Loading...
nl

het weer

floere
floere aug 26 '11
Vannacht was ik aan het winkelen. Winkel in winkel uit en overal zocht ik de mooiste of spectaculairste wolken uit. Voor mijn verzameling. Ik had er al een hele boel!

en kijk! een voorspellende droom! of is het omgekeerd, en heb ik al die wolken gestuurd? wink

'k vond dat wel een grappige droom, daarmee dat ik hem even post... smile
Delen:
Serenity
Serenity aug 26 '11
hahaha ik vind het hele idee om wolken te kopen geweldig!

Ik ga shoppen en ik ga vrolijke kleurtjes kopen, helder blauw denk ik. ^^
floere
floere aug 26 '11
Ik vond het ook wel tof om zo te winkelen. 'k Zal proberen vannacht zonnetjes of regenbogen te gaan shoppen... dat we wat een mooi weekend krijgen
:-)
Serenity
Serenity aug 26 '11
hé denk je waneer je zulke dingen werkelijk visualiseer dat het dan uit komen kán?

Visualiseren is ook gedachtenkracht, mag je wel dagdromen of is dat tijd verspilling aangezien je in het NU bent.
Mag je wel op de loop gaan met bepaalde gedachtengangen ondanks dat et de grootste flauwekul is ter wereld.
Bijv. president van Amerika worden of dromen dat je wedstrijden wint terwijl je nog geeneens op die sport zit.
En ook nog andere onbenulligheden bijv. dromen of fantaseren over een jongen die je nooit gesproken hebt en 1keertje in de stad heb gezien.
Zulke dingen, wat houd dagdromen in, wat houden fantasie in?
Waarom zit ik soms een poos aan iets te denken ondanks dat ik weet dat het niet zal gaan gebeuren.
In mijn dromen ben ik ook zo gelukkig en sterk ik weet nog heel goed dat ik als kind zijnde liever droomde dan aanwezig was.
Waarom zou dat zijn geweest?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki