Loading...
nl

een fotootje van mij :D

niels
niels aug 27 '11
Hallo allemaal

Ik weet dat het nog niet zo lang geleden is sinds ik mijn foto hier heb op geplaatst maar er zoveel voor mij veranderd in die paar maanden dat ik mij afvroeg of dit mischien in mijn foto zichtbaar is. Voor iedereen die wilt proberen mag het altijd doen laugh

Heel veel liefs
Niels
Delen:
Groene_heks
Groene_heks aug 28 '11
Das inderdaad niet lang geleden smilein juni en ook in juli heb je nog een foto geplaatst.
Waarom wil je zo vaak je foto gelezen hebben Niels?

Liefs
Tatora
Tatora aug 28 '11
nou,ik vind je in ieder geval een lief koppie hebben,maar kan geen foto lezen Niels
liefs X
Groene_heks
Groene_heks aug 28 '11
Lieve krullebol ja smile
Saar
Saar aug 29 '11
Niels, jij hebt 'zienerogen'...
Je bent sterk, maar ook onzeker. Je wil wel vaak dingen naar jouw hand zetten. Terwijl dat helemaal niet nodig is. De dingen die echt belangrijk zijn komen vanzelf naar je toe.
Je hebt een belangrijke band met je moeder.. erg moeilijk of erg fijn... dat krijg ik niet goed door.
Het lijkt me ook dat je moeite kunt hebben met hechting. Voel je je vaak alleen?
niels
niels aug 30 '11
allereerst @ Groene Heks, sorry maar ik stond er niet bij stil dat ik bijna elkke maand sinds ik hier op merudi ben een foto van mij heb geplaatst dus hier al voor sorry ,ik denk dat ik gewoonweg enorm nieuwsgierig naar wat andere uit mijn foto kunnen halen.

@Groene Heks en Tatora , fijn dat jullie mijn foto zo mooi vinden laugh

@Saar, allereerst bedankt voor de moeite en mijn excusues dat ik je zo lang heb laten wachten op jouw feedback, over het onzeker zijn heb je zeker gelijk ik kan wel sterk zijn maar dan komt meestal de onzekerheid bovendrijven ,ik een goede band met mijn moeder over het algemeen ,soms kan het moeilijk zijn maar dan maken we het daarna snelgenoeg weer terug goed. Ook met hechting heb je gelijk omdat ik door mijn onzekerheid niet zo snel andere mensen vertrouw en ik voel me ook soms alleen. Alleen snap ik de dingen naar mijn hand zetten niet echt goed , bedoel je daarmee teveel in eens willen of doen?
Alvast heel erg fel vedankt

Heel veel liefs
Niels
Groene_heks
Groene_heks aug 30 '11
Argh...waarom roep je nou sorry Niels, ik vroeg me alleen maar af waarom je zo vaak je foto wil laten lezen, thats all smileal plaats je er elke dag eentje, geen sorry zeggen wink
Serenity
Serenity aug 30 '11
Beschermengel
Beschermengel aug 31 '11

Jaaa Miri deze foto van de engel kwam ook in mij op en heb me suf gezocht om hem hier ook te plaatsten...goed van je! smile

Ja Niels dit dacht ik dus ook, een Engelenkind smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 31 '11
Niels is gewoon goed bezig wink

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity aug 31 '11
Origineel bericht van: Beschermengel

Jaaa Miri deze foto van de engel kwam ook in mij op en heb me suf gezocht om hem hier ook te plaatsten...goed van je! smile

Ja Niels dit dacht ik dus ook, een Engelenkind smile

Ik moest ook zoeken maar onder 'engeltjes' en 'images' op google had ik hem gevonden en het zat al van af de opening van dit topic in mijn hoofd!!

Niels je bent super bezig en ik hoop dat je jezelf niet verliest in verdriet of iets anders want je bent het dubbel dik waard namelijk.

Veel liefs bengeltje! ;P
Tatora
Tatora aug 31 '11
ja,Niels,daar ben ik het dus ook mee eens..een engeltje..
op weg naar Engel Zijn;.
laat je door niks tegen houden om volledig jeZelf te zijn en te blijven...straal...en gebruik je groeiende vleugels..
en geloof in jezelf...nederig,En bewust van wie je bent;dat tesamen ..
liefs en een knuff van een mede engel'tje
niels
niels sep 2 '11
lieve , lieve, lieve mensen

dit overvalt mij allemaal een beetje daarom is het ook dat ik zolang gewacht heb om te reageren.

but first things first
@ Groene heks, ik moet me nu echt inhouden om sorry te zeggen laugheigenlijk zeg ik het veel te vaak . het is zelfs zo erg dat zelfs als ik tegen een tafel aanloop al sorry zeg .

ik ben enorm blij met jullie reacties en Miri en Beschermengel die foto is gewoonweg prachtig dankje daarvoor laugh
maar eh nu (misschien wel een domme vraag) waarom denken jullie aan een engelenkind ? dat is het gene wat mij de hele tijd bezig houdt al moet ik wel zeggen dat het sommige dingen wel verklaart.
Een heel dikke en warme knuffel voor jullie allemaal laugh

Heel veel liefs
Niels
niels
niels sep 2 '11
oh en Miri ,wees niet bang ik zal me nooit meer volledig verliezen in verdriet dat is al een keer gebeurd en ik wil het geen tweede keer meemaken laugh

Heel veel liefs
Niels
Tatora
Tatora sep 2 '11
hihihih....jaaaaa..Niels ,dat herken ik!...dat Sorry zeggen altijd..ik zeg het ook zo vaak..zelfs als ik een boer laat als ik alleen ben!..of tegen een plant aanloop in de tuin..erg hey!hihihi
knufffs X
niels
niels sep 2 '11
ja he laughen dan vooral als je het luid op zegt waar iedereen bij is en ze u dan met rare ogen aankijken dan denk ik meestal "ohoh ik weer iets gezegd" laugh
Tatora
Tatora sep 2 '11
hahahah...lig krom,want herken het zoo goed!..
ik praat vaak in mezelf..en eigenlijk ,oei oei...ook bijvoorbeeld,als ik juist mensen heb gesproken,en ze dan nog niet echt helemaal weg zijn ,en die me eigenlijk moe maakten,door hun energie,dat ik iets "stoms" zeg van ;.zo dat was dat weer..of ..nou nou ,die was heftig..of van ;Zo dat hebben we ook weer gehad.
mijn "vriend" vertelde dat tegen me ;ik was me er niet eens bewust van,dat ik het zo hardop zei! errrrg!
Tatora
Tatora sep 2 '11
:$schaam me eigenlijk opeens,met dit er zo uit te flappen blush
maar het is gewoon zo...is soort van afweermechanisme van me..
anders klap ik dicht,als ik niet even een "terugzet"geef zogezegd.. blush
niels
niels sep 3 '11
maar Tatora je hoeft je zeker niet te schamen want voor mij is dit ook heel herkenbaar hoor laugh
Meestal heb ik al een idee hoe mensen in elkaar zitten omdat ik onbewust naar hun energie voel , daarmee ook dat ik het goed vond dat ik zo een goed gevoel dit jaar omdat ik dit jaar niet het gevoel heb dat er een leerkracht mij niet graag heeft en ook ben ik verlost van een hatelijke vriendin van mij. zij is enorm negatief ,niet dat zij een slecht persoon is in de zin van iemand opzettelijk te kwetsen , in mijn ogen is zij enorm depressief door haar verleden die nog altijd op haar doorweegt. zij was echt iemand die om aandacht smeekte door medelijden op te wekken , ik bezwijk daar natuurlijk ommiddelijk aan maar ja daardoor verdwijnt mijn energie en word ik zelf een beetje down frownaan de ene kant is ze wel lief maar ze heeft een air rond haar van dat ze beter is als de rest terwijl ze dat niet is ,op vlak van schoolresultaten wel maar in dit leven zijn er meerbelangrijke dingen dan schoolresultaten.
Maar goed ze is uit mijn leven verdwenen en ik heb op mijn manier haar vaarwel en veel geluk toegewenst , en ik hoop dat ze haar angsten overwint.

Heel veel liefs
Niels
Saar
Saar sep 9 '11
Hoi Niels, bedankt voor je feedback, leuk om e lezen dat er toch wel wat klopt. Ik bedoelde met dingen naar je hand zetten dat je weleens dingen wil 'afdwingen' waar je misschien beter de dingen op z'n beloop zou kunnen laten. Situaties en mensen willen ' veranderen ' zegmaar...... Hoop dat je er iets aan hebt.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420