iets te bereiken en dat kan je van je pad houden.
Jezelf inlezen vind ik van niet dat is kennis vergaren en jezelf inzichten geven.
Zelf heb ik vele onderwerpen verzameld op een site neem daar ook eens een kijkje zou ik zo zeggen! ^^
Ik heb ook gemerkt dat jezelf aarden cruciaal is voor je groei, groeien doe je niet zomaar daar kan je het best op oefenen en waneer het daar tijd voor is merk je aan jezelf dat je met die kennis en conditionering een soort vrede met de wereld hebt gevonden.
Het begint wel bij jezelf.

Vrede hebben met jezelf, tevreden zijn met jezelf, vertrouwen in jezelf, houden van jezelf, je licht delen met andere en misschien is ook wel een balans te vinden in de dualiteit één van de dingen van waaruit je kan starten.
Doormiddel patronen van oorzaak en gevolg in te zien en die kan je zien in vele dingen en onderwerpen vind ik.
Het moeilijkste is dan de meest bevoordelijkste keuze te maken in alle liefde en kracht en licht die je hebt.
Ik denk dat dicht bij jezelf blijven en te luisteren naar je gevoelens en wellicht te handelen je veel zult helpen.
Kijken naar de lichaamstaal van mensen hielp mij in te beelden hoe ik op iemand overkwam en of ik nog iets naar mijn gevoel moest corrigeren doormiddel wat er in me opkomt te overdenken en eventueel te vertellen en de manier waarop kan je op deze manier doorzien.
Veel dingen zijn in patronen vind ik en zo kan ik kijken of voorspellen op de gok, wat voor mij goed aanvoelt wat erna gebeurt en hoe ik het bevoordelijkst kan reageren of handelen.

Voor iedereen is het pad des levens uniek en komt er unieke dingen op zijn of haar pad en hoe je ermee omgaat maakt dat je zelf een hel of hemel hier op aarde maakt, althans zo denk ik erover.

Oja Welkom hier.
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '11


Welkom Floere smile
floere
floere sep 7 '11
Dankjewel allemaal, en ook Serenity. Vrede hebben met jezelf is inderdaad al een mooi begin en daar heb ik zeker nog werk aan (al gaat dat al stukken beter dan vroeger!)... En ik denk dat ik intussen ook beter weet wat ik echt wil. Vreemd dat zoiets simpels soms zo moeilijk kan zijn. "Wil ik dat echt, of denk ik dat maar?" Ik heb mezelf al zo vaak misleid en vanalles wijsgemaakt. Maar nu komt het precies wel goed met me :-) Beter laat dan nooit...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki